جایی که هرگز نباید وجود داشته باشه، وعده داده شده!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما دوستان هستیم. این بار قراره به معرفی موسیقی متن انیمه The Promised Neverland بپردازیم. انیمه‌ای با بار داستانی فراوان که حتی مانگای اون در سال ۲۰۱۹ جزو پرفروش‌ترین مانگاها بود.

موسیقی متن انیمه The Promised Neverland نیز از این اثر ناب، در حد همچین انیمه‌ای خاص عمل کرده. گرچه آهنگ‌سازی تازه کار در این اثر دست به قلم شده. ولی کارکرد خودش رو تا جای ممکن در موسیقی متن انیمه ناکجاآباد موعود The Promised Neverland به نمایش گذاشته است. توضیحات بیشتر رو در ادامه می‌تونید مشاهده کنید. تا یادم نرفته این رو اضافه کنم که برای مطالعه تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قبلی، می‌تونید اینجا کلیک کنید.

خرید انواع محصولات انیمه از فروشگاه وارونه

موسیقی متن انیمه The Promised Neverland


در ادامه بخوانید »

15 تا از بهترین فایت های انیمه | مبارزات نفس گیر دنیای انیمه 

بهترین انیمه های شوجو ؛ 24 انیمه شوجو بی نظیر 

بهترین انیمه های موزیکال ؛ بهترین انیمه های ژانر موسیقی 


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن انیمه The Promised Neverland کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه The Promised Neverland بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه The Promised Neverland


The Promised Neverland
Yakusoku no Neverland

کارگردان: Mamoru Kanbe
نویسنده: Toshiya Ono
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Kaiu Shirai
استودیو: CloverWorks
ژانرها: علمی-تخیلی، معمایی، ترسناک، روانشناختی، هیجان‌انگیز، شونن
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۲۱ دی ۱۳۹۷

شروع داستان ناکجاآباد موعود Yakusoku no Neverland در سال ۲۰۱۶ و به دست جناب Kaiu Shirai رقم می‌خورد. البته به دو سال نرسیده، انیمه این اثر تأیید می‌شه. حالا هم که داره وارد آرک‌های نهایی خودش می‌شه. حسابی تونسته جاش رو بین پرفروش‌ترین مانگاها باز کنه. این باز شدن رو البته مدیون دنیای عجیب و غریب خودش به همراه روایت نادری که در داستان هست، است!

واسه همین فصل دوم انیمه The Promised Neverland بی‌درنگ تأیید و در پاییز سال ۲۰۲۰ تقدیم ما می‌شه. اما خوب این داستان گران‌بهای ناکجاآباد موعود The Promised Neverland چیه؟ که اینقدر واسه خودش معروف شده! خوب، به طور خلاصه داستان برمی‌گرده به یه پرورشگاه وسط جنگل که با یه سری دیوار احاطه شده! ساکنین اون هم تابحال به بیرون نرفتند. اما مثل ما از دنیای بیرون شنیده‌اند.

در ادامه بخوانید »

بهترین موسیقی متن انیمیشن ها | سفر به سرزمین رویا 

شرور اصلی در اتک آن تایتان کیست؟

حالا یه روز یه سری از ساکنین همین دنیای کوچک، به حقیقتی عجیب در مورد این پرورشگاه پی‌می‌برند. بله، این پرورشگاه در اصل مثل یه مزرعه، مرغداری یا هر چیز دیگه که می‌خواین اسمشو بذارید، برای هیولاها هستش. اما عجیب‌تر اینکه آدم‌ها دارن انسان‌ها برای خورده شدن توسط یه سری هیولا بزرگ می‌کنند. خوب این نقطه عطف داستانی انیمه ناکجاآباد موعود The Promised Neverland هستش.

چون نویسنده هرچه جلوتر می‌رویم. دنیای خارج را مرموزتر، غیرقابل پیش‌بینی‌تر، بزرگ‌تر و عجیب‌تر از آنچه فکرش را کنید، نشان می‌دهد. کم‌کم دیگر تنها فکرتان دنیای خارج می‌شود که چه شکلی است. چه قدری است. چرا اینگونه شده است. چرا اینگونه باید می‌شد. چرا و چراهای اینگونه به‌شدت در ذهن مخاطب می‌آید. تا هنگامی که به دنبال ورای شاهکار CloverWorks باشد. شاهکاری که یکی از دلایل موفقیت آن موسیقی متن آن است.


حماسه‌ای که حماسه‌ای نیست، اما هست!

نام آلبوم: The Promised Neverland Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Takahiro Obata
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

مجموعه آهنگ‌های انیمه Yakusoku no Neverland رو باید زیبا، خاص و البته کمی ساده تعریف کرد. مثل خود آهنگ‌ساز که چیز خاصی در کارنامه ندارد. به جز همین The Promised Neverland که برای بیان ذهنیت ایشان کافی است. ذهنیتی که با خلق ملودی خاص خودش، سعی در بیان رازهای پنهان دنیای محصور شده را دارد.

ذهنیتی که تنها می‌خواهد، آرزوی آزادی و زندگی را از دل کودکان بیان کند. اینکار را با کمی خلاقیت به همراه سازهای ترکیبی از پیانو، چنگ، ویلون و صدای طنین اندازی که در پس‌زمینه پخش می‌شود، رنگ و لعاب می‌دهد. گرچه به شخص از صدای طنین انداز پس‌زمینه بیشتر خوشم می‌آید. ولی ترکیبی که از تمام سازهایی که گاهی خودم اسمشان را نمی‌دانم، سبب جان دادن به انیمه می‌شود.

مخصوصاً صحنه پایانی که اثری بزرگ را برایمان گذاشت. طوری که می‌خواهید تا ابد به برخی ترک‌هایش گوش کنید. آن هم در حالی که موهایتان تا بیخ سیخ شده است. در حالی که به انتظار فصل دوم به خواندن مانگا روی می‌آوردید. در تمام این لحظات فقط به فکر یک چیز هستید. کی وقتش می‌رسد؟ کی ادامه‌اش می‌رسد؟ کی می‌توان دوباره آنسوی دریای آزادی را ببینم؟ چیست آنسوی زمان و مکان؟ چیست موسیقی این دنیای ناشناخته؟

برای دانلود از Mega و به صورت ترک در فایل فشرده، اینجا کلیک کنید.

برای دانلود از نماشا ‌‌‌‌‌‌‌و به صورت فایل ویدیویی فشرده، اینجا کلیک کنید. 


محتویات آلبوم The Promised Neverland Original Soundtrack

موسیقی متن انیمه The Promised Neverland

DISC 1

01Introduction2:33
02Like a Refreshing Sunrise2:00
03Tag2:43
04Studying For Exams1:38
05Unimpassioned Isabella1:46
06Training For Escape1:47
07Tight Tension2:47
08Isabella’s Song2:31
09Demon’s Manifestation0:30
10Emma’s Sadness3:14
11Dancing Krone3:12
12631942:59

DISC 2

01. The Promised Neverland Main Theme 1
02. GF House
03. 81194
04. Tension
05. Corpse Found
06. Krone’s scheme
07. Existence of Insiders
08. Emma’s Distress
09. Isabella’s Song (No Vocal Version)
10. Gf Krone on The Line
11. The Promised Neverland Piane solo Version

DISC 3

01. The Promised Neverland Main Theme2
02. Datsugoku
03. Strategy for Escape
04. Emma’s Determination
05. Grandma and the demons
06. Isabella’s Song (Mandolin Version)
07. Analysis for Escape
08. 22194
09. Sorezore no omoi
10. Reasoning for Escape
11. Retaliation of Ray
12. The Promised Neverland (Epf solo Version)


همچنین مطالعه کنید

بررسی انیمه blue lock ؛ همه برای یکی!

بهترین انیمه های اکشن سریالی که از تماشای آنها لذت می برید! 


متشکر از شما بابت همراهی در دانلود موسیقی متن انیمه ناکجاآباد موعود The Promised Neverland. همزمان در دانلود موسیقی متن انیمه The Promised Neverland با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید