موسیقی به شدت جذاب برای یکی از محبوب ترین بازی های موبایل !

تو ادامه معرفی های موسیقی متن بازی امروز براتون موسیقی متن بازی Duet رو انتخاب کردم. بازی دوئت در سال 2013 توسط کمپانی استرالیایی Kumobius برای iOS و اندروید منتشر شد. 

این بازی به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی شد و موفق شد در بسیاری از کشورها عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی رو به خودش اختصاص بده.

 


اینجا نمیخوام راجع به بازی زیاد صحبت کنم. در نتیجه اگه بازی رو بازی نکردین حتما دانلودش کنید و بازی کنید.

جدا از بازی که خیلی ناب و سرگرم کننده و هیجان انگیزه ، موسیقی متن این بازی هم حرف نداره در واقع موسیقی به شدت تو محبوب شدن این بازی و جذاب شدن تاثیر گذاشته و به نوعی کامل کننده جذابیت های این بازی هستش.

موسیقی متن بازی Duet توسط هنرمند استرالیایی Tim Shiel ساخته شده ، تیم نوازنده و آهنگساز موسیقی الکترونیک هست و تو کشور خودش هنرمند شناخته شده ای هستش.

موسیقی که تیم برای متن بازی دوئت ساخته یه آلبوم دنس الکترونیک خیلی جذاب و شنیدنی هستش! 

نکته » از اونجایی که دانلود موسیقی غیرقانونی هستش ما همیشه یا آلبوم رو بصورت کامل در کانال نماشا وارونه قرار میدیدم و یا لینک اسپاتیفای یا بندکمپش رو قرار میدیم! اونم آلبوم هایی که بر خلاف قوانین نباشن!!!

 موسیقی متن بازی Duet رو گوش کنید »

موسیقی متن بازی DUET

از اسپاتیفای گوش کن 

از بند کمپ گوش کن

خب امیدوارم از گوش دادن به این آلبوم لذت ببرید. لطفا شما هم اگه آلبوم نابی از موسیقی متن بازی میشناسید به ما معرفی کنید تا اینجا بزاریم . نظرتون راجع به موسیقی متن بازی Duet چی بود؟