شیپوری، با ندایی از نبرد، میدان نبرد را به حرکت وامی‌دارد!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه Vinland Saga بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، می‌تونید اینجا کلیک کنید. یا کلیک نکنید، انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

بدون شک موسیقی متن انیمه Vinland Saga عنوان یکی از بهترین موسیقی متن‌های سال ۲۰۱۹ رو در کارنامه پرافتخار خودش داره. این اثر با داشتن پتانسیل بسیار بالا، توانسته به خوبی جای خودش رو در میان مخاطبان باز کند. به طوری که بسیاری اون رو خاص‌ترین اثر سال ۲۰۱۹ می‌دانند. شما نیز، اطلاعات کلی از این اثر رو در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن حماسه وینلند Vinland Saga، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن انیمه Vinland Saga کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Vinland Saga بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در مجله اینترنتی وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهمه. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Vinland Saga


Vinland Saga

موسیقی متن انیمه Vinland Saga

کارگردان: Shūhei Yabuta
نویسنده: Hiroshi Seko ,Kenta Ihara
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Makoto Yukimura
استودیو: Wit Studio
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، درام، تاریخی، سنین
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۷ تیر ۱۳۹۸

انیمه حماسه وینلند Vinland Saga بر اساس مانگایی به همین نام، نوشته Makoto Yukimura ساخته شده است. جالبه بدونید که این داستان، کاملاً واقعی است. اصلیت آن به قرن یازدهم میلادی در زمان شروع حمله وایکینگ‌های دانمارکی به انگلستان بازمی‌گردد. البته ما قرار نیست که فقط داستان نبردهای حماسی در داخل و خارج، برای فتح انگلستان را شاهد باشیم.

چون نه‌تنها داستان به اتفاقات پیش و پس از این جنگ می‌پردازد. بلکه شخصیت اصلی، کسی است که اولین اقامتگاه‌های اروپایی را در آمریکای شمالی بنا می‌‌کند. بلی، حتی پیش از کیریستوف کلمب، که نامش برای کشف قاره آمریکا زنده است. انیمه Vinland Saga سعی دارد. داستان زندگی این شخص را به صورتی بیان کند. که در نهایت به سفری به سوی غرب می‌انجامد.

تنها این نیست! شما در انیمه Vinland Saga ذات حقیقی فراز و نشیب‌های دنیای جنگی وایکینگ‌ها و درام‌هایی که در این بین شکل می‌گیرد. را شاهد خواهید بود. کسانی را خواهید دید که به خاطر قلب‌شان از میدان نبرد فرار کرده‌اند. کسانی را خواهید دید که به خاطر میدان نبرد، از فرار دست می‌کشند. کسانی را خواهد دید که در میدان نبرد زندگی می‌کنند. همه و همه تشکیل حماسه‌ای را خواهند داد. که سرزمین وینلند را نشانه گرفته است.

تریلر انیمه Vinland Saga


موسیقی متن انیمه Vinland Saga

موسیقی متن انیمه Vinland Saga

نام آلبوم: VINLAND SAGA Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Yutaka Yamada
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

یکی از نکات قابل توجه در انیمه Vinland Saga حضور Wit Studio به عنوان استودیو سازنده می‌باشد. استودیویی که بیشتر به خاطر انیمه Attack on Titan شهرت بسیاری کسب کرده. این استودیو چون جزو استودیوهای کم‌کار انیمه‌ای به حساب می‌آید. توانسته علاوه بر خود انیمه، با نام خود معروفیت انیمه Vinland Saga را دو چندان کند. اما تنها این نیست!

آهنگ‌ساز انیمه Vinland Saga نیز جناب Yutaka Yamada می‌باشد. که بیشتر به خاطر موسیقی متن انیمه Tokyo Ghoul برای ما آشنا هستند. ایشون آثار دیگری همچون لایواکشن Bleach و Kingdom به همراه انیمه دیگری از استودیو Wit با عنوان Great Pretender را در کارنامه خود دارد. در موسیقی متن Vinland Saga نیز به خوبی نشان داده که پس از Tokyo Ghoul سبک جدیدی را به مخاطب معرفی می‌کند.

این سبک جدید در موسیقی، برای القای فضای وایکینگ محور خود، به استفاده از سازهایی همچون شیپور، طبل و ویولن سلو روی آورده است. البته یاد سازهایی همچون پیانو و گیتار الکتریک را در دل زنده نگه داشته است. اما به طور کلی، موسیقی متن حماسه وینلند Vinland Saga به دو صورت عمل می‌کند. با قاعده‌ای جالب ما را به عمق داستان می‌برد. یا بدون قاعده در داستان می‌تازد. آنجا که لازم باشد. افسار را شل می‌کند. اما هرگز آن را رها نمی‌کند.

برای دانلود موسیقی متن انیمه حماسه وینلند Vinland Saga از نماشا اینجا کلیک کنید.

برای دانلود موسیقی متن انیمه حماسه وینلند Vinland Saga از مگا Mega اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم VINLAND SAGA Original Soundtrack

موسیقی متن انیمه Vinland Saga

DISC 1

1
TROLL
戦鬼
2
NORMANNI
ノルマンニ
3
SMALL VILLAGE
小村
4
SAVAGE WIND
腥風
5
DAGGER
短剣
6
TIDE
潮流
7
STILL BLADE
不動の剣
8
THE REAL WARRIOR
本当の戦士
9
UTOPIA
理想郷
10
FIERCE
力動
11
TENDERNESS
ぬくもり
12
ENTER THE WAR
参戦
13
BATTLEGROUND
戦場
14
PREMONITION
予感
15
SOMEWHERE ELSE
ここではないどこか
16
DUAL BLADES
双剣
17
CHILL RAIN
冷雨
18
AN ACE
切り札
19
CLIFF ROAD
崖路
20
RUSTY SWORD
錆びた剣

DISC 2

1
FLASHPOINT
火種
2
THE HERO
英雄
3
GLORY
暁光
4
FEAST
5
TROLL’S DAUGHTER
トロルの娘
6
FATHER AND SON
父子
7
WILDEST HISTORY
ケダモノの歴史
8
FORCED MARCH
強行軍
9
SLAUGHTER
屠殺
10
COUNTDOWN
秒読み
11
NARROW ESCAPE
延命
12
BEAST
野獣
13
MOURNING
喪心
14
AWAKEN
目覚め
15
DIVINE RIGHT
覇道
16
DEAD END
行き止まり
17
INTERTWINED
交錯
18
AHEAD OF THE ROAD
先へ
19
END OF THE PROLOGUE
果て無き世界 END OF THE PROLOGUE
20
MUKANJYO / Survive Said The Prophet
MUKANJYO (TV size) / Survive Said The Prophet
21
TORCHES / Aimer
Torches (TV size) / Aimer
22
DARK CROW / MAN WITH A MISSION
Dark Crow (TV size) / MAN WITH A MISSION
23
DROWN / milet
Drown (TV size) / milet

همچنین پس از موسیقی انیمه Vinland Saga مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


امیدوارم که در موسیقی متن انیمه Vinland Saga با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید