بزرگ‌ترین سوال من، اسم توست؟

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن انیمه Your Name. بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، می‌تونید اینجا کلیک کنید. یا کلیک نکنید، انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن انیمه Your Name. به خاطر شناخته شدن انیمه اسم تو Your Name. به عنوان پرفروش‌ترین انیمه سینمایی ژاپن، خواهان واسه خودش زیاد داره. از جمله خود بنده! که بیشتر، آهنگ‌هایی که گروه RADWIMPS اونا رو خوانندگی کردند، می‌پسندم. گرچه در عین ناباوری همین گروه، یعنی RADWIMPS به عنوان آهنگ‌ساز اصلی انیمه Kimi no Na wa. جای خودش رو ثابت کرده.

خوب مثل همیشه برای اینکه شما رو بیشتر توی این صفحه نگه داریم. جزییات بیشتر رو در پایین‌تر قرار می‌دهیم. تا با انیمه‌ای که عمق داستان و اتفاقات‌ش شاید توضیح و منطق خاصی نداشته باشه! ولی بسیار زیباست! بیشتر آشنا بشیم. پس بهتون توصیه می‌کنم، همین‌جا باشید. در همین سایت و همین صفحه!

موسیقی متن انیمه Your Name.


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن انیمه Your Name.، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن انیمه Your Name. کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن انیمه Kimi no Na wa. بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهم است. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید. تا ما مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن انیمه Your Name.


Your Name.
Kimi no Na wa.

موسیقی متن انیمه Your Name.

کارگردان: Makoto Shinkai
نویسنده: Makoto Shinkai
برگرفته از: مستقل
استودیو: CoMix Wave Films
ژانرها: عاشقانه، فراطبیعی، مدرسه‌ای، درام
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: ۵ شهریور ۱۳۹۵

اگه به مجموعه آثار Makoto Shinkai نگاهی کرده باشید. می‌بینید که ایشون کلا تو کار انیمه‌های عاشقانه هستند. خیلی موقع‌ها هم با نامردی گند می‌زنن تو احساسات ما! یا احساسات ما رو شعله‌ور می‌کنند. البته چون نمی‌خوام برای دوستانی که انیمه اسم شما Kimi no Na Wa. رو ندیدند، اسپویل کنم. نمی‌گم انیمه Your Name. جزو کدوم دسته است. ولی خود اسم‌ش گویای خیلی چیزهاست! نشون به اون نشون که حتی اسم‌ش تفسیر داره که دوستان مجله وارونه، زحمت کشیدن اسم‌ش رو به صورت کلی تفسیر کردند. از اینجا هم می‌تونید مطالعه‌اش کنید. گرچه خودم نخوندم!

خوب، داستان انیمه اسم شما Your Name. جزو جالب‌ترین داستان‌هایی بود که من باهاشون مواجه شدم. حالا داستان چیه؟ شما یه دختر توی یه منطقه شهری کوچک در ژاپن که دلش می‌خواد یه پسر توی یه منطقه شهری بزرگ باشه. رو به همراه یه پسر که تقریباً عکس این قضیه هستش رو در نظر بگیرید! حالا این دو، یه روز متوجه می‌شن که جاهاشون عوض می‌شه. این قضیه هی تکرار می‌شه. تاجایی که یه جور عادت می‌شه.

کلی هم باهاش کیف می‌کنن. گرچه خطوط قرمز هم برای هم‌دیگه می‌ذارند. داستان ولی به همین قضیه ختم نمی‌شه. تمام این قضایا، تمام این اتفاقات از گذشته تابحال به دنبال یک هدف بوده. هدفی که هردو در تلاش هستند که با تمام وجود بهش برسند، پیداش کنن، حتی با اینکه اونو نمی‌شناسند. تمام داستان با وجود چنین دیدگاه و روایت جالب و جذاب که شما رو خسته نمی‌کنه. به‌علاوه تمام چیزی که یک انیمه درام نیاز داره. شما را سرنگون خواهد کرد. با این‌حال به علت افتادن برنامه زمانی اکران در آمریکا و اکران در زاپن، در دو سال متفاوت، اسکار این انیمه رو آدم حساب نکرد. به شخص هم اسکار رو آدم حساب نمی‌کنم.


موسیقی متن انیمه Your Name.

موسیقی متن انیمه Your Name.

نام آلبوم: Your Name. Original Motion Picture Soundtrack [Deluxe Edition]
آهنگ‌ساز: RADWIMPS
نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

یکی از سری عجایب دنیای انیمه، سازندگان موسیقی متن انیمه اسم شما Your Name. هستند. حالا چرا؟ اگه آهنگ‌های ژاپنی رو دنبال کرده باشید و باهاشون آشنا باشید. حتماً یک‌بار اسم گروه RADWIMPS رو شنیدید! این گروه بیشتر به عنوان یک گروه خواننده، انواع آهنگ‌های ژاپنی رو به جامعه معرفی نموده‌اند. خود من هم حدود دو یا سه آلبوم از این گروه دارم. آثارشون هم بالا پایین داره. ولی بالاهای خوبی داره. مخصوصا حفظ این بالایی با وجود نداشتن دسترسی مستقیم به انیمه، یعنی ساختن موسیقی بیشتر بر اساس داستان و حرف‌های کارگردان  جای تعجب داره.

خوب حالا چی می‌شه اگه یه گروه خواننده، بیاد و موسیقی متن یا به عبارتی موسیقی بی‌کلام انیمه Your Name. رو بزنه؟ قاعدتاً تعداد آهنگ‌هایی باکلام بیشتر از یه انیمه عادی می‌شه! اونم با فاکتورگیری از ژانر موزیکال! اما تمام داستان آهنگ‌های انیمه اسم تو Your Name. در ترک‌های باکلام خلاصه نمی‌شه! گروه RADWIMPS علاوه بر پوشش دادن صحنه‌های مختلف انیمه نام شما Your Name. با ترک‌های مختلف، با تمام وجود روی موسیقی پیانویی انیمه کار کردند.

به طوری که به شخص، پیانوهای دلنشین انیمه Kimi no Na wa. رو یکی از دلنشین‌ترین موسیقی‌های انیمه‌ای می‌دونم. که نه بلندی خاصی و نه حماسه خاصی داره. فقط داره در تمام طول دویدن‌های داستان، ما رو بدنبال داستان می‌کشونه. حالا اینو بذارید کنار موسیقی دیگری از انیمه Kimi no Na wa. که به جای پیانوی خالص، از ترکیب ویولن، چنگ به همراه سازهای نوین استفاده کرده. چندین ترک خلاقانه دیگر هم هست که بماند!

ویژگی یک موسیقی متن خوب، این است که باید در همه جا، جایی داشته باشد. نه فقط در جایی خاص از انیمه، جا داشته باشد! که این ویژگی کاملاً در موسیقی متن انیمه Your Name. هویداست. البته اگه دقت کنید در برخی صحنه‌ها، سکوت هم یه موسیقی متن جذاب به حساب می‌آید. سکوتی از دل دل‌نشین داستان انیمه نام تو Kimi no Na Wa. سکوتی که پس از یه موسیقی با بیان حقیقتی تلخ! لازم است، حتی از لازم هم لازم‌تر است.

خوب دیگه، سخنان فلسفی بسه! چون همین الآن که دارم موسیقی متن انیمه Your Name. رو گوش می‌کنم. هی ترک جدید قشنگ، برام پخش می‌شه! هنوز هم نصفش مونده! طوری که الآن داره با ترکیب سریع از پیانو و ویولن سلو، برام جلوجلو، آخرهای داستان رو روایت می‌کنه! پس شما بهتره دانلود موسیقی های اسم تو Your Name را از مگا Mega دانلود کنید. بعدش خودتون از انواع ترک‌های ترکیبی انیمه Your Name. لذت ببرید!


محتویات آلبوم Your Name. Original Motion Picture Soundtrack [Deluxe Edition]

#Track TitleLength
01Yume Tōrō2:09
02Mitsuha no Tsūgaku1:07
03Itomori Kōkō1:48
04Hajimete no Tōkyō1:16
05Akogare Cafe1:29
06Okudera Senpai no Tēma2:06
07Futari no Ihen2:36
08Zenzenzense4:44
09Goshintai3:24
10Dēto4:03
11Akimatsuri1:06
12Kioku o Yobiokosu Taki1:40
13Hida Tanbō1:29
14Kieta Machi1:55
15Toshokan1:42
16Ryokan no Yoru1:29
17Gojintai e Futatabi2:21
18Kuchikamizake Torippu2:55
19Sakusen Kaigi2:20
20Chō Chō Settoku2:45
21Mitsuha no Tēma4:02
22Mienai Futari0:50
23Katawaredoki2:47
24Sparkle8:54
25Dēto 22:09
26Nandemonaiya (Movie Edit)3:15
27Nandemonaiya (Movie Version)5:44

همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


همزمان در موسیقی متن انیمه Your Name. با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین. هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید