مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020 که بی صبرانه منتظر انتشارشان هستیم! تابستان 2020 کدام انیمه‌ها را باید دید و کدام را خیر!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. امروز با معرفی مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020 در خدمت شما هستیم. این لیست بر اساس انیمه هایی که در فصل تابستان 2020 پخش خواهند شد تهیه شده است. البته نه تنها پخش در تابستان ملاک این لیست نمی باشد. بلکه مورد انتطار بودن این انیمه ها هم نکته دیگری می باشد! و ما تلاش کردیم تا پیش از بهترین انیمه‌های تابستان 2020 که پس از پخش انیمه‌های فصل تابستان گلچین می‌شود. یک لیست پیش‌بینی از بهترین انیمه های تابستان 1398 داشته باشیم. گرچه شاید کرونا به انیمه های تاخیر نخورده فعلی رحم نکند.

اما اول از همه این را نیز بگویم که در پیش بینی بهترین انیمه های تابستان 2020 هیچ رتبه بندی خاصی وجود ندارد. و انیمه ها به صورت اتفاقی در جایگاهشان قرار گرفته اند. دومین نکته هم این است که ما سعی کریم هم انیمه های سینمایی تابستان 2020 و هم انیمه های سریالی تابستان 2020 در لیست انیمه های تابستان باشد. اما انیمه های سینمایی این لیست لزوما در تابستان به دست من و شما نخواهد رسید. بلکه تاریخ اکران آن ها در تابستان 2020 خواهد بود. و سومین نکته اینکه اگر انیمه مورد نظر شما در این لیست نبود تاراحت نشوید و در بخش کامنت ها اعلام کنید! چون بهترین های تابستان 2020 در راه است.


نکاتی که قبل از خواندن مورد انتظار ترین انیمه های تابسان 2020 باید رعایت کنید!

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و آن ها را دنبال کنید. یا برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نباشیم تا با شما و خودمان برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشم های خود را از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا در این گرانی ها به عینک احتیاج نداشته باشید.


مورد انتظارترین انیمه ها در بین بهترین انیمه‌‎های تابستان 2020


Sword Art Online: Alicization – War of Underworld 2nd Season

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020

نام ژاپنی: Sword Art Online: Alicization – War of Underworld 2nd Season

نام فارسی: هنر شمشیر زنی آنلاین: آلیسیزیشن- نبرد دنیای زیرین فصل دوم

کارگردان: Manabu Ono

نویسنده: _

استودیو: A-1 Pictures

موسیقی: Yuki Kajiura

برگرفته از: رمان

نویسنده منبع اقتباس: Reki Kawahara

شروع پخش از: 12 جولای 2020

ژانر ها: اکشن – بازی – ماجراجویی – عاشقانه – فانتزی

نوع: سریالی

ما همه به نحوی به انیمه هنر شمشیر زنی آنلاین ارادت خاصی دارم، مخصوصا در فصل های آخر که انیمه در اوج داستان خود قرار داشته است. طراحی در این فصل های آخر هم به بهترین نحوه ممکن تغییر کرده اند و سبک جالبی را خلق کرده است. حالا ما همه منتظر انتشار آخرین فصل از آرک تحسین شده Alicization هستیم تا پرونده این آرک هم به پایان برسد.

داستان این فصل به احتمال زیاد حول بیدار شدن کیریتو از شک می باشد. البته هنوز هیچ چیزی قطعی نیست و باید دید داستان به کدام سمت خواهد رفت. اما با توجه به سابقه انیمه SAO و استودیو A-1 Pictures می توانیم از این مورد اطمینان حاصل کنیم که این فصل نیز خوش خواهد درخشید. همچنین شما می توانید بررسی انیمه Sword Art Online را از مجله وارونه دنبال کنید تا برای جدید ترین فصل آن امادگی پیدا کنید.


Re:Zero − Starting Life in Another World

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020

نام ژاپنی: Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 2nd Season

نام فارسی: ریزیرو: شروع زندگی در دنیای دیگر فصل دوم

کارگردان: Masaharu Watanabe

نویسنده: Masahiro Yokotani

استودیو: WHITE FOX

موسیقی: Kenichiro Suehiro

برگرفته از: لایت ناول

نویسنده منبع اقتباس: Tappei Nagatsuki

شروع پخش از: 8 جولای 2020

ژانر ها: روانشناختی – درام – سنین – فانتزی_ایساکی

نوع: سریالی

بعد از گذشت غریب به چهار سال بالاخره دنباله انیمه تحسین شده Re:Zero منتشر خواهد شد و به این انتظار طولانی طرفداران خاتمه خواهد داد. انیمه ریزیرو یکی از بهترین انیمه های روانشناختی به حساب می آید. این انیمه شاهکار توان خنداندن و به گریه انداختن شما را دارد. درام موجود در یک داستان ایساکی به جذابیت هر چه بهتر این سری افزوده است.

چیزی که این انیمه را متفاوت تر از تمامی انیمه های روانشناختی و ایساکی می کند. شخصیت پردازی بی نقص این سری می باشد. که اوج این مورد را در شخصیت اصلی انیمه یعنی سوبارو مشاهده می کنیم. به هر حال فصل دوم این انیمه نیز در شرف پخش قرار دارد و باید دید که می تواند مانند فصل اول خوش بدرخشد. همچنین مجله وارونه قصد به بررسی فصل دوم انیمه Re:Zero را دارد پس بخش بررسی انیمه را دنبال بکنید!


همچنین به جز مطلب مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020 در مجله وارونه بخوانید:


The God Of High School
مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020

نام ژاپنی: God Of High School

نام فارسی: خدای دبیرستان

کارگردان: Sunghoo Park

نویسنده: Kiyoko Yoshimura

استودیو: MAPPA

موسیقی: Arisa Okehazama

برگرفته از: وبتون

نویسنده منبع اقتباس: Yongje Park

شروع پخش از: 6 جولای 2020

ژانر ها: اکشن – علمی تخیلی – ماجراجویی – کمدی – ماوراء طبیعی – هنرهای رزمی – فانتزی

نوع: سریالی

بعد از موفقیت انیمه Tower Of God ظاهرا صنعت انیمه ژاپن نگاه تازه ای به وبتون ها و مانهواهای کره ای پیدا کرده است! ساخت این انیمه یکی از تاثیرات این نوع دیدگاه جدید می باشد. درباره خود انیمه خدای دبیرستان The God Of High School نیز باید گفت که با توجه به منبع اقتباس طویل و کارکشته اش باید انتظار یک اثر عالی را داشت.

در مورد گستردگی داستان باید گفت که این انیمه دست خیلی از انیمه های شاهکار را از پشت خواهد بست! برای اثبات این موضوع فقط کافی است که به لیست طولانی ژانر های آن نگاهی انداخت! مجله وارونه قبلا درباره داستان وبتون انیمه The God Of High School توضیحاتی داده است. شما می توانید با مراجعه به مطلب بهترین وبتون ها اطلاعات بیشتری از داستان این انیمه به دست آورید.


My Teen Romantic Comedy SNAFU Climax
مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020

نام ژاپنی: Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Kan

نام خلاصه: OreGairu

نام فارسی: فصل سوم کمدی نوجوانانه من

کارگردان: Kei Oikawa

نویسنده: Keiichirō Ōchi

استودیو: feel

موسیقی: Kakeru Ishihama و Kuniyuki Takahashi

برگرفته از: لایت ناول

نویسنده منبع اقتباس: Wataru Watari

شروع پخش از: 10 جولای 2020

ژانر ها: زندگی روزمره – کمدی – درام – عاشقانه – مدرسه ای

نوع: سریالی

My Teen Romantic Comedy SNAFU Climax یا همان فصل سوم انیمه OreGairu یکی دیگر از انیمه هایی است که ما به شدت منتظر انتشار آن هستیم! این انیمه هم مانند موارد بالا در ماه جولای پخش خواهد شد. در کل باید درباره این سری گفت که در حال حاضر یکی از مورد انتظار ترین انیمه ها در ژانر عاشقانه می باشد!

چیزی که این سری را خاص می کند درام موجود در داستان است. البته ریتم کند و قابل لمس آن را نیز نباید از جا انداخت! در این انیمه شما کاملا متوجه رشد شخصیتی کارکترها و ارتباطات بین آن ها می شوید. این موارد باعث شده است که انیمه OreGairu بسیار قابل باور و ملموس باشد! شما می توانید با مراجعه به لیست بهترین انیمه های کمدی عاشقانه اطلاعات بیشتری درباره این انیمه به دست بیاورید!


Fire Force Anime Season 2
مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020

نام ژاپنی: Enen no Shouboutai: Ni no Shou

نام فارسی: فصل دوم نیروی آتش

کارگردان: Tatsuma Minamikawa

نویسنده: Tatsuma Minamikawa

استودیو: David Production

موسیقی: Kenichiro Suehiro

برگرفته از: مانگا

نویسنده منبع اقتباس: Atsushi Ōkubo

شروع پخش از: 3 جولای 2020

ژانر ها: اکشن – ماوراء طبیعی – پسرانه

نوع: سریالی

یکی دیگر از مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020 این انیمه می باشد! فصل دوم انیمه Fire Force در ماه جولای پخش خواهد شد! این انیمه دنباله ای برای داستان فصل اول Fire Force می باشد. درباره انیمه Fire Force باید گفت که با توجه به مانگای آن باید انتظار یک اثر عالی را داشته باشیم. مانگای این انیمه به نویسندگی Atsushi Ōkubo همان نویسنده Soul Eater می باشد!

داستان این انیمه در جهانی اتفاق می افتد که شیاطین با تسخیر انسان ها به آن ها قدرت آتش را داده اند. در دنیای این انیمه گهگاهی این آتش از کنترل خارج می شود و خصاراتی را وارد می کند. حالا تیمی برای مبارزه با این موارد با نام نیروی آتش احداث شده است. این تیم در هر نقطه ای که آتش از کنترل خارج شود وارد ماموریت می شوند. داستان حول یکی از اعضای تازه وارد به این گروه می چرخد. تنها نام نویسنده مانگای Fire Force سندی برای حضور این اثر در این لیست می باشد!


No Guns Life 2nd Season

مورد انتظارترین انیمه های تابستان 2020

نام ژاپنی: Nō Ganzu Raifu

نام فارسی: فصل دوم اسلحه زندگی ندارد

کارگردان: Naoyuki Itou

نویسنده: Yukie Sugawara

استودیو: Madhouse

موسیقی: Kenji Kawai

برگرفته از: مانگا

نویسنده منبع اقتباس: Tasuku Karasuma

شروع پخش از: 9 جولای 2020

ژانر ها: اکشن – علمی تخیلی – بالغانه – درام

نوع: سریالی

بعد از انتشار فصل اول این انیمه و موفقیت نسبی آن حالا قرار است که بعد از تاخیرات فراوان این انیمه در ماه جولای به نمایش در آید! انیمه ای پر از رمز و راز که پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد. سازنده انیمه No Guns Life استودیو Madhouse می باشد. این استودیو یکی از غول های صنعت انیمه در ژاپن است که آثار شاهکار زیادی را خلق کرده است.

داستان انیمه هم درباره جووزو اینویی است که تبدیل به یک سایبورگ شده است. سر او از بدنش جدا شده و با یک اسلحه غول پیکر جا به جا شده است. او هیچ خاطره ای از گذشته خود و یا اینکه چه کسی این کار را با وی کرده است ندارد. حال و پش از دوران جنگ او به عنوان یک حل کننده فعالیت می کند و به سختی در خیابان های تاریک مشغول به حل پرونده ها می باشد.


Japan Sinks: 2020

نام ژاپنی: Nihon Chinbotsu:2020

نام فارسی: ژاپن سینک:2020

کارگردان: Pyeon-Gang Ho

نویسنده: Toshio Yoshitaka

استودیو: Science SARU

موسیقی: kensuke ushio

برگرفته از: رمان

نویسنده منبع اقتباس: Sakyo Komatsu

شروع پخش از: 9 جولای 2020

ژانر ها: علمی تخیلی – درام

نوع: سریالی

آخرین انیمه ای که زیر نظر نتفلیکس ساخته شده است و ما را هم بی صبرانه منتظر خود گذاشته است، انیمه Japan Sinks: 2020 است. این انیمه اقتباسی از روی رمانی بسیار قدیمی به نویسندگی Sakyo Komatsu است. داستان این انیمه در زمان حال و سال 2020 اتفاق خواهد افتاد و از این مورد داستان به روز شده است.

این انیمه که یکی از مورد انتظار ترین داستان های علمی تخیلی سال 2020 است در ماه جولای پخش خواهد شد. داستان انیمه در زمانی اتفاق می افتد که بلاهای طبیعی مانند زلزله و فوران آتش فشان ها به جان ژاپن افتاده اند. حال گروهی از دانشمندان با تحقیق متوجه آن شده اند که ژاپن در حال غرق شدن است. آن ها باید مقامات ژاپن را برای تخلیه این کشور راضی کنند.


Deca-Dence

نام ژاپنی: Deca-Dence

نام فارسی: دکا دنس

کارگردان: Yuzuru Tachikawa

نویسنده: Hiroshi Seko

استودیو: NUT

موسیقی: Masahiro Tokuda

برگرفته از: ارجینال

نویسنده منبع اقتباس: _

شروع پخش از: 8 جولای 2020

ژانر ها: اکشن – علمی تخیلی – ماجراجویی

نوع: سریالی

نکته جالبی که انیمه های ارجینال را جذاب می کند ریسک پذیر بودن آن ها است. خوب یا بد بودن این انیمه ها تا لحظه انتشارشان به صورت یک راز باقی می ماند. انیمه Deca-Dence نیز انیمه ای ارجینال است که در ماه جولای پخش خواهد شد. این انیمه در ژانر علمی تخیلی و ماجراجویی است. اما باید دید که آیا این انیمه می تواند مانند آثار ارجینالی مانند Code Geass یا Darling In Franxx خوش بدرخشد یا خیر!

داستان انیمه نیز در دنیای پساخر الزمانی اتفاق خواهد افتاد. دنیایی که با ظهور موجوداتی به نام گادول، بشریت تا نزدیکی انقراض پیش رفته است. حال انسان های باقیمانده در دژی با سه هزار متر ارتفاع به نام دکا دنس پنا آورده اند. داستان این انیمه حول ملاقات دو شخصیت به نام ناتسومه و کابوراگی می چرخد.


Gibiate

نام ژاپنی: Jibiēto

نام فارسی: جیبیات

کارگردان: Masahiko Komino

نویسنده: Ryō Aoki

استودیو: Lunch Box

موسیقی: Yuzo Koshiro

برگرفته از: ارجینال

نویسنده منبع اقتباس: _

شروع پخش از: 8 جولای 2020

ژانرها: : اکشن – فانتزی – ترسناک – هنرهای رزمی – سامورایی

نوع: سریالی

یکی دیگر از انیمه های ارجینال این لیست Gibiate می باشد. نکته جالب این انیمه طراح کارکتر آن یعنی اقای Yoshitaka AMANO کسی که سری فینال فانتزی را طراحی کرده است می باشد. البته ایشان تهیه کنندگی این اثر را برعهده دارند. چیزی که در مورد این انیمه مشخص است ایده داستانی جذاب است. این انیمه تم آخر الزمانی جالبی نیز دارد که حتما به جذابیت آن می افزاید. باید صبر کرد و دید که آیا تیم  سازنده توان استفاده از این ایده داستانی عالی را تا چه اندازه دارند!

داستان انیمه هم در سال 2030 اتفاق می افتد. در این سال ویروسی در سراسر دنیا منتشر شده است که انسان ها را با توجه به جنسیت، نژاد و سن به هیولا هایی متفاوتی تبدیل می کند. نام این ویروس جیبیا می باشد. در این بحران یک نینجا و یک سامورایی از دوره ادو ژاپن در زمان سفر کرده و به سال 2030 می آیند. آن ها تصمیم می گیرند به دکتری که قصد دارد درمانی برای این ویروس پیدا کند کمک کنند. اینگونه ماجرای پر خطر این گروه در دل ژاپن آخر الزمانی شروع می شود!


The Deer King

انیمه های تابستان 2020

نام ژاپنی: Shika no Ou

نام فارسی: پادشاه گوزن

کارگردان: Masashi Ando و Masayuki Miyaji

نویسنده: Taku Kishimoto

استودیو: Production I.G

موسیقی: _

برگرفته از: رمان 

نویسنده منبع اقتباس: Nahoko Uehashi

تاریخ اکران: 18 سپتامبر 2020

ژانرها: اکشن – ماجراجویی – فانتزی

نوع: سینمایی

یکی از سینمایی های این لیست پادشاه گوزن یا The Dear King می باشد. این انیمه کمتر شناخته شده اقتباسی از روی رمانی به همین نام به نویسندگی Nahoko Uehashi بوده است. بدون شک این انیمه در میان انیمه های سینمایی تابستان 2020 بیشتر مورد انتظار می باشد. دلیل این اتفاق ساخته شدن توسط استودیو بزرگ Production I.G می باشد. نکته دیگر درباره این انیمه این است که تاریخ اکرانش در ماه آخر تابستان قرار دارد. درباره کیفیت کلی انیمه ینز با توجه به منبع اقتباس و خلاصه داستان این انیمه می توان حدس زد که با یک سینمایی درجه یک طرف هستیم!

داستان انیمه در کل چندین روایت را با هم تعریف می کند. اما داستان اصلی را می توان به فرماندهی اختصاص داد که بعد از جنگ با متجاوزان تمامی سربازانش کشته شده و خود او نیز به اسارت گرفته شده است. حال او در معدن نمک کار می کند. در شبی تعداد عجیبی سگ به این معدن حمله می کنند و در این فاصله فرمانده از معدن فرار می کند. اما آن سگ ها ناقل بیماریی بوده اند که به سرعت در تمام امپراطوری منتشر می شود و ………..


Attack on Titan: Chronicle
موسیقی متن فصل دوم انیمه Attack on Titan

نام ژاپنی:  Shingeki no Kyojin: Chronicle

نام فارسی: حمله به تایتان: تواریخ

کارگردان: Tetsuro Araki

نویسنده: Yasuko Kobayashi

استودیو: Wit Studio

موسیقی: Hiroyuki Sawano

برگرفته از: مانگا

نویسنده منبع اقتباس: Hajime Isayama

تاریخ اکران: 17 جولای 2020

ژانر ها: اکشن – نظامی – رازآلود – قدرتی – درام – فانتزی – پسرانه

نوع: سینمایی

اول از همه باید توضیحاتی درباره این انیمه سینمایی بدهم. این انیمه درواقع خلاصه ای از 59 قسمت سه فصل اول انیمه تحسین شده حمله به تایتان می باشد. شاید آخرین میراث Wit Studio از این انیمه همین سینمایی باشد که در ماه جولای در ژاپن اکران خواهد شد. موردی که بنده را شگفت زده می کند این است که آیا این انیمه زیبا که هر لحظه اش شاهکار بی بدلی است می تواند به عنوان یک انیمه سینمایی عرضه شود!؟

انیمه Attack on Titan بی شک یکی از بهترین انیمه های تاریخ است. داستان، طراحی، موسیقی و خیلی از موارد دیگر این انیمه در بالاترین حد خود قرار دارد. داستان این انیمه با لحن بی رحم و دارک خود شما را شگفت زده می کند. با این حال این داستان مفهوم های بسیار عمیق و پیچیده ای از مفاهیمی مانند آزادی، نژادپرستی و یا جنگ به مخاطب ارائه می دهد.


همچنین به جز مطلب مورد انتظارترین و بهترین انیمه های تابستان 2020 در مجله وارونه بخوانید:


پایان پاسخ به سوال در تابستان 2020 چه انیمه‌ای باید تماشا کرد؟

حالا که لیست مورد انتظارترین انیمه های تابستان ۲۰۲۰ به اتمام رسیده است می توان گفت با توجه به این انیمه ها این فصل بر خلاف فصل بهار فصل خوبی برای دوست داران انیمه خواهد بود. گرچه مجموع کل انیمه‌های تابستان به لطف کرونا، آنقدر هم زیاد نیست. مجله وارونه نیز تمام سعی خود را خواهد کرد تا در حد امکان به بررسی این انیمه ها بپردازد. پس همراه مجله اینترنتی وارونه باقی بمانید! همچنین از شما دعوت می کنم تا نظرات خود را درباره این انیمه ها با مجله وارونه به اشتراک بگذارید!