از شانزده تا صفر دو!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید از موسیقی متن انیمه‌ای امروز، یعنی موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx هم نهایت لذت رو ببرید. شما می‌توانید موسیقی‌های متن قبلی رو از اینجا بر بدن بزنید.

موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx از اون دست موسیقی‌هایی است. که در هنگام دیدن انیمه، واسه خودش غوغا می‌کنه. همزمان، در هنگام گوش دادن بهش، انیمه رو جلو چشمتون میاره. اگه هم انیمه رو ندیدید. بهتره بعد از گوش دادن به موسیقی یا دیدن تریلر این انیمه، از اینجا. حتماً انیمه Darling in the Franxx رو ببینید.

مخصوصاً اگه از طرفداران انیمه‌هایی رباتیک و عاشقانه با کمی فاز معمایی هستید. بهتون هم تضمین می‌دم بعد از کمتر از پنج قسمت، انیمه رو درک خواهید کرد. اما اگر در مورد انیمه دارلینگ در فرنکس Darling in the Franxx هنوز براتون یه سری سوال هست. بهتره بدونید که در بهترین انیمه‌های ۲۰۱۸ قبلاً معرفی شده است. یه سری توضیحات هم ما در این مطلب می‌دیم. پس خوب چشماتون رو باز کنید.

موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx


به خاطر سیبیل زنده بنده، مطالب زیر رو به عنوان وعده غذایی بزنید بر بدن.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن انیمه  Darling in the Franxx بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۲_ قربون دستتون، بزنید رو فعال‌سازی نوتیفیکش مجله وارونه تا ما رو شاد کنید. چون از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن‌ش به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید! چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه.

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه‌ی مطلب “موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx را گوش کنید !”دعوت می‌کنم.


از عادی تا غیرعادی!

موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx

[megadesc]عنوان انیمه: Darling in the Franxx
کارگردان: Atsushi Nishigori ,Toshifumi Akai
نویسنده: Atsushi Nishigori ,Naotaka Hayashi
برگرفته از: مستقل
استودیو: A-1 Pictures ,CloverWorks ,Trigger
ژانرها: اکشن، عاشقانه، درام، رباتیک، علمی_تخیلی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۶ دی ۱۳۹۶[/megadesc]

انیمه دارلینگ در فرنکس Darling in the Franxx وقتی ساخته شد. که سه استودیو Trigger ،CloverWorks و A-1 Pictures دست به دست هم دادند. سپس، ترکیب این سه استودیو باعث پدید آمدن ترکیبی زیبا از سه ژانر درام، رباتیک و عاشقانه با کمی فاز معمایی و اکشن شد.

در تک‌تک این ژانرها انیمه دارلینگ در فرنکس Darling in the Franxx به خوبی می‌درخشد. البته به لطف کارگردانی زیبا و تمیز که می‌داند کجا، چه را بیاورد. احساسات را کجا بیاورد. کجا داستان را مرموز کند. کجا اشک ما را در بیاورد. کجا ما رو به دنبال پایانی بهتر، به قسمت بعد بکشاند.

این کارگردانی در کنار کار و تلاش انیماتورها به همراه آهنگساز گرامی، توانسته یکی از بهترین انیمه‌های ممکن رو به عرصه زندگی بیاورد. از همین جا هم از انیماتور گرامی تشکر می‌کنم. چون در دنیایی آخرالزمانی که ربات‌های دو نفره‌ی غول پیکر از بشریت دفاع می‌کنند. زیبایی واقعی را به تصویر کشیده است.


آلبوم موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx

موسیقی متن انیمه Darling in the FranxxDarling in the Franxx – Cover Soundtrack – Volume 2

[megadesc]نام آلبوم: DARLING in the FRANXX Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Asami Tachibana
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

می‌رسیم به اصل کاری یعنی موسیقی متن انیمه دارلینگ در فرنکس Darling in the Franxx. آهنگساز آلبوم موسیقی انیمه Darling in the Franxx، خانم Asami Tachibana می‌باشد. ایشون قبلاً در ساخت موسیقی متن انیمه‌هایی همچون Haikyu! و Seraph of the End و تعدادی فیلم ژاپنی شرکت داشته است.

یه جورایی هم این اولین انیمه‌ای است که وظیفه آهنگسازی اون تنها بر عهده Asami Tachibana می‌باشد. اما خوب در کارهای قبلیش هم سنگ تموم گذاشته است. در انیمه دارلینگ در فرنکس Darling in the Franxx هم تونسته با درک خوب موقعیت‌ها، بهترین موسیقی ممکن را برگزیند.

موسیقی آرام، دل‌انگیز، حماسه‌ای و احساسی، هرکدام در جای خودشان قرار دارند. تا بهترین دریافت رو از داستان داشته باشیم. تا بهترین درک رو از شخصیت‌ها و مخصوصاً صفر دو و هیرو داشته باشید. تا بهترین لحظات عمرتان رو داشته باشید. فراتر از اینی که هست!

ماشاءالله هم موسیقی متن انیمه دارلینگ در فرنکس Darling in the Franxx حجم و تعداد بالایی داره. اونقدر که در سه جلد به دست ما رسیده است. اما این قضیه به زیبایی‌اش کم یا اضافه نمی‌کنه. بلکه اون رو تداوم می‌بخشه. پس بی‌خیال، بریم سر وقت موسیقی!

برای دانلود، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم DARLING in the FRANXX Original Soundtrack

Opening

  • KISS OF DEATH

Endings

  • Beautiful World
  • Manatsu no Setsuna
  • Torikago
  • Hitori
  • Escape
  • Darling

Volume 1

#عنوان
01.cÅGE
02.Vanquish
03.Odds and ends
04.o-DOR
05.Dino-S
06.BEASTS
07.Counterattack
08.Operation
09.Reversal
10.in the FRANXX
11.Trente
12.Distopia
13.Godliness
14.Aile
15.Clarity
16.Nuance
17.Miel
18.Dropping
19.CODE:002
20.VICTORIA
21.Torikago~BGM-Rearrange~

Volume 2

#عنوان
1.FUSE
2.Battle Cry
3.Your Smile
4.Abandoned Places
5.The Seven Sages
6.Klaxosaur
7.Gutenberg
8.Shady History
9.ADuLt
10.One’s Word
11.Vita
12.CHiLDRen
13.CODE:015
14.Lilac
15.Red HIbiscus
16.The Sands
17.BoysxGirls
18.VICTORIA -piano ver.-
19.Lilac -guitar ver.-
20.Mistilteinn
21.D#regards

Volume 3

#عنوان
1.CODE:016
2.RoCco
3.Lotus
4.Code:001
5.CoiL
6.DESPAIR
7.InVaDeRs
8.GLADIOLUS
9.JUSTICE
10.Requiem
11.Cherry blossoms
12.HIRO and ZERO TWO
13.cÅGE -piano ver.-
14.JUSTICE -Epiano ver.-
15.Pray for..
16.cÅGE -SPS ver.-
17.FUSE -instrumental-
18.Battle Cry -instrumental-
19.Vanquish -instrumental-
20.D#regards -instrumental-
21.cÅGE -instrumental-
22.Torikago ~BGM-Rearrange-guitar ver.~

نکته: در ویدیو بالای بالا، اپنینگ و اندینگ‌ها قرار ندارند. شرمنده!


[megadesc]متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید. و امیدوارم که از “موسیقی متن انیمه Darling in the Franxx را گوش کنید !” نهایت لذت رو برده باشید.[/megadesc]

همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید