راهی سخت در ساختمانی سرد !

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید از موسیقی متن انیمه‌ای امروز هم نهایت لذت رو ببرید.

موضوع امروز ما هم، موسیقی متن انیمه‌ی Angel’s of Death است. که در نگاه کلی در کنار انیمه‌ای مرموز برای ما گردآوری شده است. انیمه‌ای که قبلاً ما آن را دوبار، یک‌بار در “بهترین انیمه‌های ۲۰۱۸ به انتخاب مجله وارونه” و یکبار در “بهترین انیمه‌ های تابستان 2018 که باید آنها را تماشا کنید !” معرفی کردیم.

اینبار هم موسیقی انیمه‌‌ی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فرشتگان مرگ Angel’s of Death رو برای شما تهیه دیدیم. البته قبلش، مثل همیشه شما می‌توانید از اینجا سایر مطالب موسیقی‌های‌ متن انیمه قرار گرفته در مجله وارونه رو نظاره کنید.


به خاطر سیبیل نداشته‌ی بنده، مطالب زیر رو در عصرا وقت با آب بزنید بر بدن.


برای عدم سردرگمی در هنگام مطالعه، این نکات رو هم بر بدن بزنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در آخر همون مطلب قرار می‌دیم، که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، در کانال نماشای ما برید.

۲_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به سایر ویدیوهای قرار گرفته در مجله وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۳_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که البته دلایل خودشون مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو دارن.

۴_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم. (چه لفس قلم سخن گفتم!)

۵_ در موقع نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ سایر سایت‌های فارسی خودداری کنید. ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر یا اسم سایت رو پاک میکنیم. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید.

۶_ در هنگام مطالعه چشمتون رو از صفحه برندارید، مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه‌ی مطلب “موسیقی متن فصل دوم انیمه فرشتگان مرگ Angel’s of Death را گوش دهید !”دعوت می‌کنم.


فرشتگانی در راه آزادی !

موسیقی متن انیمه Angel's of Death

عنوان ژاپنی: Satsuriku no Tenshi
کارگردان: Kentarō Suzuki
نویسنده: Yoshinobu Fujioka
نویسنده مانگا: Makoto Sanada
استودیو: J.C.Staff
ژانر: ماجراجویی، ترسناک، روانشناسی، هیجان‌انگیز
گروه سنی: جوانان
تاریخ پخش: ۱۵ تیر ۱۳۹۷

فرشته مرگ عنوان بازی ترسناکی بود که توسط Hoshikuzu KRNKRN برای مایکروسافت ویندوز تولید شد! سپس در سال ۲۰۱۵ با اقتباس از این بازی، مانگایی به همین نام نوشته شده توسط Kudan Nazuka در مجله Monthly Comic Gene منتشر شد. که این مانگا دارای ۵ جلد است و بیش از یک میلیون نسخه از آن منتشر شده!

انیمه‌ی ساخته شده به دست استودیو J.C.Staff، از روی این مانگا نیز توانسته نظر خیلی‌ها رو به خود جلب کند. انیمه‌ای که داستان صعود ریچل Rachel و زاک Zack به بیرون ساختمانی مرموز و پر از خون و خونریزی رو روایت می‌کنه.

روایتی که با پایانی باز، نوید ادامه‌ای دیگر در کنار موسیقی همگام دیگری را می‌دهد. موسیقی که قسمت‌هایی از آن هرگز از یادمان نمی‌رود. موسیقی که قبل از آن به شما توصیه می‌کنم، تریلر انیمه‌ی فرشتگان مرگ Angel’s of Death را از اینجا تماشا کنید.


آلبوم موسیقی متن انیمه‌ی فرشتگان مرگ Angel’s of Death

[megadesc]نام آلبوم: TV Anime “Angel of Death” Original Soundtrack Shout
آهنگ‌ساز: Hideki Sakamoto
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

کار آهنگسازی موسیقی‌ متن انیمه‌ی فرشتگان مرگ Angel’s of Death بر عهده هیدکی ساکاموتو Hideki Sakamoto، آهنگساز ژاپنی متولد ۱۳۵۱ است. که در حال حاضر به عنوان مدیر شرکت Noisycroak نیز فعالیت دارد. شرکتی که کار آهنگسازی یه سری از بازی‌ها رو انجام می‌دهد.

اما اینبار، این شرکت کار آهنگسازی انیمه‌ی Angel’s of Death را بر عهده دارد. که برای یک انیمه که از روی بازی ساخته شده است، یک انتخاب خوب محسوب می‌شود. انتخابی که ما را در انیمه به شدت خرسند کرده است. همزمان فرشتگان مرگ را به قدرت رسانده است.

در بین تمام ترک‌های انیمه فرشتگان مرگ Angel’s of Death نیز، به نظر من ترک‌های Rechel theme و zack theme از همه تاثیرگذارتر بوده است. دو ترکی که شامل چند موسیقی است. آن هم موسیقی‌هایی که سبب ماندگاری شخصیت‌های انیمه‌ی فرشتگان مرگ Angel’s of Death شده است.

پس حتی اگه از سایر موسیقی‌های فرشتگان مرگ Angel’s of Death خوشتون نمیاد و نمی‌خواهید گوششان کنید. این دو مجموعه از موسیقی‌های متن انیمه‌ی فوق را حتماً گوش دهید. در همین صفحه و همین حالا!


محتویات آلبوم TV Anime “Angel of Death” Original Soundtrack Shout

1
VITAL / ENDOH MASAAKI
Vital (TV Size) / 遠藤正明
2
THEME OF ANGELS
Theme of Angels
3
RACHEL’S THEME
Rachel’s Theme
4
IN THE FOG
In The Fog
5
RACHEL’S THEME – MYSTERY
Rachel’s Theme – Mystery
6
INCREASED TENSIONS
Increased Tensions
7
DEFORMED RACHEL’S THEME
Deformed Rachel’s Theme
8
CONTINUE TO
Continue to
9
DANNY’S THEME
Danny’s Theme
10
DANNY CLING TO…
Danny Cling To…
11
EYE – SPECIAL EYE
Eye – Special Eye
12
EDDIE’S WORLD
Eddie’s World
13
EDDIE’S GRAVEYARD
Eddie’s Graveyard
14
CATHY’S THEME
Cathy’s Theme
15
GIGGLE
Giggle
16
WHO ARE YOU
Who Are You
17
FACE TO FACE
Face To Face
18
NO TIME
No Time
19
WHAT’S YOUR SIN
What’s Your Sin
20
THE ULTIMATE QUESTION
The Ultimate Question
21
GET EXCITED
Get Excited
22
IN CRISIS
In Crisis
23
IN THE DARKNESS
In The Darkness
24
THE HOUSE OF DEATH
The House of Death
1
BREAK
Break
2
ZACK’S THEME
Zack’s Theme
3
ZACK’S MEMORIES
Zack’s Memories
4
ZACK INFER…
Zack Infer…
5
ZACK ON STAGE !
Zack On Stage !
6
FACE ZACK
Face Zack
7
ZACK CALL OUT
Zack Call Out
8
ZACK’S THEME – ROCK
Zack’s Theme – Rock
9
RACHEL’S THEME – THRILLER
Rachel’s Theme – Thriller
10
GRAY’S CHURCH
Gray’s Church
11
FILLED WITH SMOKE PURPLE
Filled With Smoke Purple
12
WITH THE SICKLE
With The Sickle
13
GHOST
Ghost
14
SOLEMNITY CHURCH
Solemnity Church
15
IN THE CHURCH
In The Church
16
RACHEL’S THEME – PIANO
Rachel’s Theme – Piano
17
RACHEL’S THEME – IN DEEP
Rachel’s Theme – In Deep
18
RACHEL’S THEME – MEMORY
Rachel’s Theme – Memory
19
RACHEL’S THEME – LIFE
Rachel’s Theme – Life
20
THE GROUND
The Ground
21
RACHEL’S THEME – DEATH
Rachel’s Theme – Death
22
INTERVIEW
Interview
23
THE BOTTOM
The Bottom
24
PRAY / REICHERU(CV.CHISUGA HARUKA)
Pray (TV Size) / レイチェル(CV.千菅春香)

موسیقی متن انیمه‌ی فرشتگان مرگ Angel’s of Death

برای دانلود اینجا کلیک کنید.


متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید.

امیدوارم که از موسیقی متن انیمه‌ فرشتگان مرگ Angel’s of Death نهایت لذت رو ببرید.

همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید و هم نظرات خودتون رو بیان کنید و هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید