اگر می‌توانی پرواز کنی؟ انتظار برای چیست؟

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. امروز در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه Howl’s Moving Castle بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، می‌تونید اینجا کلیک کنید. یا کلیک نکنید، انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

یکی از به‌یادماندنی‌ترین آثار Joe Hisaishi، موسیقی متن انیمه Howl’s Moving Castle می‌باشد. که در این موسیقی با ترکیب کردن انواع سبک‌های خاص موسیقی توانسته جایش را در بین مخاطبان و منتقدان باز کند. البته این امر بدون داشتن یک بستر مناسب در انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle برای موسیقی امکان‌پذیر نبود.

به عبارتی اگر موسیقی خوب باشد. اگر انیمه خوب باشد. ترکیب به‌یادماندنی‌تری را در ذهن مخاطب به جا می‌گذارد. بماند که هر یک به تنهایی در دل مخاطب نشسته‌اند. اما اگر با هم باشند، یک اثر هنری را به‌وجود می‌آورند. تمام و کمال دنیای امروزی همین است و بس! در ادامه نیز معرفی دقیق‌تری از انیمه و موسیقی متن قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle خدمت شما معرفی می‌شود.


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن انیمه Howl’s Moving Castle کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Howl’s Moving Castle بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در مجله اینترنتی وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهمه. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Howl’s Moving Castle


Howl’s Moving Castle
Howl no Ugoku Shiro

موسیقی متن انیمه Howl's Moving Castle

کارگردان: Hayao Miyazaki
نویسنده: Hayao Miyazaki
برگرفته از: رمان
نویسنده رمان: Diana Wynne Jones
استودیو: Studio Ghibli
ژانرها: ماجراجویانه، درام، فانتزی، عاشقانه
گروه سنی: همه سنین
تاریخ شروع پخش: ۳۰ آبان ۱۳۸۳

یکی از دلایلی که اثری چون قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle را خاص عام کرده. سبک اروپایی محور خود، در عین حفظ کردن سبک شرقی خود است. چرا که در Howl’s Moving Castle هایائو میازاکی Hayao Miyazaki به جای استفاده تنها از خلاقیت خود، از روی یکی از رمان‌های فرانسوی، اثر Diana Wynne Jones اقتباس کرده است. اما با سبک همیشگی خود!

یعنی یه داستان اصلی از هرکدام از شخصیت‌ها، دو شخصیت مرکزی که تمام داستان حول آن‌ها می‌چرخد. به همراه پیام‌های همیشگی خود، که جنگ‌ها و نابودی محیط زیست را نکوهش می‌کند. اما شروع داستان به جای برمی‌گرده که در میان جنگ‌های ملت‌ها، دختری به نام سوفی توسط جادوگری دچار طلسم پیری می‌شود. سپس برای درمان خود به دنبال قلعه مردی جادوگر که قبلاً ملاقات کرده بود، می‌رود. این قلعه معروف به قلعه متحرکه هاول Howl’s Moving Castle می‌باشد.

قلعه‌ای که با پای خود در میان سرزمین‌ها، کوه‌ها و شهرها حرکت می‌کند. اما حال که سوفی پا به آن گذاشته، قرار است که حسابی تغییر ایجاد کند. چه در هاول Howl، صاحب قلعه متحرک، که خود را در یک داستان عاشقانه می‌بیند. چه در جادوگری که سوفی را طلسم کرد. چه در داستان این جنگ بی‌پایان! همه و همه در گذری آرام و درام، تغییر می‌کنند.

تریلر انیمه Howl’s Moving Castle


موسیقی متن انیمه Howl’s Moving Castle

نام آلبوم: Howl’s Moving Castle Soundtrack
آهنگ‌ساز: Joe Hisaishi
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

از قدیم، همیشه جو هیسایشی Joe Hisaishi به خاطر استفاده از سبک‌های مختلف موسیقی، مورد توجه قرار می‌گرفت. این قضیه در موسیقی انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle به خاطر داشتن ذات اروپای خود، پیش از پیش حس می‌شد. چرا که شما به عنوان مخاطب، ترکیبی از سمفونی‌های قدیمی، موسیقی کلاسیک، موسیقی ژاپنی و اروپایی را حس خواهید کرد.

یعنی به جای اینکه آهنگ‌ساز خود را محدود به یک بخش از دنیای موسیقی کند. تمام تلاش خود را کرده که با توجه به حال و هوای داستان، که دائم از جنگی به فانتزی، از فانتزی به درام، از درام به عاشقانه و از عاشقانه به تراژدی حرکت می‌کند. هماهنگ باشد. به طوری که مخاطب حس کند، درام‌ترین داستان ممکن را تماشا می‌کند. درامی که با موسیقی خود، چندین ما رو به سویی دیگر پرواز داد.

برای دانلود موسیقی متن انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle از مگا Mega در اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم Howl’s Moving Castle Soundtrack

موسیقی متن انیمه Howl's Moving Castle

#عنوان ترکطول
01Opening Song – Merry-Go-Round of Life
(—オープニング—人生のメリーゴーランド, -Opening- Jinsei no Merry-go-round)
2:33
02The Merry Light Cavalrymen
(陽気な軽騎兵, Youki na Keikihei)
0:51
03A Walk in the Skies
(空中散歩, Kuuchuu Sanpo)
2:14
04Heartbeat
(ときめき, Tokimeki)
0:20
05Witch of the Waste
(荒地の魔女, Arechi no Majo)
0:59
06Sophie in Exile
(さすらいのソフィー, Sasurai no Sophie)
4:19
07The Magic Door
(魔法の扉, Mahou no Tobira)
5:27
08Irremovable Spell
(消えない呪い, Kienai Noroi)
0:45
09Cleaning House
(大掃除, Oosouji)
1:22
10To Star Lake
(星の湖へ, Hoshi no Umi e)
4:13
11Unspoken Love
(静かな想い, Shizuka na Omoi)
0:27
12In the Rain
(雨の中で, Ame no Naka de)
1:28
13Vanity and Friendship
(虚栄と友情, Kyoei to Yuujou)
3:58
14A Ninety-Year-Old Girl
(90歳の少女, 90-sai no Shoujo)
1:01
15Saliman’s Spell – Return to the Castle
(サリマンの魔方陣~城への帰還, Sulliman no Mahoujin ~Shiro e no Kikan)
5:22
16The Secret Cave
(秘密の洞穴, Himitsu no Doukutsu)
2:33
17Moving to a New House
(引越し, Hikkoshi)
3:05
18The Flower Garden
(花園, Hanazono)
2:58
19Run!
(走れ!, Hashire!)
0:57
20You’re in Love
(恋だね, Koi da ne)
1:11
21Family
(ファミリー, Family)
1:24
22Love Under Fire
(戦火の恋, Senka no Koi)
2:56
23Escape
(脱出, Dasshutsu)
1:32
24Sophie’s Castle
(ソフィーの城, Sophie no Shiro)
2:38
25The Boy Who Swallowed a Star
( 星をのんだ少年, Hoshi wo Nonda Shounen)
7:29
26Ending Song – The Promise of the World – Merry-Go-Round of Life
(—エンディング—世界の約束~人生のメリーゴーランド, -Ending- Sekai no Yakusoku ~Jinsei no Merry-go-round)
6

همچنین پس از مویسقی متن انیمه هاول Howl مطالعه کنید، تا مطالعه کرده باشید.


امیدوارم که در موسیقی متن انیمه Howl’s Moving Castle توانسته باشیم شما را راضی نگه داریم. همزمان شما هم با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید. تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید