بگذار ستاره‌ها سقوط کنند، حتی اگر اسطوره باشند!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. این بار قراره به معرفی موسیقی متن انیمه Fate/Zero بپردازیم. لینک دانلودش از مگا Mega رو هم قرار بدهیم. البته ویدیو ترکیبی از موسیقی متن‌های انیمه انیمه Fate/Zero که در یوتوب موجود بود. نیز به علت یه سری مشکلات فنی، اخلاقی قرار داده نشد. شما ببخشید. ولش، شما می‌توانید تمام موسیقی‌های متن قبلی رو از اینجا بر بدن بزنید. بعدش با ما همراه باشید.

موسیقی متن انیمه Fate/Zero مثل خود انیمه، دارای فضای حماسی، احساسی خاصی هستش. ناگفته نماند که این فضا بی‌شباهت به فضای موسیقی متن انیمه Sword Art Online نیست. زیرا آهنگ‌ساز هردو، خانم Yuki Kajiura است. که نظم خاصی به موسیقی‌های خودش می‌دهد. نظمی که نشانه‌ای بر تک بودن دنیای این آهنگ‌ساز دارد.

خود انیمه سرنوشت/صفر Fate/Zero رو ما پیش از این، در بهترین انیمه‌های سریالی بخش هشتم و بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی بخش اول معرفی کرده بودیم. پس اگر این دو مطلب رو خونده باشید. با خود انیمه نیز آشنایی کافی دارید. نیاز خاصی هم به معرفی بیشتر نیست. اما برای معرفی به دوستانی که انیمه Fate/Zero رو ندیدند و نمی‌شناسند. علاوه بر موسیقی متن انیمه سرنوشت صفر Fate Zero یه معرفی کوتاه از این انیمه نیز ارائه می‌کنیم. که برای طرفداران این انیمه نیز جالب باشد. پس ما با همراه باشید.


برای رضای ما، بر روی تبلیغات زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در متن انیمه Fate/Zero کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن بیشتر انیمه‌ها رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن انیمه Fate/Zero بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Fate/Zero


رویاهایی که قبل از فرجام، ناپدید می‌شوند!

 

عنوان انیمه: Fate/Zero
کارگردان: Ei Aoki
نویسنده: Akira Hiyama, Akihiro Yoshida
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Gen Urobuchi
استودیو: Ufotable
ژانرها: اکشن، فراطبیعی، جادویی، فانتزی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۰ مهر ۱۳۹۰

یکی از انیمه‌های ساخته شده از سری بازی‌های Type-Moon، انیمه Fate/Zero است. داستانی که ده سال قبل از Fate Stay Night رخ می‌دهد. که علاوه بر بازی و رمان تصویری، یک رمان کوتاه نیز دارد. رمانی که جالب است بدانید به دست Gen Urobuchi نویسنده فصل اول انیمه Psycho-Pass نویسندگی شده است. گروه سازنده نیز برای ساخت شاهکاری به یادماندنی کافی است. مخصوصاً استودیو Ufotable که به خلاقیت خود، به آثار خود، زیبایی را خاصی را می‌دهد.

داستان انیمه Fate/Zero جزو اون داستان‌هایی است که یه بازی چند نفره شباهت دارد. حالا داستان چیست؟ داستان مربوط به زمانی است. که پیش از آن چندین بار پشت سرهم نبردی با نام، جنگ جام مقدس رخ داده است. نبردی که هفت جادوگر، هفت اسطوره یا به عبارتی قهرمانانی از گذشته رو احضار می‌کنند. تا در جنگی سراسر مرگ، شرکت کنند. در پایان این جنگ، برنده به جامی دست می‌یابد که هر آرزویی را برآورده می‌کند. اما با محدودیت اینکار را انجام می‌دهد.

نقطه عطف انیمه Fate_Zero این است که همچون سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones به جای پرداختن به یک جبهه و بد جلوه دادن جبهه‌های دیگر. به همه طرفین درگیری می‌پردازد. دلایل همه را برای دست‌یابی به جام آرزوها بیان می‌کند. از فردی که می‌خواهد خودش را ثابت کند تا مردی که می‌خواهد دختری را نجات دهد. ما شاهد این هستیم که همه و همه با عزمی راسخ به دنبال رسیدن به هدف خود هستند.


تبلیغات میان مطلبی: بررسی قسمت نوزدهم الی بیست و یکم انیمه DR. STONE ؛ موبایل در دنیای سنگی !


شما به صورتی به همه طرفین، حق رسیدن به جام آرزوها را می‌دهید. اما نه فقط جادوگران! بلکه جنگجوهای افسانه‌ای که هر یک در کنارشان برای رسیدن به جام آرزوها مبارزه می‌کنند، نیز آروزی جام آرزوها را دارند. از اسکندر، پادشاه یونان بگیر تا شاه آرتور، پادشاه افسانه‌ای بریتانیا! هر یک چه به خاطر پشیمانی خود، چه به خاطر آروزی خود، به دنبال جام آرزوها هستند. هر یک با اینکه قهرمانی بزرگ هستند، اما در ضعف‌های خود غرق شده‌اند.

هر یک، با اینکه به نظر حتی دنیا را تسخیر کردند. ولی بازهم حسرتی بزرگ در دل دارند. هر یک، با اینکه یک دنیا قدرت دارند. ولی بازم کسی از آنها قدرتمندتر است. هر یک، با اینکه ستاره هستند. ولی روزی سقوط کرده‌اند، دوباره نیز سقوط می‌کنند. علاوه براین، خود شخصیت اصلی جزو برترین شخصیت‌های ضدقهرمانی است.

شخصیتی که با داشتن هدف خوب، راهی بد را انتخاب کرده است. شخصی که بدون درنگ هرکاری برای رسیدن به هدف‌ش می‌کند. شخصتی که نبرد جام آرزوها را تحدید می‌کند. شخصی که کیریتسوگو امیا Kiritsugu Emiya نام دارد. همه این‌ها سبب به تصویر کشیده شدن، نبردها ستاره‌ها شده است.

تریلر انیمه سرنوشت/صفر Fate/Zero


نوایی از آرزوهای بی‌فرجام در نبردی بی‌فرجام!

موسیقی متن انیمه Fate/Zero

 

نام آلبوم: Fate/Zero Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Yuki Kajiura
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

معرفی موسیقی متن انیمه سرنوشت/صفر Fate/Zero آغاز می‌شود. موسیقی متن انیمه فیت/زیرو Fate/Zero، با فضایی حماسی احساسی‌ای که دارد. بسیار زیبا به دست دستان ماهر خانم Yuki Kajiura متولد ۱۹۶۵، پا به دنیای واقعی گذاشته است. البته ایشون در ابتدا به تحصیل در رشته برنامه‌نویسی پرداخته بودند. ولی بعد وارد عرصه موسیقی و سپس آهنگ‌سازی سینمایی و تلویزیونی شدند.

از آثار ایشون می‌توان به Sword Art OnlineErasedDemon Slayer: Kimetsu no Yaiba و The Case Files of Lord El-Melloi II اشاره کرد. همگی در موسیقی، خاص بودن بسیاری رو به نمایش گذاشته‌اند. مخصوصاً هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online که هنوز هم با موسیقی خود زنده است.

موسیقی متن انیمه Fate/Zero بیشتر بر روی ترک‌های حماسی تأکید داشته. علاوه بر این تعدادی ترک‌های محلی و تعدادی بیشتر ترک‌های احساسی نیز دارد! که هر یک زیبای خاصی رو به تصویر می‌کشند. در حماسه‌های بسیار غرق می‌شوند. با هم ترکیب می‌شوند، از هم یاد می‌گیرند. با هم از دنیا می‌روند و باز می‌گردند. با ستاره‌ها سقوط می‌کنند. با ستاره‌ها اوج می‌گیرند.

با کمی کمک از گروه Kalafina صداهای انسانی جالبی را در حماسه‌های خود غرق می‌کنند. تا مخاطب بتواند راحت‌تر به دنیای اسطوره‌های واقعی در تاریخ ملحق شود. تا مخاطب راحت‌تر بتواند در آرزوهای سرنوشت‌ساز غرق شود. حتی اگر دنیای سرنوشت این‌گونه نباشد. حتی اگر دنیای سرنوشت این‌گونه باشد. چون Type Moon می‌خواهد ما را راحت‌تر به دنیای خود وارد کند.

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، به همراه اپنینگ و اندینگ، اینجا کلیک کنید. همچنین به دلایلی اندینگ قسمت هجده و نوزده را به صورت جدا در اینجا قرار دادیم.

نکته: به زودی نیز آلبوم Prayer که از آهنگ‌های این محموعه است، نیز قرار می‌گیرد. این آلبوم شامل آهنگ‌های جدا از آلببوم اصلی می‌باشد. که از آثار خانم Eir Aoi است.


محتویات آلبوم Fate/Zero Original Soundtrack

DISC 1

1POINT ZEROPoint Zero
2LET THE STARS FALL DOWNlet the stars fall down
3GRIEFgrief
4NERVOUSnervous
5CONFRONTATIONconfrontation
6THE BATTLE IS TO THE STRONGthe battle is to the strong
7EVACUATIONevacuation
8THE LEGENDthe legend
9LITTLE DROP OF PEACElittle drop of peace
10THE BEGINNING OF THE ENDthe beginning of the end
11IF YOU LEAVEif you leave
12RABBLE-ROUSERSrabble-rousers
13STRATEGYstrategy
14UNRESTunrest
15BACK TO THE WALLback to the wall
16SECRET MANEUVERSsecret maneuvers
17AN EERIE ENEMYan eerie enemy
18ASSASSINassassin
19A CHASERa chaser
20TO BE CONTINUEDto be continued
21PAINFULpainful
22RULE THE BATTLEFIELDrule the battlefield
23FOREBODINGSforebodings
24TRAGEDY AND FATEtragedy and fate

DISC 2

1FATE TO ZEROfate to zero
2FOR HIMfor him
3ARMY OF THE KINGarmy of the king
4CURSEcurse
5DOGFIGHTdogfight
6THE SWORD OF PROMISED VICTORYthe sword of promised victory ~Fate/Zero ver.
7BABYLONIABabylonia
8ON THE BATTLEFIELDon the battlefield
9BETRAYERbetrayer
10YOU ARE MY KINGyou are my king
11AT PEACEat peace
12LITTLE STARlittle star
13IN A NIGHTMAREin a nightmare
14A MAN IN BLACKa man in black
15PAINFUL#2painful#2
16DOGFIGHT#2dogfight#2
17THE BATTLE TO COMEthe battle to come
18ON AN ISLANDon an island
19BURNING VILLAGEburning village
20I WILLI will
21IN A FOREIGN TOWNin a foreign town
22SHE’S JUST IN TIMEshe’s just in time
23DAYS GONE BYdays gone by
24MISSIONmission
25MISSION#2mission#2
26THE DREAM FADES BEFORE DAWNthe dream fades before dawn
27THE DREAM FADES BEFORE DAWN#2the dream fades before dawn#2
28TENDER MOMENTtender moment
29THIS DAY. AND NEVER AGAINthis day, and never again
30THE DREAM FADES BEFORE DAWN#3the dream fades before dawn#3
31THE WORLD IS TUMBLING DOWNthe world is tumbling down
32SILVER MOONsilver moon

DISC 3

1POINT ZEROPoint Zero -Live arrange ver.-
2LET THE STARS FALL DOWNlet the stars fall down -Live arrange ver.-
3THE BEGINNING OF THE ENDthe beginning of the end -Live arrange ver.-
4THE BATTLE IS TO THE STRONGthe battle is to the strong -Live arrange ver.-
5YOU ARE MY DEAREST FRIENDyou are my dearest friend
6YOU ARE MY DEAREST FRIEND#2you are my dearest friend#2
7CRUEL MAGICIANScruel magicians
8ANCIENT MEMORYancient memory
9GRIEF#2grief#2
10POINT ZERO#2Point Zero#2
11THE STARS ARE TO FALL DOWNthe stars are to fall down
12DOGFIGHTdogfight -Live arrange ver.-
13THE WORLD IS TUMBLING DOWNthe world is tumbling down -Live arrange ver.-

OPENING & ENDING

Original TitleEnglish TitleDescription
oath sign1st Opening Theme
MEMORIA Japanese Kanji available 1st Ending Theme
to the beginning2nd Opening Theme
Sora ha Takaku Kaze ha Utau2nd Ending Theme
MantenThe Whole SkyEp. 18-19 Ending

متشکرم که تا اینجا در دانلود موسیقی متن انیمه فیت زیرو Fate Zero همراهمون بودید. و امیدوارم که از “موسیقی متن انیمهFate/Zero را گوش کنید !” نهایت لذت رو برده باشید.


همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


همزمان در دانلود موسیقی متن انیمه Fate/Zero با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com یا ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید