شهر فراموشی رازهای خاطرات یک شبح!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما دوستان هستیم. این بار قراره به معرفی موسیقی متن انیمه Spirited Away بپردازیم. یعنی اولین انیمه سینمایی که موسیقی متن‌ش در مجله وارونه معرفی می‌شود. البته شما می‌تونید برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، اینجا کلیک کنید. یا کلیک نکنید، انتخاب خودتونه. ولی نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن انیمه Spirited Away برعکس موسیقی متن انیمه‌های سریالی امروزه، یه جور خاص بودن خاص رو به مخاطب القاء می‌کنه. نمی‌دونم چرا اینطوریه؟ ولی به آدم همین حس رو القاء می‌کنه. ولی تنها بعضی از ترک‌هاش، از اون طرف بعضی دیگر برای همراهی انیمه ساخته شده‌اند. حتی با اینکه دو ساعت انیمه رو با کمتر از یک ساعت موسیقی پوشش دادن. که بی‌خیالش! البته، در ادامه جدی‌تر سخن می‌گوییم.


برای رضای ما، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه، قبل از مطالعه موسیقی متن انیمه Sen to Chihiro no Kamikakushi کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن انیمه Spirited Away کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Spirited Away بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Spirited Away


Spirited Away
Sen to Chihiro no Kamikakushi

موسیقی متن انیمه Spirited Away

کارگردان: Hayao Miyazaki
نویسنده: Hayao Miyazaki
برگرفته از: مستقل
استودیو: Studio Ghibli
ژانرها: ماجراجویانه، درام، فراطبیعی
گروه سنی: کودکان
تاریخ شروع پخش: ۲۹ تیر ۱۳۸۰

انیمه شهر اشباح Spirited Away از مجموعه آثار معروف جناب هایائو میازاکی Hayao Miyazaki هستش. که آثار معروف بسیاری رو کارگردانی و نویسندگی کرده‌اند. ایشون معمولا در تمام آثارشون اشارات جالبی به پیام‌های اخلاقی، طبیعی و محیط زیستی می‌کند. یکی از دلایل معروفیت ایشون، علاوه بر زیبایی همیشگی آثارشون، نیز همین است.

انیمه Spirited Away در سال ۲۰۰۱ علاوه بر کارگردانی و نویسندگی Hayao Miyazaki توسط استودیو Ghibli تهیه دیده شد. یه جورایی تمام آثار Hayao Miyazaki توسط این استودیو ساخته شده‌اند. علاوه بر این، انیمه فوق تنها انیمه غیرانگلیسی‌زبان است که توانسته اسکار بهترین انیمیشن را از آن خود کند. خوب حالا یکم در مورد داستان شهر اشباح Spirited Away صحبت کنیم.

داستان انیمه Spirited Away در مورد یه دختربچه هستش که به همراه پدر و مادرش دارن اسباب‌کشی می‌کنند. گرچه وسط راه، راه گم می‌کنند و از یه شهر خالی، اما پر از اشباح سر در میارن. طی اتفاقاتی که در این شهر پر از اشباح می‌افتد. مادر و پدرش تبدیل به حیوون می‌شن و حالا دختر کوچولوی انیمه ما توی این شهر تنها می‌مونه. البته نه تنهای تنها، چون یه سری از همین شهر، مثل پسربچه‌ای که خیلی وقته اینجاست، می‌خوان بهش کمک کنن.

از اینجاست که داستان چیهیرو در شهر اشباح شروع می‌شه. یه داستان کامل که هنوز برای خیلی‌ها خاطره‌های بسیار داره. خیلی‌ها رو به دنیای انیمه کشونده. کودکی خیلی‌ها رو ساخته. سه عامل Hayao Miyazaki، استودیو Ghibli و مخصوصاً مجموعه موسیقی متن‌های Joe Hisaishi رو برای اولین بار به خیلی‌ها معرفی کرده است. داستانی را برای خیلی‌ها ساخت، که هنوز معلوم نیست، رویا بود یا واقعیت!


موسیقی متن انیمه شهر اشباح Spirited Away

موسیقی متن انیمه Spirited Away

نام آلبوم‌ها
Spirited Away Original Soundtrack
Spirited Away Image Album
Spirited Away CD Maxi-Single
آهنگ‌ساز: Joe Hisaishi
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

اگر سری انیمه‌های هایائو میازاکی Hayao Miyazaki رو بشناسید و دنبالشون کرده باشید. حتماً نام جو هیساشی Joe Hisaishi یا مامورو فوجیساوا Mamoru Fujisawa رو حداقل یک‌بار شنیده باشید. مردی که بارها به‌خاطر ترکیبات جالب موسیقی، از جمله موسیقی ژاپنی، اروپایی و کلاسیک و کلی چیز دیگه، تمدید شده، ازشون! خود من هم این قضیه رو درک کردم! چون موسیقی‌هاشون، زیاد در فازبندی‌های مختلف جابجا می‌شه.

یکی از معروف‌ترین آثار Joe Hisaishi همین مجموعه موسیقی متن‌های انیمه شهر اشباح Spirited Away هستش. البته ایشون موسیقی انیمه Spirited Away رو در غالب دو آلبوم متفاوت و یک Single پخش کرده‌اند. که در بالا نام برده شده‌اند. اولی موسیقی ارجینال، دومی یه سری موسیقی شبیه موسیقی‌های اولی، اما بیشتر متفاوت. در نهایت سومی، دو سه‌تا از آهنگ‌های انیمه‌ای رو در خودش دارد.

با توجه به سلیقه موجود در مخاطب و همچنین ترکیبات سبک‌های مختلف در موسیقی متن انیمه Spirited Away، حتی من هم نمی‌دونم که شما از کدوم خوشتون میاد. طبیعی هم هست. چون سلیقه ها با هم متفاوت است. پس زیاد زور نزنید که یک ترک رو که اصلاً درک نکردید، درک کنید. که تفکر تنهایی بدون نتیجه در آثار Joe Hisaishi، ممکنه بدون نتیجه یا با نتیجه باشه. در هرحال این شما و این موسیقی شهر اشباح Spirited Away!

Spirited Away Original Soundtrack

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، اینجا کلیک کنید.

Spirited Away Image Album

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، اینجا کلیک کنید.

Spirited Away CD Maxi-Single

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم‌های Spirited Away

Spirited Away Original Soundtrack

Track #TitleDuration
1One Summer’s Day (あの夏へ, ano natsu e)3:09
2A Road to Somewhere (とおり道, toori michi)2:07
3The Empty Restaurant (誰もいない料理店, dare mo inai ryōriten)3:15
4Nighttime Coming (夜来る, yoru kuru)2:00
5The Dragon Boy (竜の少年, ryū no shōnen)2:12
6Sootballs (ボイラー虫, boirā mushi)2:33
7Procession of the Gods (神さま達, kamisama-tachi)3:00
8Yubaba (湯婆婆, yubaaba)3:30
9Bathhouse Morning (湯屋の朝, yuya no asa)2:02
10Day of the River (あの日の川, ano hi no kawa)3:13
11It’s Hard Work (仕事はつらいぜ, shigoto wa tsuraize)2:26
12The Stink God (おクサレ神, okusaregami)4:01
13Sen’s Courage (千の勇気, sen no yūki)2:45
14The Bottomless Pit (底なし穴, sokonashi ana)1:18
15Kaonashi (カオナシ, kaonashi)3:47
16The Sixth Station (6番目の駅, roku banme no eki)3:38
17Yubaba’s Panic (湯婆婆狂乱, yubaaba kyōran)1:38
18The House at Swamp Bottom (沼の底の家, numa no soko no ie)1:29
19Reprise (ふたたび, futatabi)4:53
20The Return (帰る日, kaeru hi)3:20
21Always with Me (いつも何度でも, itsumo nando demo)3:35

Spirited Away Image Album

Track #TitleLength
1To That Day’s River (あの日の川へ, ano hi no kawa e)3:54
2Night Is Coming (夜が来る, yoru ga kuru)4:25
3Gods (神々さま, kamigami-sama)3:55
4Bathhouse (油屋, yuya)3:56
5The People in Wonderland (不思議の国の住人, fushigi no kuni no jyūnin)3:20
6Lonely lonely (さみしいさみしい, samishii samishii)3:41
7Solitude (ソリチュード, sorichūdo)3:49
8The Sea (海, umi)3:22
9White Dragon (白い竜, shiroi ryū)3:33
10Chihiro’s Waltz (千尋のワルツ, chihiro no warutsu)3:20

Spirited Away CD Maxi-Single

Always With Me

The Name of Life

The Name of Life (Instrumental)


همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


همزمان در دانلود موسیقی متن انیمه Spirited Away با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید