روشنایی که در تاریکی همراهی می‌کند!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. امروز اومدیم تا دوباره شما رو در بخش موسیقی متن انیمه همراهی کنیم. انشاءالله اینبار هم خواهید توانست که از موسیقی متن فصل اول انیمه Darker Than Black لذت کافی رو ببرید. همچنین شما می‌تونید از اینجا سایر مطالب موسیقی‌های‌ متن انیمه قرار گرفته در مجله وارونه رو نظاره کنید.

موسیقی متن فصل اول انیمه Darker Than Black همون‌طور که از عنوانش پیداست، مربوط به انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black هستش که قبلاً در “معرفی بهترین انیمه‌های شبیه توکیو غول Tokyo Ghoul به انتخاب مجله وارونه” به معرفی این انیمه پرداخته بودیم. که در این مطلب اشاره کوچکی بهش می‌کنیم.

اگر الان هم حوصله ادامه توضیحات و سخنان بنده را ندارید، میتونید به کمی پایین‌تر از سخنان بنده رفته و موسیقی متن فصل اول انیمه Darker Than Black رو گوش یا دانلود کنید.


برای رسیدن به آرامش قبل از موسیقی، مطالب زیر رو در عصرا وقت با آب بزنید بر بدن.


عجله کاره شیطونه، پس این نکات رو به یاد داشته باشید تا کمترین سردرگمی رو در مطلب داشته باشید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در نزدیکای آخر همون مطلب قرار دادیم، که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید.

۲_ اگه دلتون می‌خواد که موسیقی متن انیمه مورد بحث رو دانلود کنند، می‌تونید به پایین موسیقی متن انیمه قرار گرفته در این صفحه رفته و بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید یا اگه دلتون خواست از اینجا، از کانال نماشای ما دیدن کنید تا به همه‌ی ویدیوهای ما دسترسی داشته باشید.

۳_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده یا موسیقی‌های اون کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که البته دلایل خودشون رو مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل بودنش، دارن.

۴_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید.

۵_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ سایر سایت‌های فارسی خودداری کنید. ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر یا اسم سایت رو پاک میکنیم. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید.

۶_ در هنگام مطالعه چشمتون رو از صفحه برندارید، مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.


انیمه‌ای تاریک، به دنبال روشنایی!

موسیقی متن فصل اول انیمه Darker Than Black

[megadesc]کارگردان: Tensai Okamura
نویسنده: Tensai Okamura ,Shotaro Suga (نیم فصل دوم)
برگرفته از: مستقل
استودیو: Bones
ژانرها: قدرت فرابشری، معمایی، اکشن، علمی-تخیلی
گروه سنی: جوانان
تاریخ اولین پخش: ۱۶ فروردین ۱۳۸۶[/megadesc]

انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black که در سال ۲۰۰۷ یا همون ۱۳۸۶ خودمون با داستانی مستقل از هرگونه مانگا، بازی و … پخش شد. تونسته تابحال نام خود را به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های تاریک روزگار ثبت کند. که شما رو دعوت به تماشای تریلر این انیمه می‌کنم.

اینم بگم که هنوز هم که هنوزه، با توجه به پایان به شدت باز انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black، خیلی‌ها از جمله خودم چشم به راه ادامه این انیمه هستیم.

یکی از دلایل همین مقدار موفقیت و چشم‌به‌راه  بودن ما به انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black موسیقی متن آن است. موسیقی متنی که الحق خوب بلد است ما را در عمق انیمه فرو ببرد.

حتی وقتی که به نظرمان موسیقی و انیمه ترکیب خوبی را نشان نمی‌دهند. پس از مدتی و کمی تفکر، عکس این قضیه به ما ثابت و گاهی اشکمان را با یادآوری‌ صحنه‌هایی از انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black درمی‌آورد.

وظیفه آهنگسازی اصلی انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black به عهده خانم Yoko Kanno آهنگساز  ژاپنی متولد ۱۹۸۶ است. که جدا از گروه سازنده انیمه که هرچه انیمه جلوتر می‌رود، تکمیل‌تر می‌شود. خانم Yoko Kanno از مسئولیتش تکان نمی‌خورد.

موسیقی متن تولیدی خانم Yoko Kanno برای فصل اول انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black در دو آلبوم

۱. Darker Than Black Kuro no Keiyakusha – Blu-Ray Original Soundtrack

۲. Darker Than Black Kuro no Keiyakusha – Original Soundtrack

تولید شده است. که البته محتویات هر دو در عین داشتن کمی تفاوت، کمی هم دارای تشابه هستند.

متاسفانه ما در این مطلب فقط توانستیم، آلبوم Darker Than Black Kuro no Keiyakusha – Blu-Ray Original Soundtrack را برای شما آماده کنیم. که پوزش می‌طلبم و در عین حال اگر روزی قسمت بود، آلبوم Darker Than Black Kuro no Keiyakusha – Original Soundtrack را نیز قرار خواهیم داد.


آلبوم موسیقی متن انیمه

موسیقی متن فصل اول انیمه Darker Than Black

کاور آلبوم موسیقی متن فصل اول انیمه Darker Than Black نسخه اول

به لحظه‌ی اصلی این مطلب، یعنی گوش دادن به موسیقی متن فصل اول انیمه Darker Than Black نزدیک ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شویم. که از روی تجربه‌ای که در هنگام گوش دادن به این موسیقی داشتم، می‌گم که اگه انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black رو دیده باشید، باید آماده یادآوری‌های عمیقی باشید که گاهی اشکتون رو در میاره.

اما اگه انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black رو ندیدید، با سر برید سراغش که اگه نرید نصف عمرتون بر فناست.

[megadesc]نام آلبوم: Darker Than Black Kuro no Keiyakusha – Blu-Ray Original Soundtrack
آهنگ‌سازان: Yoko Kanno
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

محتویات آلبوم اول

1. Ignition

2. Lady Stargazer

3. Go Dark

4. Highheel Runaway

5. Tenderly

6. Sid

7. Mr. Black

8. Was

9. No One’s Home

10. Contractor

11. Black

12. Deadly Work

13. Stargazing

14. BlueCat

15. Water Forest

16. Night Cruise

17. Black Cat’s Den

18. A Drop Of Water

19. EPR

20. Water And Electrical Wire

21. Total Eclipse

22. EPR2

23. Super Black

24. Contact

25. M25-3

26. Parting Regrets

محتویات آلبوم دوم

1. GO Dark

2. HOWLING (TV Size Version)

3. Highheel Runaway

4. Tenderly

5. Sid

6. Was

7. Outside

8. No Ones Home

9. Guy

10. ScatCat

11. Keiyakusha

12. Shadow

13. Kuro

14. Deadly Work

15. Tentai Kansoku

16. BlueCat

17. Tsuki Akari (TV Size Version)

18. Water Forest

19. Blend in

20. Yin no Piano


موسیقی متن فصل اول انیمه‌ی تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black آلبوم اول

برای دانلود از نماشا و بازدید از کانال نماشای ما، اینجا کلیک کنید.


متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید.

امیدوارم که از موسیقی متن فصل اول انیمه‌ی تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black نهایت لذت رو برده باشید.

درضمن از شما خواهشمندم که در اینجا و در این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید و هم نظرات خودتون رو بیان کنید و هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

همچنین تمامی دوستانی که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید