فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از رمان مشهور Ernie Cline یعنی Ready Player One قرار است 23 مارس (یازده روز دیگر) در سینما ها اکران شود. اما در همین بین موزیک ویدیو جدید GUNSHIP نیز از ویدیویی با مضمون همین داستان برخوردار است.

این آهنگ راجع به رابطه عاشقانه دو شخصیت اصلی کتاب Art3mis & Parzival است.جایی که دنیای انسان رو به نابودیست و تنها راه فرار شهری مجازی با نام  OASIS است.اما پس از گذشت مدتی مشخص می شود یک شرکت تبهکار در تلاش برای کنترل این دنیای مجازی است.

مانند رومان، این موزیک ویدیو انیمیشنی نیز سرشار از المان های فرهنگ پاپ در دهه 80 میلادی است جایی که برای مثال پوستر فیلم های مطرح آن زمان نظیر آکیرا (Akira) و آرواره (Jaws) بر روی دیوار حضور دارند. همچنی فیگور هایی از  He-Man و ترنسفورمرز.

جدا از این موضوع با گذر زمان استایل ویدیو نیز تغییر می کند. ترکیبی از گرافیک ساده کنسول های ویدئویی اولیه، انیمیشن 16 بیتی و مبارزه به سبک بازی های آرکید.صدای سینت های دهه 80 استفاده شده در این ترک نیز به زیبایی و هماهنگی ویدیو با تصویر افزوده است.

گروه GUNSHIP با ترکیب این نوع موسیقی و ویدیو نا آشنا نیست. این گروه در سال 2015 اولین آلبوم خودشان را با نام GUNSHIP به همراه موزیک ویدیویی برای آهنگ اول این آلبوم Tech Noir منتشر کردند. همان این موزیک ویدیوی جدید ویدیو Tech Noir نیز از ترکیب فیلم های اکشن و نوستالژی دهه 80 ساخته شده بود.

چندی پیش این گروه یک مسابقه آنلاین را برگزار کرد که برنده یک کنسول بازی آرکید هدیه می گرفت. این گروه به تازگی اعلام کرده است که آلبوم جدیدشان در راه است.

در ادامه تماشا کنید »

موزیک ویدیو Moderat – Bad Kingdom را تماشا کنید

موزیک ویدیو کمیکال برادرز Under The Neon Lights بصورت VR