ماکیا Maquia، معنای واقعی درام مادر بودن!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه Maquia: When the Promised Flower Blooms بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه! می‌تونید بخش موسیقی متن انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید. انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن انیمه Maquia یکی از دلایل زیبایی است. که باعث جذابیت و ارتباط بیشتر مخاطب با انیمه ماکیا Maquia شده است. اثری ماندگار که در سال ۲۰۱۸ اکران شد. و می‌توان آن را در زمره بهترین انیمه‌های سینمایی تمام تاریخ قرار داد. این امر به خاطر کارگردانی زیبا، فضاسازی و واقع‌گرایانه بودن این اثر در بین آثار مشابه انیمه‌ای و غیر انیمه‌ای ممکن شده است. پس توصیه می‌کنم همراه ما باشید.

موسیقی متن انیمه Maquia


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن Maquia: When the Promised Flower Blooms بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن ماکیا: زمانی که گل موعود می‌شکفد Maquia: When the Promised Flower Blooms کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Maquia: When the Promised Flower Blooms بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌توانید، به کانال نماشا، کانال یوتوب و کانال اینستاگرام ما مراجعه و دنبالش کنید. یا اگر دلتون خواست برای اطلاع رسانی بهتر، نوتیفیکیشن سایت رو فعال کنید.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی! و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور نشیم با شما و خودمون برخورد کنیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou


Maquia: When the Promised Flower Blooms
Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou

موسیقی متن انیمه Maquia

کارگردان: Mari Okada
نویسنده: Mari Okada
برگرفته از: مستقل
استودیو: P.A.Works
ژانرها: درام، فانتزی
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۵ اسفند ۱۳۹۶

بیشتر انیمه بین‌ها، معمولاً با انیمه‌های سریالی زندگی رو می‌گذرانند. چراکه در اصل سریالی‌ها اصلیت انیمه را تشکیل می‌دهند. اما در این بین همیشه هستند، اساتیدی مثل میازاکی که با خلق انیمه‌های سینمایی زیبا، مخاطب رو به این آثار جلب می‌کنند. در سال ۲۰۱۸ نیز استودیو P.A.Works با خلق یک اثر هنری زیبا، توانست در عرصه انیمه‌های سینمایی خودی نشان دهد.

انیمه ماکیا Maquia که نام خلاصه این اثر می‌باشد. با دارا بودن یک نگاه جالب و درام به یک داستان مادرانه و فانتزی، مخاطب را شگفت زده می‌کند. خلاصه داستان این اثر درباره مردمانی با عمر طولانی است. که توسط انسان‌ها مورد حمله و غارت قرار می‌گیرند. اما دختری از این قبیله نجات پیدا می‌کند. گرچه تنها می‌ماند، اما تصمیم به بزرگ کردن نوزادی که آن را پیدا کرده است، می‌گیرد.

داستانی که از اینجا در انیمه Maquia شکل می‌گیرد. داستان مادر و پسری است که در عین داشتن تفاوت‌های بسیار، هنوز هم به عنوان یک مادر و پسر به مخاطب نشان داده می‌شوند. حتی تا انتها نیز این امر به قوت خود باقی خواهد ماند. اما چیزی که مخاطب را شگفت زده می‌کند، به تصویر کشیدن جلوه‌ای جالب، منطقی و قابل درک با ذهنیت زندگی امروزی ما، از یک رابطه مادر و فرزندی و سختی‌های آن به همراه جذابیت‌های دیگر داستانی است.

تریلر انیمه Maquia: When the Promised Flower Blooms


موسیقی متن انیمه Maquia: When the Promised Flower Blooms

موسیقی متن انیمه Maquia

نام آلبوم: Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana o Kazarou Soundtrack
آهنگ‌ساز: Kenji Kawai
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

یکی از بهترین و زیباترین دلایل جلوه انیمه ماکیا Maquia در کنار، کارگردانی، داستان و طراحی، موسیقی زیبای آن است. چراکه در جایش حس سرزندگی به آدم می‌دهد. در جایش سکوت اختیار می‌کند. در جایش مخاطب را به فکر و دل هیجان فرو می‌برد. از همه مهم‌تر در جایش فضای احساسی را احساسی‌تر می‌کند. گرچه در مورد آخر بیشتر تاکید شده است. همچنین جالب این‌جاست که موسیقی‌های انیمه Maquia در اصل کار یک آهنگ‌ساز قدیمی، یعنی Kenji Kawai است.

ایشان به خاطر موسیقی متن‌های Ghost in the Shell ,World Trigger ,Mobile Suit Gundam 00 ,Mob Psycho 100 ,Fate/stay night و تعداد آثار بی‌شمار انیمه‌ای و غیر انیمه‌ای دیگر، شناخته می‌شوند. اما اوج معروفیت Kenji Kawai به همان آهنگ‌سازی Ghost in the Shell باز می‌گردد. که اگر این اثر را تماشا کرده باشید. حتماً می‌دانید که در انیمه درام Maquia به همان صورت، خاص ظاهر خواهد شد.

دانلود آلبوم موسیقی متن انیمه Maquia: When the Promised Flower Blooms از مگا Mega


محتویات آلبوم Maquia: When the Promised Flower Blooms

1
IORUFU. WAKARE NO ICHIZOKU
イオルフ、別れの一族
2
HOROBI NO HAOTO
滅びの羽音
3
WAKARE TO NO DEAI
別れとの出会い
4
HAHA NI NARU HIBI
母になる日々
5
WAKARE NO JIKKAN
別れの実感
6
YOKISENU SAIKAI
予期せぬ再会
7
SHUKUGA PARADE NI HISOMU
祝賀パレードに潜む
8
HIBI NO GENJITSU
日々の現実
9
RODOSHA NO UTAGE
労働者の宴
10
HOROBI E TO MUKAU KODOKU
滅びへと向かう孤独
11
AIJO NO KOSAKU
愛情の交錯
12
BETSURI
別離
13
FUKUSHU TO KYOKI
復讐と狂気
14
HOROBI E NO JOSHO
滅びへの序章
15
WAKARE NO ICHIZOKU TO SONO KYOKI
別れの一族とその狂気
16
INOCHI TO INOCHI
生命と生命
17
HAHA TO KO
母と子
18
OZORA NI TOBI TATSU
大空に飛び立つ
19
KANSHA TO KAKUGO
感謝と覚悟
20
YAKUSOKU NO HANA
約束の花
21
VIATOR / rionos
ウィアートル / rionos

همچنین پس از دانلود موسیقی متن انیمه ماکیا: زمانی که گل موعود می‌شکفد Sayonara no Asa ni Yakusoku no Hana wo Kazarou مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.

بررسی آلبوم ‌های تاثیرگذار در موسیقی جز که باید آن ها را بشنوید!
انتشار انیمه Sword Art Online: Alicization War of Underworld Part 2 در تیر ماه!
بهترین انیمه های کمدی عاشقانه که حتما باید ببینید! عاشقانه همراه با خنده! قسمت اول

امیدوارم از “موسیقی متن انیمه Maquia: When the Promised Flower Blooms را گوش کنید!” نهایت لذت رو برده باشید. همچنین در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید. البته با رعایت اصول اخلاقی!

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید