کمپانی الکترونیک آرتز EA می خواهد سال 2018 را با عناوینی جنجالی به تسخیر خود دربیاورد !

EA بزرگترین عناوین خود را، مانند Battlefield V، قبل از سخنرانی E3 2018 معرفی کرده بود. اما EA، کنفرانس امسال را با معرفی عناوینی کوچکتری از جمله یک بازی جدید indie ، و همچنین نمایش بخشی از گیم پلی بازی مورد انتظار Anthem شروع کرد. همچنین کمپانی سرانجام توانست لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را بصورت انحصاری بدست آورد، در نتیجه نسخه جدید بازی محبوب فوتبال فیفا، FIFA 19 به همراه بخش لیگ قهرمانان اروپا منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید با بررسی 5 تا از مهمترین بازی های معرفی شده الکترونیک آرتز در E3 2018 

بازی مورد انتظار Anthem سرانجام در 22 فوریه 2019 / 3 اسفند 97 منتشر می شود

پس از معرفی در سال گذشته، بازی جدید، استودیو مس افکت بایوور، Anthem در نمایشگاه E3 2018 بصورت رسمی معرفی شد. این یک بازی نقش آفرینی در جهان مشترک است که داستان بازی در یک آینده تاریک رقم می خورد. و بازیکنان با پوشیدن زره های مخصوص با نام “javelins” در ماموریت های مشترک برای از بین بردن دشمن ناشناخته شرکت خواهند کرد. الکترونیک آرتز در کنفرانس خبری خود اطلاعات بیشتری نظیر : ویدیویی چند دقیقه از گیم پلی، زمان انتشار، ویژگی های بازی و .. را در اختیار کاربران قرار داد. بازی Anthem قرار است 3 اسفند برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شود.

بتلفیلد 5 : حالا مجهز به حالت BATTLE ROYALE است !

بتلفید 5 که پیش از کنفرانس E3 2018 معرفی شده بود، یکی از جذابترین عنوان های امسال است که انتظار می رفت اطلاعات بیشتری از این بازی به نمایش دربیاید که خب اینگونه نشد. در عوض کمپانی به معرفی حالت بتل رویال اشاره کرد که این هم سوپرایز بزرگی نبود چرا که به تازگی هر عنوانی دارای یک بخش رقابتی چند نفره به سبک اPlayUnknown و Fortnite است.. اما اکنون می دانیم که Battlefield V به شما امکان می دهد تا آخرین نفر در میدان جنگ جهانی دوم باشید. درست مثل زندگی واقعی.در هر حال یک تریلر جدید، دقایقی از گیم پلی حالت چند نفره و اطلاعات بسیار کمی از داستان بازی از این کنفرانس دستگیر ما شد.


بازی جذاب Unravel 2

اولین قسمت بازی Unravel قلب های ما را با شخصیت کاموایی خود سرقت کرد، هرچند که گاهی اوقات ما را با پلتفرم گیم پلی چالش برانگیز خود آشفته می کرد. در حال حاضر، دنباله ای به نام Unravel 2، که قرار است “دوستانه تر”، “چالش برانگیزتر” و “سرگرم کننده” تر از نسخه قبلی خود باشد منتشر شده است !. در میان سایر تغییرات، Unravel 2 از دو کاراکتر کاموایی تشکیل شده است که شما می توانید با آنها به حل پازل ها مختلف و جالب بپردازید. همچنین هر یک از بازیکنان میتوانند هر دو شخصیت را کنترل کنند یا دو نفری با هم همکاری کنند(حالت کوآپ). Unravel 2 از همین حالا  برای دارندگان اشتراک سرویس EA Origin Access بر روی PC، PlayStation 4 و Xbox One قابل اجرا است.


بازی SEA OF SOLITUDE : زیبا و مالیخولیایی

 

کمپانی EA تولید بازی ایندی Sea of Solitude را چندی پیش به دست گرفت و حالا در  2018 E3  اولین تریلر این بازی زیبا به نمایش درآمد. یکی از موضوعات اصلی این بازی این است که “زمانی که انسان ها بیش از حد تنها بمانند، به هیولاها تبدیل می شوند” – و در این مورد شخصیت اصلی این بازی KAY نیز صدق میکند، که باید یک شهر تقریبا متروکه را جستجو کند تا بتواند افراد دیگری که شبیه او هستند را پیدا کند. این بازی بخشی از برنامه بازی های مستقل الکترونیک آرتز با نام EA Originals است که در اوایل سال 2019 برای  PC، PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.


Star Wars: Battlefront 2 : متریال های زیادی در راه است !

مهمترین بازی های معرفی شده الکترونیک آرتز در E3 2018

توسعه دهندگان بازی Titanfall یعنی Respawn به یک بازی جدید از فرنچایز Star Wars  قبل از کنفرانس، اشاره کرده بودند، و حالا می دانیم عنوان این بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست. داستان بازی تک نفره برای انتشار در فصل تعطیلات در سال 2019 در نظر گرفته شده است؛ داستان این بازی در زمانی پس از انتقام Sith، وقتی جدای دستگیر می شود، قرار دارد؛ و فضای بازی بسیار تاریک است، و مهمتر از همه شما می توانید از شمشیر نوری lightsaber استفاده کنید.

در همین حین، Battlefront II با استفاده از محتویاتی از دنیای بازی Clone Wars گسترش پیدا می کند. در نتیجه شخصیت هایی همچون آناکین اسکای والکر (Anakin Skywalker)، کانت دوکو (Count Dooku)، ژنرال گریوس (Griveous) و اوبی وان کنوبی (Obi Wan Kenobi) در این بازی حضور خواهند داشت.

همچنین قرار است یک اکسپانشن جدید با تم فیلم جدید جنگ ستارگان  Solo در تاریخ 12 ژوئن عرضه شود. این اکسپانشن شامل محیط های جدیدی در Kessel و حالت starfighter جدید در کنار سایر ویژگی ها است.

همچنین بخوانید :