داستان قهرمانی که از همه قدرتمندتر بود!

درود بر تمامی دوستان انیمه‌باز و غیرانیمه‌باز. در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا این بار به معرفی موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man بپردازیم. مثل همیشه، برای آشنایی بیشتر با تمام موسیقی‌های متن انیمه‌ای قرار گرفته در مجله وارونه، می‌تونید. اینجا کلیک کنید یا کلیک نکنید. انتخاب خودتونه. ولی بعداً نگید چیزی رو از دست ندادید.

موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man جزو دسته موسیقی متن‌های خاص هستش. که گاهی در عین سادگی، باعث بوجود آمدن لحظات به یادماندنی شده است. تا بتواند دل مخاطب را، چه در هنگام نبردهای حماسی و چه در هنگام یک صبح آرام، به دست آورد. در کنار این موضوع، پتانسیل جذاب انیمه One Punch Man باعث جذب مخاطب به جهان مرد تک مشتی One Punch Man شده است.

موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man


برای رضای ما، قبل از موسیقی متن فصل اول انیمه مرد یک مشتی One Punch Man، بر روی خطوط زیر و روی سایت در کسری از ثانیه کلیک کنید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه مرد تک مشتی One Punch Man کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی یا یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه دانلود موسیقی متن انیمه مورد نظر، چه در سرویس مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودن و مسائل بازاریابی رو داشته باشه.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در مجله اینترنتی وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهمه. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man


One Punch Man

موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man

  • کارگردان: Shingo Natsume
  • نویسنده: Tomohiro Suzuki
  • برگرفته از: مانگای اینترنتی
  • نویسنده مانگای اینترنتی: ONE
  • استودیو: Madhouse
  • ژانرها: اکشن، علمی-تخیلی، کمدی، تقلیدی، قدرت فرابشری، فراطبیعی
  • گروه سنی: جوانان
  • تاریخ شروع پخش: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

انیمه ابرقهرمانانه One Punch Man بر اساس مانگای اینترنتی با همین نام، نوشته جناب ONE ساخته شده. این اثر با به تصویر کشیدن تصویری عکس، از یک ابرقهرمان توانسته جای خودش رو حسابی بین مخاطبان و منتقدان باز کند. چراکه در همه داستان‌ها، عمدتاً شخصیت اصلی به دنبال کسب قدرت بیشتر است. اما در انیمه One Punch Man اینگونه نیست. شخصیت اصلی یعنی سایتاما Saitama این راه را کامل طی کرده است.

اما با وجود تبدیل شدن به قوی‌ترین مرد جهان، خوشحالی بدست نیاورده است. چراکه دیگر در مبارزات و در لحظات زندگی، حس خاصی برایش باقی نمانده است. مثلاً در هر مبارزه بدون زحمت و فقط با یک مشت پیروز میدان است. شاید با این ویژگی قوی‌ترین باشد. اما هیچ لطف و هیجانی را در زندگی ندارد. با این وجود بازهم در راه تبدیل شدن به یک قهرمان قدم می‌گذارد. تا به مخاطب نشان دهد. که قوی‌ترین، همیشه بهترین نیست. گاهی ضعیف بودن، بهترین است.

تریلر فصل اول انیمه سریالی مرد تک مشتی One Punch Man


موسیقی متن انیمه One Punch Man

  • نام آلبوم: One Punch Man Original Soundtrack
  • آهنگ‌ساز: Makoto Miyazaki
  • نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

موسیقی متن انیمه One Punch Man به دست جناب آقای Makoto Miyazaki آهنگ‌سازی شده است. آن هم با سبک خاص خودشون! ایشون تابحال بیشتر به خاطر آهنگ‌سازی One Punch Man شناخته شده است. اما آهنگ‌سازی Dragon Crisis! و همکاری در ساخت موسیقی Gosick و Hyouka را نیز در کارنامه دارد! ایشون در ساخت آهنگ‌های One Punch Man تنوع خاص خودشون رو به کار بردند. تنوعی که از گیتار الکتریک شروع و تا پیانوهای آرام ادامه پیدا می‌کند.

به احتمال قوی اگر زیاد از زمان تماشای One Punch Man فاصله نگرفته باشید. فصل دوم و افت‌هایش را نیز فراموش کرده باشید. بیشتر ترک‌های موجود در آلبوم‌های مرد تک مشتی One Punch Man برایتان حکم یاد آوری از دنیای قهرمان قهرمانان را خواهد داشت. یادآوری از آنجا که پیانو آرام شروع می‌شود. یادآوری از آنجا که گیتاری شروع به بیان گذشته قهرمان می‌کند. یادآوری از آنجا که گیتار الکتریک و آهنگی حماسی در هنگام اوج مبارزات قهرمانان پخش می‌شود.

برای دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man از مگا Mega اینجا کلیک کنید.

برای دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man از نماشا Namasha به صورت ویدئویی اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم One Punch Man Original Soundtrack

موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man

01THE HERO !! ~Ikareru Kobushi ni Hi wo Tsukero~ (TV Size)1:33
02Theme of ONE PUNCH MAN ~Seigi Shikkou~1:47
03Strongest Man1:00
04Guitar Bridge No.10:08
05The cyborg fights1:50
06Kai1:52
07Monster1:52
08BATTLE!!1:49
09Guitar Bridge No.20:07
10Theme of ONE PUNCH MAN ~one day~1:42
11Sonic1:39
12Kowa2:03
13Crisis1:49
14smash an enemy1:58
15Guitar Bridge No.30:07
16Hero Society1:40
17Raise a fist1:45
18sorrow2:06
19inferiority1:44
20Guitar Bridge No.40:06
21Peaceful days1:40
22Theme of ONE PUNCH MAN ~sadness~1:48
23Guitar Bridge No.50:08
24violent acts1:35
25Mysterious1:46
26Guitar Bridge No.60:12
27Tense1:39
28The cyborg walks1:55
29Guitar Bridge No.70:08
30JUSTICE RIDER1:58
31CGHG1:39
32Guitar Bridge No.80:06
33wet my scales1:44
34Spaceship1:50
35Dark Energy1:48
36The ruler2:01
37Guitar Bridge No.90:07
38Hurry call1:59
39“S”1:50
40Theme of ONE PUNCH MAN ~Ballad Ver.~2:01
41Guitar Bridge No.100:10
42Yuuhi ni Mukatte1:41
43Comical Dance1:21
44Saitama’s BLUES1:30
45Hoshi yori Saki ni Mitsukete Ageru (TV Size)1:32
46Kanashimitachi wo Dakishimete (TV Size)1:53

Disc length 64:38


همچنین پس از موسیقی متن انیمه One Punch Man مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


امیدوارم از “موسیقی متن فصل اول انیمه One Punch Man را گوش کنید! قهرمان قهرمانان” نهایت لذت رو برده باشید. همچنین در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید. البته با رعایت اصول اخلاقی!

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتوانند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید