حمله به تایتان Attack on Titan، آهنگ آزادی سر می‌دهد !

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید از موسیقی متن انیمه‌ای امروز، یعنی موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan هم نهایت لذت رو ببرید. شما می‌توانید موسیقی‌های متن قبلی رو از اینجا بر بدن بزنید.

اما خوب امروز، روز موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan می‌باشد. انیمه‌ای که همین الان فصل سوم آن به صورت قسمتی در مجله وارونه بررسی می‌شود. که از اینجا می‌تونید حالشو ببرید. همزمان تریلر فصل اول رو از اینجا بر بدن بزنید.

موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan


به خاطر سیبیل نداشته‌ی بنده، مطالب زیر رو به عنوان افطاری بزنید بر بدن.


اتک آن تایتان، نبرد با تایتان‌ها، حمله به تایتان، حمله به غول. شما حتماً تا حالا یکی از این عنوان‌ها را شنیده‌اید.‌ عنوان‌هایی که به انیمه Attack on Titan نسبت می‌دهند. یکی از موفق‌ترین انیمه‌هایی که طی چند سال گذشته منتشر شده است.

انیمه‌ی حمله به تایتان موفقیت‌ش رو مدیون ملاک‌هایی از جمله‌ی داستان، انیمیت، کارگردانی و استفاده به موقع از عناصر انیمه‌ای هستش. در کنار این ملاک‌ها، یکی دیگر از مهم‌ترین ملاک‌های موفق AoT، موسیقی متن آن است.

موسیقی متنی که به قلم Hiroyuki Sawano پا به عرصه‌ی جذب مخاطبین، گذاشته است. همزمان قراره امروز به قلم ما معرفی گردد. قلمی که این معرفی رو در دو قسمت که قسمت اول انیمه را و قسمت دوم موسیقی متن را معرفی می‌کند، نوشته است.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید. که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۲_ قربون دستتون، بزنید رو فعال‌سازی نوتیفیکش مجله وارونه تا ما رو شاد کنید. چون از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن‌ش به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید! چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه.

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه‌ی مطلب “موسیقی متن فصل اول انیمه نبرد با تایتان‌ها Attack on Titan را گوش دهید !”دعوت می‌کنم.

 


 نور آزادی، راه آزادی !

موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan

[megadesc]عنوان انگلیسی انیمه: Attack on Titan
عنوان ژاپنی انیمه: Shingeki no Kyojin
کارگردان: Tetsurō Araki
نویسنده: Yasuko Kobayashi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hajime Isayama
استودیو: Wit Studio ,Production I.G
ژانرها: اکشن، نظامی، معمایی، درام، فانتزی، شونن، قدرت فرابشری
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۸ فروردین ۱۳۹۲[/megadesc]

حمله به تایتان Attack on Titan اولین بار به قلم Hajime Isayama پا به عرصه‌ی مانگا گذاشت. سپس در سال ۱۳۹۲  به دست استودیو ویت Wit Studio و با همکاری Production I.G پا به عرصه‌ی انیمه گذاشت. پا گذاشتنی که پیش از پیش، سبب معروف شدن مانگای این اثر شد.

ورود حمله به تایتان Attack on Titan به عرصه انیمه به علل دیگری نیز حائز اهمیت است. یکی از مهم‌ترین این علت‌ها حضور Tetsurō Araki کارگردان انیمه‌ی دفترچه مرگ Death Note، به عنوان کارگردان این مجموعه است‌. که به خوبی کار خود را انجام داده است.

البته این را نباید فراموش کرد که انیمه‌ی حمله به تایتان Attack on Titan داستانی از مبارزات شخصیت‌هایی است که برای نابودی تایتان‌های بلند قامت مبارزه می‌کنند. مبارزاتی که برای آزادی بشریت از زندانی به نام میهن صورت می‌گیرد. زندانی که به آن عادت کرده‌اند.

زندانی که زندانیان به بیرون تونل می‌زنند تا آزادی را ببینند. اما خوب بیرون زندان قوانین سفت و سخت خود را دارد. این است Attack on Titan!


آلبوم موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan

موسیقی متن فصل اول انیمه Attack on Titan

Attack on Titan – Cover Soundtrack I

[megadesc]نام آلبوم: attack on titan – original Soundtrack I
آهنگ‌ساز: Hiroyuki Sawano
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

می‌رسیم سر مبحث اصلی، یعنی “فریاد آزادی و بهای آن”. درست است، بهای آن! هرکس حمله به تایتان Attack on Titan را دیده، معنای “بهای آن” را می‌داند. چون خبری از یک پایان راحت در نبرد نیست. بلکه نویسنده تا شخصیت اصلی را نکشد، ول نمی‌کند.

در تمام لحظات هم موسیقی متن رخ نمایی می‌کند. چه در هنگام آرامش، که می‌خواهد فاز خانگی بگیرد. چه در هنگام حماسه‌آفرینی که کاری می‌کند. از دنیای کوچک خیال بیرون آییم. در آن لحظه فقط چشم‌مان به نبرد با تایتان‌هاست. هر لحظه می گوییم بعدش چه می‌شود؟ هر لحظه می‌گوییم فلان شخصیت زنده است یا نه؟

هر لحظه می‌گوییم آخرش است؟ هر لحظه می‌گوییم موسیقی متن اوج‌ش است؟ موسیقی متنی که Hiroyuki Sawano آهنگساز ژاپنی متولد ۱۹۸۰ آن را پدید آورده است. شخصی که برایتان بگویم، لیست کارهاش حسابی پرملات است. لیستی که شامل موارد زیر و بسیاری دیگر می‌شود.

جldnoah.Zero
Blue Exorcist
Guilty Crown
Kill La Kill
Kabaneri of the IronForse
The Seven Deadly Sins
Seraph of the End

حیف است دسترنج این مرد را گوش نکرده از دنیا روید. زیرا اگر انیمه‌ حمله به تایتان Attack on Titan را دیده باشید. هر ترک Track برایتان صدها خاطره است. اگر ندیده باشید هر ترک Track‌ برایتان فریاد یک حماسه عظیم و پر از احساس است. حماسه‌ای که باید با آن همراه شوی، همین جا و همین حالا.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم

Disc 1
1
ATTACK ON TITAN
attack ON titan <Vocal: MIKA KOBAYASHI>
2
THE RELUCTANT HEROES
The Reluctant Heroes <Vocal: mpi>
3
EYE-WATER
eye-water
4
RITTAI KIDOU
立body機motion
5
COUNTER.ATTACK-MANKIND
counter・attack-mankind
6
ARMY ATTACK
army ⇒ G♂
7
VOGEL IM KAFIG
Vogel im Kafig <Vocal: Cyua>
8
DOA
DOA <Vocal: AIMEE BLACKSCHLEGER>
9
KYOJIN SHINKOU
凸】♀】♂】←巨人
10
E.M.A
E・M・A
11
MEGATA KYOJIN KUCHIKU
巨♀~9地区
12
BAUKLOTZE
Bauklotze <Vocal: MIKA KOBAYASHI>
13
2 CHI JOU
2chi城
14
XL-TT
XL-TT
15
CALL YOUR NAME
Call your name <Vocal: mpi & CASG (Caramel Apple Sound Gadget)>
16
OMAKE-PFADLIB
omake-pfadlib
Disc 2

01- SHINGEKI ST-HRN-EGT20130629 KYOJIN

02- SHINGEKI PF20130218 KYOJIN

03- SHINGEKI GT20130218 KYOJIN

04- SHINGEKI ST-HRN-GT-PF20130629 KYOJIN

05- SHINGEKI VC-PF20130218 KYOJIN

06- SHINGEKI VN-PF20130524 KYOJIN

07- SHINGEKI PF-ADLIB-B20130218 KYOJIN

08- SHINGEKI ST20130629 KYOJIN

09- SHINGEKI PF-ADLIB -C20130218 KYOJIN

10- SHINGEKI ST-HRN-GT20130629 KYOJIN

11- SHINGEKI PF-MEDLEY20130629 KYOJIN

نکته: محتویات دیسک دوم اگه دقت کن کنید. در همه‌ی آلبوم‌های موجود در اینترنت، نیست.


متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید.

امیدوارم که از موسیقی متن انیمه نبرد با تایتان‌ها Attack on Titan نهایت لذت رو ببرید.

همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید