اگر از دنبال کننده های موسیقی مکس کوپر هستید حتما میدونید این دی جی و موزیسین انگلیسی علاقه زیادی برای استفاده از ویژوال های جذاب به عنوان موزیک ویدیو داره و معمولا با آرتیست های مختلفی کار میکنه ! موزیک ویدیو جدید مکس کوپر platonic هم مثل کارای قبلیش خیلی جذابه !

تو موزیک ویدیو قبلی مکس کوپر که ما در مجله وارونه منتشر کردیم شاهد یک انیمیشن جذاب با رنگ های جذاب تر بودیم ، اما موزیک ویدیو جدید مکس کوپر ، حس و حال متفاوت تری نسبت به کارای قبلیش داره این موزیک ویدیو انیمیشنی اکسپریمنتال  هستش که بر روی 19 ساعت ویدیو تایم لپس از یک نمای ثابت اضافه شده که بصورت شگفت انگیزی این ویدیو تجربی زیبا و تامل برانگیز هستش، کارگردانی و ساخت این ویدیو توسط Páraic McGloughlin  انجام شده که برای ساخت فیلم های کوتاه و ویژوال های جذاب مشهور هست!

موزیک ویدیو جدید مکس کوپر platonic

 Páraic درباره این ویدیو میگه: مکس کوپر از من خواسته بود تا ویدیو با این مشخصات بسازم ” تجسم دنیای PLATONIC در زیر لایه های واقعیت اساسی” در نتیجه من دوربینم را ورداشتم و بر روی پل Sligo – ایرلند قرار دادم و 19 ساعت از این نما فیلم گرفتم ! سپس انیمیشن افکت، پیکسل و … به ویدیو اضافه کردم و آنها را باهم ترکیب کردم نتیجه نهایی یک ویدیو اکسپریمنتال بسیار جذاب شده است.


همچنین بخوانید »

موزیک ویدیو Bedtimes – Woodswimmer ؛ ویژالی زیبا از الگوهای هندسی چوب

آهنگ جان هاپکینز Everything Connected را با انیمیشنی زیبا تماشا کنید

موزیک ویدیو Leifur James – Wurlitzer ؛ ویژوالی به شدت جذاب برای آهنگی فوق العاده ! 

ریک و مورتی در موزیک ویدیو  Run The Jewels


 

موزیک ویدیو جدید مکس کوپر platonic

در ادامه اون میگه : من به شدت علاقه مند به ترکیب فضاهای انتزاعی با رئالیسم هستم و این موزیک ویدیو بهترین موقعیت برای من بود تا بتونم این کار را انجام بدم. 

من سعی کردم تا فرصت های متغیر را در عرض یک مدت زمان مشخص نشان دهم، حفظ یکپارچگی تصویر در خالی که فضای کلی دائما در حال تغییر است

از شما دعوت میکنم تا این موزیک ویدیو جذاب را تماشا کنید