شادترین و در عین حال غم‌انگیزترین!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه Angel Beats! بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه! می‌توانید بخش موسیقی متن انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید. البته انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن مورد بحث امروز ما یعنی موسیقی متن انیمه Angel Beats!، یکی از موسیقی متن‌هایی است که با چند ترک احساسی توانسته مخاطب را در اشک غرق کند. علاوه بر این موسیقی متن انیمه Angel Beats! مربوط به یکی از غم‌انگیزترین و در عین حال شادترین انیمه‌های تاریخ است. همچنین محبوبیت خاصی میان طرفداران انیمه‌های ایسکای و مدرسه‌ای دارد. که سبب شده از نظر تعداد رأی‌دهندگان در وب‌سایت مای انیمه لیست Myanimelist جزو ده رتبه اول باشد. پس با ما در دانلود موسیقی متن ضربان فرشته Angel Beats همراه باشید.

موسیقی متن ضربان فرشته Angel Beats!


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن Angel Beats! بر روی تبلیغات زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن ضربان فرشته Angel Beats! کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.


نکاتی که علاوه بر دانلود آهنگ‌های انیمه Angel Beats! بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشای، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی! و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه ضربان فرشته Angel Beats!


Angel Beats!

موسیقی متن انیمه ضربان فرشته Angel Beats!

کارگردان: Seiji Kishi
نویسنده: Jun Maeda
برگرفته از: مستقل
استودیو: P.A. Works
ژانرها: اکشن، درام، کمدی، مدرسه‌ای، فراطبیعی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: April 3, 2010

انیمه ضربان فرشته Angel Beats! به کارگردانی Seiji Kishi و نویسندگی Jun Maeda به دست استودیو P.A. Works در سال ۲۰۱۰ ساخته و پخش شد. از میان این سه، جناب Seiji Kishi علاوه بر کارگردانی Angel Beats! بعدها به خاطر کارگردانی انیمه‌هایی همچون Danganronpa: The Animation و Assassination Classroom معروفیت خود را حفظ می‌کند.

استودیو P.A. Works که در میان این سه، از همه شناخته‌تر تشریف دارند، جزو استودیوهایی است که انیمه‌های به یادماندنی خاصی را دارند. ترکیب این دو با Jun Maeda نویسنده انیمه‌ای همچون Clanned سبب شده که انیمه Angel Beats! توانایی ضربه فنی کردن مخاطب، از نظر احساسی را داشته باشد. طراحی‌ها، لحظات داخل انیمه Angel Beats! به همراه موسیقی همگی بر روی به تصویر کشیدن یک تجربه عالی تمرکز دارند.

داستان انیمه ضربان فرشته Angel Beats!

دنیای ضربان فرشته داستان افرادی رو بیان می‌کند که در زندگی واقعی با پشیمانی مردند. اما پس از مرگ سر از یک دنیا با حالت یک دبیرستان درآورده‌اند. ویژگی اصلی این جهان، آن است که هیچ کس نمی‌میرد. به عبارتی جهانی بدون مرگ، که شاید بتوان به آن جهان بی‌پایان و یکنواخت هم گفت. که هیچ راه فراری از آن نیست. به جز یک راه عجیب که افراد در آن ناپدید می‌شوند.

اما معلوم نیست به کجا و چرا؟ کسانی که در این جهان هستند، با این فکر که اگر به قوانین مدرسه عمل کنند، ناپدید می‌شوند. از آن‌ها پیروی نمی‌کنند و در عین حال با دختری که رئیس شورای دانش‌آموزی است. در حالی که فکر می‌کنند، وی یک فرشته است، مبارزه می‌کنند. گرچه در این بین لحظات غم‌انگیز، شاد و پر از خاطره‌ای را می‌سازند.

اگر جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید انیمه Angel Beats! توانایی موفق بودن به عنوان یک انیمه را ندارد. همچنین تمام عنوان‌هایی که دارد را الکی بدست آورده است. سخت در اشتباه هستید، این اثر با به تصویر کشیدن تصویری واضح از مردن بدون رسیدن به خواسته و در عین ناامیدی، توانایی آن را دارد که مخاطب رو از همه نظر شگفت زده کند. همچنین با وجود عدم یکنواختی، هیچ مخاطبی از آن خسته نمی‌شود.

تریلر انیمه ضربان فرشته Angel Beats!


موسیقی متن انیمه ضربان فرشته Angel Beats!

موسیقی متن انیمه Angel Beats

نام آلبوم: Angel Beats! Original Soundtrack
موسیقی: Jun Maeda ,Anant-Garde Eyes
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

آهنگ‌سازی انیمه ضربان فرشته Angel Beats! بر عهده جنابان Jun Maeda و Anant-Garde Eyes می‌باشد. از این دو Anant-Garde Eyes یک واحد آهنگ‌سازی است که بیشتر برای همکاری با خواننده‌ای همچون Lia در انیمه‌های مختلف و Angel Beats! شناخته می‌شوند. البته در سایر مراحل ساخت موسیقی، همکاری شایانی دارند.

دومین نفر شناخته شده در گروه موسیقی Angel Beats! جناب Jun Maeda متولد سال ۱۹۷۵ می‌باشد. ایشون همان‌طور که اشاره شده بود، علاوه بر آهنگ‌سازی و نویسندگی Angel Beats! آهنگ‌سازی و نویسندگی Clanned و Charlotte را برعهده دارد. همچنین به تازگی انیمه The Day I Became a God را معرفی کرده و درباره آن گفته که تمام تلاش خود را برای ساخت غم‌انگیزترین انیمه تاریخ، کرده است.

هر دو گروه نام برده در انیمه Angel Beats! تمام تلاش خود را برای ساخت یک موسیقی خوب انجام داده‌اند. اگر انیمه ضربان فرشته را دیده باشید، حتماً موسیقی متن‌های احساسی آن را از همه بهتر به یاد دارید. که چطور با پیانو نوازی خاص خود، دل ما را در دریایی از اشک غرق می‌کند. اما نباید سایر ترک‌های آن که به ما در گذر داستان انیمه، کمک می‌کند را دست کم گرفت.

دانلود آلبوم‌های موسیقی متن انیمه ضربان فرشته Angel Beats! از مگا Mega


محتویات آلبوم‌های Angel Beats!

آهنگ های انیمه ضربان فرشته

موسیقی متن انیمه ضربان فرشته Angel Beats!

01My Soul,Your Beats!4:35
02theme of SSS1:53
03school days2:21
04girl’s hop2:12
05art of war1:35
06today is ok3:52
07memory1:34
08my most precious treasure2:48
09tactics1:32
10enemy country2:13
11operation start2:19
12decisive battle1:40
13attack!!1:49
14critical point1:13
15study time1:38
16niku udon2:05
17invention1:09
18toy of spring1:47
19deochi!1:35
20light drop2:01
21worthy rival2:07
22burial2:49
23play ball2:48
24walkure0:31
25let’s operation2:01
26evening breeze2:07
27moment of rest2:12

Disc length 56:26

همچنین پس از دانلود موسیقی متن انیمه ضربان فرشته Angel Beats! مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


امیدوارم از “موسیقی متن انیمه Angel Beats را گوش کنید! پیانویی برای فرشتگان” نهایت لذت رو برده باشید. همچنین در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید. البته با رعایت اصول اخلاقی!

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. می‌توانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید