چند وقتی است که این خبر منتشر شده است که مهناز افشار در گات تلنت داور شده است. گات تلنت یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی است که قرار است در شبکه سعودی ام بی سی فارسی پخش شود. همانطور که در عکس هایی که منتشر شده است دیده می شود، مهناز افشار به نوعی سعی می کند حجاب اسلامی اش را رعایت کند و گردن بند نقش ایران را به گردن انداخته و اظهار کرده است که “دزدی یا اختلاس نکرده است که نخواهد به ایران بازگردد” و اینگونه راه خود را برای بازگشت به ایران باز گذاشته است. اما آیا مهناز افشار به ایران باز می گردد؟



مهناز افشار در گات تلنت

آیا بازگشت مهناز افشار با توجه به همکاری اش با یک شبکه ماهواره ای سعودی و خوانندگان لس آنجلسی یعنی ابی و آرش بدون مشکل خواهد بود؟ از طرفی هم توئییت های مهناز افشار همیشه جنجالی بوده است، با اینکه او گفته بود که تصمیم دارد به زندگی شخصی خودش رسیدگی کند و صدای هیچ انسان یا جامعه ای نباشد. 

این اواخر توئییت های افشار با انتقاد روزنامه ی جوان که وابسته به سپاه پاسداران است مواجه شده است، در این روزنامه نوشته شده: “افشار در شرایطی که ایران نیازمند آرامش است، شروع به انتشار پست‌های سیاسی در توئیتر و اینستاگرامش کرده است … مهناز افشار مدتی پیش نیز تولد «احمد باطبی» از فعالان دنبال کننده تحریم ایران در امریکا را تبریک گفته بود که همین کار می‌تواند نشانه‌ای از ارتباط میان وی و عناصر شناخته شده ضدانقلاب باشد… فعال شدن گلشیفته فراهانی و مهناز افشار در حمایت از اغتشاشگران اجاره‌ای نشان می‌دهد که آزادی این دو بازیگر خارج نشین برای فعالیت در کشور‌های غربی مشروط به تبعیت از سیاست‌های دولت‌های غربی و عوامل ضد میهنی در این کشورهاست.”

مهناز افشار در گات تلنت

مهناز افشار در گات تلنت

طبق اخباری که منتشر شده است مهناز افشار در گات تلنت به جای صدف طاهریان به داوری می پردازد. صدف طاهریان تنها چند سکانس خیلی کوتاه در فیلم های ایرانی بازی کرده است و شهرت خود را مدیون فعالیت هایش در شبکه های اجتماعی است. به عبارتی می توان گفت استعداد خاصی در زمینه ی هنر ندارد. 

برنامه گات تلنت در سوئد فیلم برداری می شود و مهناز افشار با وجود همکاری با این شبکه ی سعودی که به نوعی دشمن ایران محسوب می شود، همچنان ادعای وطن پرستی و کشور دوستی دارد و بازگشت خود را به ایران بلامانع می داند. بسیاری از طرفداران وی از او انتقاد کرده و این کار او را در شرایط فعلی کشور، فروش خود به دلارهای سعودی ها می دانند!

بعد از ازدواج مهناز افشار با “یاسین رامین” فرزند محمد علی رامین، معاون مطبوعات دولت محمود احمدی نژاد، و اتهاماتی که به همسرش در زمینه دارو وارد شده و حمایت محکم افشار از همسرش و پس از چندی جدایی از یاسین رامین یا توئییت جنجالی اش در مورد طلبه همدانی و توئییت های انتقادی اش در مورد وضع کشور، حال باید منتظر بود و دید جنجال بعدی که مهناز افشار به پا می کند چه خواهد بود و آیا او به ایران باز خواهد گشت یا نه. 

در ادامه بخوانید: