ترکیبی از هنرها و پدیده‌های ساده در مجموعه موسیقی‌های متن انیمه BEASTARS!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما دوستان هستیم. این بار قراره به معرفی موسیقی متن انیمه BEASTARS بپردازیم. یه انیمه فوق‌العاده که در بهترین انیمه‌های سریالی پاییز ۲۰۱۹ هم معرفی شده بود. آقای دست‌پیمان هم اقدام به بررسی قسمتی این انیمه، یعنی پدیده فصل، کرده بودند! که از اینجا می‌تونید دنبالش کنید. همچنین سایر مطالب موسیقی متن انیمه‌ها رو از اینجا می‌تونید مطالعه کنید. به دوستانتون هم معرفی کنید.

اینطور که معلومه جدیدترین موسیقی معرفی شده تا الآن در مجله وارونه، مربوط به موسیقی متن انیمه BEASTARS ساخته جدید استودیو Orange می‌باشد. این اثر در عین داشتن یه داستان کلیشه‌ای، با سادگی و خلاقیت خاص خود، تونسته سری تو شاخص‌های امروزی باز کنه. جاش هم تو بهترین انیمه‌های سریالی ۲۰۱۹ از همین الآن تضمین شده است. البته تا الآن خبری از اینکه چند قسمت هست یا فصل دوم داره یا نه، منتشر نشده. ولی اگه فصل دوم دار شد. در اخبار انیمه می‌گیم.

البته این را باید متذکر شد که موسیقی متن انیمه ستاره باش BEASTARS در اصل به سمت موسیقی‌های کلاسیک گرایش داره. به همین دلیل در بیشتر موارد اگر از طرفداران حماسه هستید. ممکن است راضی نشوید. ولی در مواردی همچون موسیقی‌های ساده و کلاسیک مدرسه‌ای به سبک مزارع خارجکی، خوب راضی‌تون می‌کنه. پس با ما در مجله وارونه همراه باشید.


برای رضای ما قبل از مطالعه دانلود موسیقی متن انیمه بیستارز BEASTARS، بر روی تبلیغات زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن انیمه BEASTARS کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن انیمه BEASTARS بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه BEASTARS


یک داستان شگفت‌انگیز از بیستارز BEASTARS!

موسیقی متن انیمه BEASTARS

کارگردان: Shinichi Matsumi
نویسنده: Nanami Higuchi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Paru Itagaki
استودیو: Orange
ژانرها: درام، روانشناختی، شونن، بخشی از زندگی
گروه سنی: _
تاریخ شروع پخش: ۱۶ مهر ۱۳۹۸

انیمه BEASTARS از روی یه مانگا به نویسندگی Paru Itagaki ساخته شده است. البته این مانگا یه مانگای جوان به حساب میاد. چون از سال ۱۳۹۵ شروع به چاپ کرده. مانگاکاش هم یکم فاز عجیب می‌زنه. مثلاً اینکه همیشه با یه ماسک میاد برای مصاحبه! البته به این موضوع، آقای دست پیمان در اولین بررسی قسمتی انیمه BEASTARS اشاره کردند. حسابی هم بهش پرداختن! حالا داستان ستاره انیمه‌های فصل پاییز ۲۰۱۹ چیه؟ این سوالی است که الآن بهش پاسخ می‌دیم.

داستان در دنیایی متشکل از حیوانات به جای انسان‌ها اتفاق می‌افته. بر طبق منوال همیشگی این جور داستان‌ها، حیوانات به دو گروه گوشت‌خواران و گیاه‌خواران تبدیل شدن! البته هم‌دیگه رو شکار نمی‌کنند. یعنی یه جورایی هم در ظاهر دارن با هم سازگاری می‌کنند. ولی در باطن برخی از همین حیوانات، تنفر گیاه‌خواران از گوشت‌خواران و شکار گیاه‌خواران توسط گوشت‌خواران وجود داره.


همچنین بخوانید: معرفی سری کد گیاس Code Geass و چگونگی تماشای آن


حالا توی این گیری‌ویری یه گرگ خاکستری عاشق یه خرگوش سفید می‌شه. حالا این گرگ خاکستری قصد نزدیک شدن به خرگوش سفید و ابراز احساسات خودش داره. شاید به نظرتون یه چیز کلیشه‌ای بیاد. ولی کاملاً اشتباه می‌کنید. چون استودیو Orange با طرز بیان خاص خودش. به همراه سبک نویسندگی جالب Paru Itagaki که داستان رو ساده و جذاب می‌کنه. به همراه گفتن حقیقت‌های ساده و جذاب باعث تصویرگری عالی می‌شه.

اگه بخوام ساده‌تر بگم، باید بگم که خیلی از نویسندگان امروزی فکر می‌کنند دارن یه داستان خفن می‌زنن. ولی در اصل دارند یه چیز الکی برای راضی کردن خودشون می‌سازند. در بیشتر موارد هم چرت در میاد. اما نویسندگانی همچون Paru Itagaki فقط با ساده فکر کردن، می‌تونن چنان ما رو غافل‌گیر کنند. که حتی توی خواب هم نمی‌بینید.

این موارد در کنار موسیقی کلاسیک در باب این فصل، تونستن به ما معنایی از عشق جوانی، در عین تفاوت‌های فاحش. به همراه معنایی بس جالب‌تر در پس این زمینه، تونسته به درون جامعه انسانی حیوانی، قدم ما را باز کند. تا با وجود اختلافات این بین، تلاش‌های شخصیت‌ها برای بهتر کردن اوضاع، رسیدن به هدف و یک جامعه ماندگار و دلخواه را به تصویر بکشند.

تریلر انیمه BEASTARS


به سبک دنیایی حیوانی، انسانی!

موسیقی متن انیمه BEASTARS

نام آلبوم: “BEASTARS (Anime)” Original Soundtrack
عنوان ژاپنی آلبوم: TVアニメ「BEASTARS」オリジナルサウンドトラック
آهنگ‌ساز: Satoru Kousaki
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

اگه بخوایم یه توضیح مختصر در مورد موسیقی انیمه BEASTARS بدیم. می‌شه اون رو نیاز یه انیمه مدرسه‌ای، روانشناختی و عاشقانه به سبک جانداران محترم دونست. آهنگ‌ساز این اثر، خانم Satoru Kousaki متولد ۱۹۷۴ ژاپن هستند. ایشون به خاطر موسیقی متن انیمه‌هایی همچون سری Monogatari ,Fate/Extra Last Encore ,Fireworks و Lucky Star شناخته و معروف شده‌اند. سبک خاصی رو هم مثل همه آهنگسازان، به نسبت انیمه مورد نظر، به ارمغان می‌آورند.

مثلاً در پدیده این فصل، یعنی انیمه جانوران BEASTARS شما فقط با یه موسیقی مدرسه‌ای ساده طرف نیستید. بلکه یه ترکیب زیبا، از موسیقی‌های عاشقانه، مدرسه‌ای، درام، مرموز و گاهی اکشن رو می‌بینید. یه جورایی هم برخی ترک‌ها، شما رو یاد موسیقی‌های سبک قدیم می‌اندازد. مخصوصاً پیانوها، که یه لحظه منو یاد آثار عمو چارلی انداخت. ولی بعد دیدم، نه ممکن نیست. درسته یه اثر کلاسیک هستش. ولی این اثر، یه اثر هستش. آثار عمو چارلی هم یه اثر هستند.


تبلیغات میان‌مطلبی: بررسی 22 الی 24 انیمه DR. STONE ؛ جنگ های سنگی ! 


از نظر سازهای استفاده شده در آلبوم TVアニメ「BEASTARS」オリジナルサウンドトラック به جد از اینکه از حماسه و چیزهایی که به انیمه نمیاد استفاده نشده، خیلی خوشم میاد. مثلاً خیلی از موسیقی متن‌ها هستند که چیزی رو دارند که به محصول نهایی نمیاد. ولی برای BEASTARS با توجه به اینکه اهالی این انیمه، جانداران محترم هستند. این رویه رو حتی بهتر اجرا کردند. مخصوصاً استفاده از سازهای همچون سازدهنی، پیانو، خوانندگی جالب و احساسی، گیتار، ویلون و کلی صداهای کلاسیک دیگه!

پس اگه می‌خواین با موسیقی به قعر دنیای انیمه ستاره باش BEASTARS بروید. می‌خواهید در کنار لگوشی فراز و نشیب‌های عشق و تفاوت نژادی را تجربه کنید. می‌خواهید ارزش زندگی را از دید دو گروه گوشت‌خواران و گیاه‌خواران تجربه کنید. می‌خواهید یکی از بهترین انیمه‌های ۲۰۱۹ را بشناسید. موسیقی متن انیمه BEASTARS و مخصوصاً خود انیمه BEASTARS رو از دست ندهید. چون خوئ انیمه و تریلر اون، شما رو غاففل‌گیر می‌کنه.

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، اینجا کلیک کنید.

برای دانلود از نماشا و به صورت ویدئو ترکیبی، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم BEASTARS Original Soundtrack

موسیقی متن انیمه BEASTARS

1
BEASTARS
2
BEASTARS -classical-
3
Cannibalism
4
ROUIS the BEASTAR
5
Impending darkness
6
Devour this…
7
BEASTARS -another side-
8
Many Stories
9
The limits
10
President of academy
11
Cherryton Academy
12
Harlequin Rabbits
13
The status of a hero
14
Hope of this world
15
The garden of temptation
16
Impatience
17
Animal’s whisper
18
ROUIS’s heart
19
A Tale of Moon
20
My life to the fullest
21
ROUIS’s feelings
22
Whereabouts of truth
23
My true self
24
Carnivores
25
One and the same
26
Bite me!
27
BEASTARS -pf solo-
28
A Tale of Moon -feel-
29
Harlequin Rabbits -reprise-
30
Renewed LEGOSHI
31
Herbivores instinct
32
Two animals
33
My true self -slow-
34
Invisible world
35
Back market
36
The keeper
37
LEGOSHI’s feelings
38
A Tale of Moon -reprise-
39
Carrot and stick
40
We are chicken
41
JUNO is in love
42
ROUIS’s heart -remember-
43
SHISHI-GUMI
44
Invasion
45
Fighting animals
46
BEASTARS -will-
47
JUNO is in love -adult-
48
BEASTARS -wolf and rabbit-

از همراهی شما تا به الآن تشکرم

امیدوارم که از “دانلود موسیقی متن انیمه BEASTARS را گوش کنید! خاص بودن به سبک حیوانی” نهایت لذت رو برده باشید. یه سوال هم داشتم. به نظر شما یه کارتون، داستان، انیمه یا هرچیز دیگه شبیه بیستارز BEASTARS وجود نداره؟ چون به نظر من انیمه جانوران BEASTARS یه جورایی برام آشنا بود. البته شاید ممکنه همون‌طور که می‌گن در هنگام به دنیا اومدن، زندگی ما از جلو چشممون می‌گذره. شاید انیمه BEASTARS هم از جلوی چشم من رد شده و الان یادم اومده. ولی در هرحال امیدوارم پاسخ‌گو باشید.


همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


همزمان در دانلود موسیقی متن انیمه BEASTARS با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید