انیمه و انیمیشن

موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday را گوش کنید! داستان یک معجزه 

معجزه‌ای پنج دقیقه‌ای!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، می‌تونید اینجا کلیک کنید. یا کلیک نکنید، انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday شامل دو بخش می‌شه. یکی بخش موسیقی متن که مبحث امروز ماست. دیگری مبحث آهنگ‌های این انیمه موزیکال. که دومی، ممکنه به خاطر احتمال فیلترینگ به علت مونث بودن خوانندگان، در مجله وارونه قرار نگیرد. پیشاپیش هم عذرخواهم. ولی اگه شد، حتماً توی مطلب جدا قرارش می‌دیم.

برگردیم سر اصل قضیه، یعنی موسیقی متن انیمه Carole and Tuesday! که به اندازه آهنگ‌هاش، جای توجه داره. ولی خوب، آهنگ‌هاش توجه بیشتری رو جلب می‌کنه. این موضوع برای یه انیمه کاملاً موزکیال که یه سری از آهنگ‌هاش رو خیلی به یادماندنی می‌دونیم، طبیعی است. ولی بهتره به همین موسیقی متن انیمه کارول و تیوزدی Carole & Tuesday قناعت کنیم. پس با ما در مجله وارونه همراه باشید.


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در مجله اینترنتی وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهمه. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday


Carole & Tuesday

موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday

کارگردان: Shinichirō Watanabe ,Motonobu Hori
نویسنده: Deko Akao ,Yasuhiro Nakanishi ,Kimiko Ueno ,Yuichi Nomura ,Shinichirō Watanabe ,Keiko Nobumoto
برگرفته از: مستقل
استودیو: Bones
ژانرها: درام، موسیقی، علمی-تخیلی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

توی بهار ۱۳۹۸ بود که انیمه Carole & Tuesday برای اولین بار، شروع به پخش شد. البته ناگفته نماند که حق پخش انیمه کارول و سه‌شنبه Carole & Tuesday مربوط به جناب خوش اشتها، یعنی نتفلیکس Netflix می‌باشد. همچنین انیمه کارول و تیوزدی Carole & Tuesday جزو مجموعه آثار استودیو Bones که از استودیوهای شاخ انیمه‌ای است، به حساب می‌آید.

اثری که ژانر موزیکال دنیای انیمه رو داره به تصویر می‌کشه. ولی خوب این کار رو در سبک خودش که حسابی فانتزی و واقعی رو قاطی کرده است، انجام می‌دهد. داستان این سریال انیمه‌ای به اونجایی برمی‌گرده که انسان‌ها توی مریخ هم ساکن شدند و مبحث خوانندگی هم این وسط واسه خودش جای خاصی پیدا کرده. خوب حالا دو تا دختر تصمیم می‌گیرند تا توی مریخ واسه خودشون خواننده‌های معروفی بشن. یکی با نام کارول Carole و دیگری با نام تیوزدی Tuesday!

جدا از نام گذاری شخصیت‌ها، داستان و انیمه Carole & Tuesday تمرکز خودش رو بر روی نشون دادن راه پرفراز و نشیب این دو و دنیای خوانندگی گذاشته. در حالی که بر روی زندگی اجتماعی افراد، مسائل حاشیه‌ای و احساسات افراد نیز پرداخت خوبی داشته. اما هرچی نباشه تمام داستان، تنها مقدمه‌ای برای معجزه پنج دقیقه‌ای است. که در نهایت کارول Carole و تیوزدی Tuesday به اون خواهند رسید.

تریلر انیمه Carole & Tuesday


موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday

موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday

نام آلبوم: TV Anime CAROLE & TUESDAY ORIGINAL SOUNDTRACK
آهنگ‌ساز: Mocky
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

انیمه کارول و سه‌شنبه CAROLE & TUESDAY به دست جناب Mocky صاحب موسیقی متن خاص خودش شده است. ایشون که متولد کانادا هستند، فعلاً ساکن لس‌آنجس آمریکا می‌باشند. البته ایشون از اونایی نیست که همش داره موسیقی متن می‌زنه. بلکه ایشون بیشتر خواننده، تهیه‌کننده موسیقی، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز هم تشریف دارند. اگه به آثارشون هم دقت کنیم. می‌بینیم که تنها دو موسیقی متن رو در کارنامه خودشون دارند.

یکی فیلم Ufo in Her Eyes و دیگری انیمه Carole and Tuesday می‌باشد. جالب اینجاست که فاصله زمانی این دو، هشت سال است. یعنی از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ که رقم زیادی است. البته توی دنیای انیمه در مقایسه با فاصله ساخت فصل‌های برخی انیمه‌ها، رقم کمی است. خود موسیقی متن انیمه CAROLE & TUESDAY که مبحث اصلی ما و اثر ایشون است. به دو بخش تقسیم می‌شه. یکی حالت پیانویی خودش رو به عنوان پرکننده صحنه‌های احساسی دارا می‌باشد.

دیگری با حالتی ترکیبی، سعی در پرکردن صحنه‌های کمدی، پرکردن صدای پس‌زمینه در هنگام صحبت کردن شخصیت‌ها و راهی که در داستان طی می‌شه رو دارد. ترکیبی که این دو حالت با هم به وجود می‌‌آورند. یه جور مقدمه برای معجزه پنج دقیقه‌ای نهایی است. البته به شخص پیانوسرایی انیمه Carole & Tuesday رو زیبا و در حد موسیقی متن انیمه Your Name. البته کمب خاص‌تر می‌دونم. که بهتره اونو از دست ندید.

دانلود موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday از مگا


محتویات آلبوم TV Anime CAROLE & TUESDAY ORIGINAL SOUNDTRACK

موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday

01.PRE OPENING
02.TWO OF US
03.ALBA CITY BEATS
04.LAZY MOON
05.WARM GROOVE
06.MIDNIGHT RAMBLER
07.RATE OF CONVERSION
08.REMEMBERING YESTERDAYS
09.IN THE YARDBIRD SUITE
10.FUNNY WALKING
11.A.I. LABO
12.MARS BRIGHTEST THEME
13.MUSIC BRAINS
14.YEARNING FOR THE CITY
15.SAD WINDOW
16.FIVE MINUTES IN ZERO GRAVITY
17.NEW AGE OF MARS
18.SPACE RINGS
19.WHEN GIRLS TALK
20.EVERY LONELY GIRL
21.HOPE AND DREAM
22.MIDNIGHT RENDEZVOUS
23.FUNKY PLAYING
24.HAWAII BOUNCE
25.ASTEROID DREAMS
26.SUNSET RIVER
27.LIGHTS OF THE CITY
28.RAGTIME ENDING
29.LAID BACK TIME
30.BIRDS OF A.I.


همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


همزمان در موسیقی متن انیمه Carole & Tuesday با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید

مطالب مرتبط

1 1 رای
امتیاز شما به این مطلب
مشترک شدن
اطلاع از
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
11
0
خوشحال میشیم نظرتونو بدونیمx