با مهمترین اخبار هفته اول آبان 98 دنیای فیلم و سریال همراه ما باشید. هر هفته اخبار مهم زیادی از فیلم ها و سریال های مورد انتظار منتشر میشه که اگه از دنبال کنندگان فیلم ها و سریال ها باشید ممکنه براتون مهم باشه. اگه از کسانی هستید که  هر روز کلی کار دارید و وقت این رو ندارید که اخبار دنیای سینما و تلوزیون رو مرتب دنبال کنید، کافیه که آخر هفته ها به این مطلب سر بزنید تا از مهم ترین اخباری که در هفته منتشر شدن، مطلع بشن.



حالا با هم میریم سراغ مهمترین اخبار هفته اول آبان 98 دنیای فیلم و سریال:

 

فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) با چهار سکانس اضافه دوباره اکران خواهد شد+اعلام تاریخ انتشار نسخه بلوری

یکی از فیلم های تحسین شده امسال، فیلم روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنین تارنتینو و با بازی بازیگران مطرحی مثل لئوناردو دیکاپریو، برد پیت و مارگو رابی بود که پیشبینی میشه در مراسم اسکار امسال هم شانس بالایی برای بردن چندین جایزه داشته باشه. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از این فیلم شرکت سونی پیکچرز اعلام کرده که نسخه طولانی تر این فیلم رو با چهار سکانس جدید و مدت زمان ده دقیقه دوباره اکران خواهد کرد. در خبر بعد هم تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم معلوم شد که طبق اطلاعات به دست اومده، نسخه دیجیتالی یا همون Web-DL در ۲۶ نوامبر یا همون ۵ آذر و نسخه بلوری در ۱۰ دسامبر امسال یا همون ۱۹ آذر منتشر میشه.

سریال Cloak & Dagger (شنل و خنجر) پس از دو فصل کنسل شد

Cloak & Dagger از سریال های خوب ابرقهرمانی کمپانی مارول بود که از همون اول علارغم کیفیت خوبی که داشت، مورد توجه بینندگان قرار نگرفت و به بیندگانی در خور زحمتی که براش کشیده شده بود دست پیدا نکرد. حالا چند وقتی از اتمام فصل دوم این سریال میگذره و شبکه Freeform اعلام کرد که این سریال رو برای فصل دوم تمدید نخواهد کرد و شنل و خنجر رسما کنسل شد. البته احتمال دیده شدن دوباره شخصیت های شنل و خنجر در سریال Runaways وجود داره چونکه قبل از کنسلی سریال قرار بود که این دو سریال کمپانی مارول با همدیگه یک کراس اور داشته باشن.

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم It: Chapter 2 اعلام شد

تقریبا دو ماه از آغاز اکران فیلم ترسناک It: Chapter 2 میگذره و حالا در آخرین اخبار منتشر شده معلوم شد که ما باید برای دیدن کیفیت مناسب این فیلم حداقل تا ۱۹ نوامبر یا همون ۲۸ آبان صبر کنیم(برای نسخه دیجیتالی یا همون Web-DL) و برای نسخه ی بلوری فیلم هم باید تا ۱۰ دسامبر یا همون ۱۹ آذر صبر کنیم. در قسمت دوم فیلم It بازیگران معروفی مثل جسیکا چستین و جیمز مک‌ آووی بازی میکنن.

فیلم سینمایی Joker (جوکر) مقام پرفروش تریم فیلم با درجه سنی بزرگسال را به دست آورد

میشه گفت فیلم جوکر پر سر و صدا ترین فیلم بود که امسال اکران شد. تا قبل جوکر، فیلم Deadpool 2 لقب پرفروش ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال رو یدک میکشید اما حالا جوکر با عبور فروشش از ۷۸۸ میلیون دلار این لقب رو از ددپول گرفت و دیگه لقب پرفروش ترین فیلم با درجه سنی بزرگسال نه به قهرمانی از مارول، بلکه به یک شرور از دی سی اعلق داره.

منتشر شدن اطلاعات جدیدی از فصل چهارم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)

مهمترین اخبار دنیای فیلم و سریال هفته اول آبان 98

همین چند وقت پیش بود که فصل سوم سریال Stranger Things از نتفلیکس پخش شد و با استقبال گسترده مخاطبین هم همراه بود. نتفلیکس هم همونطور که انتظارش میرفت، این سریال رو برای فصل چهارم تمدید کرد. حالا در آخرین اطلاعات منتشر شده از سریال Stranger Things، زمان شروع فیلمبرداری فصل چهارم ژانویه ۲۰۲۰ خواهد بود و تعداد قسمت های اون هم هشت قسمته.

انتشار پوسترهای جدید از سریال The Mandalorian+انتشار دومین تریلر

سریال The Mandalorian یکی از سریال های مورد انتظار شبکه Disney Plus و اولین سریال لایو اکشن با محوریت دنیای جنگ ستارگان هستش که از ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ یا همون ۲۱ آبان ۱۳۹۸ همزمان با آغاز کار شبکه Disney Plus کار خودش رو آغاز میکنه. حالا پوسترهایی از این سریال منتشر شدن که شخصیت های این سریال رو به نمایش میزارن. تریلر دوم این سریال هم منتشر شد که به زیبایی هرچه تمام تر ترکیب غرب وحشی و دنیای جنگ ستارگان رو به تصویر میکشه.

ادامه پیدا کردن سریال انیمیشنی Adventure Time (وقت ماجراجویی) توسط شبکه HBO Max

مهمترین اخبار دنیای فیلم و سریال هفته اول آبان 98

سریال Adventure Time از بهترین سریال های انیمیشنیه پخش شده هستش که در سال ۲۰۱۸ و پس از اتمام فصل دهم اون، توسط شبکه Cartoon Network به اتمام رسید. حالا شبکه HBO Max تصمیم گرفته که این سریال محبوب رو در چهار قسمت یک ساعته ادامه بده. HBO Max پوستری رو از ادامه این انیمیشن منتشر کرده که در بالا میتونید اون رو میبینید. با توجه به پوستر منتشر شده احتمالا قراره تغییراتی رو در سبک طراحی این انیمیشن ببینیم.



انتشار اولین تیزر تریلر سریال Dracula(دراکولا)

مهمترین اخبار دنیای فیلم و سریال هفته اول آبان 98

سریال دراکولا جدید ترین پروژه استیون موفات سازنده ی سریال شرلوکه. این سریال در سه قسمت نود دقیقه ای قراره از شبکه های نتفلیکس و BBC پخش بشه. طبق اولین تیزر تریلر منتشر شده، قراره با یک اقتباس وفادارانه روبرو بشیم که چهره حقیقی این خوناشام محبوب رو بهمون نشون میده. پخش این سریال احتمالا از اواخر 2019 یا اوایل 2020 آغاز میشه.


انتشار آخرین تریلر فیلم Knives Out(چاقوها بیرون)

مهمترین اخبار دنیای فیلم و سریال هفته اول آبان 98

فیلم Knives Out یکی از فیلم های مورد انتظار و پر از ستاره های جذابه که اکثر بار تبلیغات اون به دوش بازیگران سرشناس اون مثل دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، کاترین لانگفورد و چندین بازیگر دیگه ی اونه. این فیلم از تاریخ ۲۷ نوامبر امسال یا همون ۶ آذر اکران خودش رو شروع میکنه. در ادامه میتونید آخرین تریلر منتشر شده از این فیلم رو ببینید. کارگردان این فیلم هم رایان جانسونه که قبلا سابقه کارگردانی فیلم های جنگ ستارگان رو هم داشته.


دیوید بنیاف و دی بی وایس، سازندگان سریال Game of Thrones از ساخت سه گانه جدید فیلم های star wars انصراف دادند

سازندگان سریال Game of Thrones یعنی دیوید بنیاف و دی بی وایس که خیلی ها هم این دو نفر رو مسئول نابودی دو فصل آخر سریال گیم اف ترونز میدونن، از ساختن یک سه گانه جدید از فیلم های star wars انصراف دادن. به گفته خود این دو نفر، دلیل جداییشون از این فیلم ها، پروژه اون ها در شبکه نتفلیکس بوده و وقت کافی رو برای رسیدگی به هر دو رو ندارن.

ساخت یکی از سریال های اسپین آف Game of Thrones متوقف شد+تایید کامل ساخت اسپین آف دوم

مهمترین اخبار دنیای فیلم و سریال هفته اول آبان 98

بعد از اتمام فصل هشتم گییم اف ترونز بود که شبکه HBO اعلام کرد قصد داره پنج سریال اسپین آف برای بازی تاج و تخت بسازه. تا امروز دو مورد از این سریال ها رسما معرفی شدند. اسپین آف اول مربوط میشد به هزار سال قبل از داستان اصلی که ما شاهدش بودیم و قرار بود بیشتر به ریشه های وایت واکر ها بپردازه. اما HBO پس از ساخت قسمت اول، ساخت این سریال رو متوقف کرد.

اما اسپین آف دوم به اندازه اولی بد شانس نبوده و HBO ساخت یک فصل کامل از این اسپین آف رو تایید کرد و همچنین اسم سریال رو هم اعلام کرد. اسپین آف دوم سریال گیم اف ترونز قراره با اسم House of the Dragon(خاندان اژدها) ساخته بشه. موضوع اصلی این سریال درباره خاندان تارگرین هاست.این سریال قراره که زندگی خاندان تارگرین ها رو از زمان ورودشون به وستروس(شاید هم قبل تر و حضورشون در والریا) تا پایان حکومتشون توسط رابرت باراتیون رو به تصویر بکشه. در ادامه پوستری هم از این سریال منتشر شده که میتونید ببینید.

پوسترهای جدید فیلم Little Women(زنان کوچک) با محوریت شخصیت های آن منتشر شد

مهمترین اخبار دنیای فیلم و سریال هفته اول آبان 98

 

احتمالا اگه در زمان بچگیتون کارتون های تلوزیون رو میدیدید، حالا با دیدن اسم زنان کوچک خاطرات زیادی براتون زنده شده. زنان کوچک از رمانی به همین نام اقتباس شده و بازیگران مطرحی مثل مریل استریپ، اما واتسون و سیرشا رونان در اون نقش آفرینی میکنن. به تازگی چند پوستر از شخصیت های این فیلم منتشر شده که در ادامه میتونید اون ها رو ببینید.

ممنون از اینکه با مهم ترین اخبار دنیای فیلم و سریال همراه ما بودید. حتما نظرات و پیشنهاداتتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.