بالاتر و سریع‌تر از خودت پرواز کن!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید از موسیقی متن انیمه‌ای امروز، یعنی موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online نهایت لذت رو ببرید. شما می‌توانید تمام موسیقی‌های متن قبلی رو از اینجا بر بدن بزنید. البته عذرخواهی می‌کنم، چون این‌بار موسیقی رو نتونستم به صورت ویدیو پیدا کنم. پس فقط به صورت ترک در مگا Mega آپلود شده است. اگه کسی هم ویدیو موسیقی کاملش رو داشت، یه دستی برسونه!

موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online مثل خود انیمه که یک انیمه به‌یادماندنی است. یکی از به‌یادماندنی‌ترین موسیقی‌های انیمه‌ای تمام دوران هستش. یعنی از ابتدای انیمه تابحال، چیزی که همیشه به ما همون حس و حال خوبی رو داده، موسیقی بوده است. بیشتر ترک‌های اون نیز یادآور صحنه‌های به‌خصوص و فراموش نشدنی انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online هستند. واسه همین ما تصمیم گرفتیم که معرفی و لینک دانلود موسیقی‌های Sword Art Online رو برای شما قرار دهید.

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online قبلاً در بهترین انیمه‌های سریالی بخش یازدهم معرفی شده بود. همچنین همین الآن، بررسی قسمتی انیمه Sword Art Online Alicization در حال جریان است. که از این‌جا می‌تونید اون رو مطالعه کنید. در ادامه هم به طور تخصصی‌تر در مورد موسیقی و خود انیمه Sword Art Online صحبت خواهیم کرد.

موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online


برای رضای ما، بر روی تبلیغات زیر و روی سایت رو در کسری از ثانیه کلیک و مطالعه فرمایید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی و یه فایل فشرده در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا به ویدئو گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، چه در مگا Mega و چه در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید. که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر دانلود موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۲_ قربون دستتون، بزنید رو فعال‌سازی نوتیفیکش مجله وارونه تا ما رو شاد کنید. چون از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن‌ش به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید! چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه.

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه‌ی مطلب “موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online را گوش کنید !”دعوت می‌کنم.


تراژدی در دنیایی ناخواسته، تراژدی بدون آن‌که بخواهی!

موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online

عنوان انیمه: Sword Art Online

کارگردان: Tomohiko Itō

برگرفته از: رمان کوتاه

نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara

استودیو: A-1 Pictures

ژانرها: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، بازی، عاشقانه

گروه سنی: نوجوانان

تاریخ شروع پخش: ۱۸ تیر ۱۳۹۱

انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online در اصل از روی یه رمان کوتاه اثر Reki Kawahara ساخته شده است. داستان اون به سال ۲۰۲۰، زمانی که تکنولوژی واقعیت مجازی به شدت پیشرفت کرده است، بازمی‌گردد. اما نه یه داستان ساده اکشن یا عاشقانه در دنیای مجازی! چرا؟ چون برعکس خیلی از انیمه‌های ایسکای Isekai چرت و پرت که یه نفر تو دنیای واقعی هیچی بارش نیست. می‌ره و تو یه دنیای دیگه تبدیل به هرکول می‌شه، نیست.

نوع ورود هم یه ورود ساده به دنیای دیگه، نیست. بلکه تنها شخصیت اصلی و ده هزار نفر دیگه، می‌خواستند از یه بازی مجازی لذت ببرند. بازی مجازی که با استفاده از دستگاهی به نام نروگیر می‌شه مثل خواب، بهش وارد شد. انگار که توی خواب داری بازی می‌کنی! واقعاً خیلی تجربه جالبی هستش و منم خیلی دلم می‌خواد که واردش بشم. ولی انشاءالله در سال‌های آینده!


تبلیغات میان مطلبی: بهترین انیمه‌های اکشن عاشقانه بخش اول


برگردیم سر انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online! بعد از ورود شخصیت اصلی، یعنی کیریتو به دنیای SAO یا همون Sword Art Online، امکان خارج شدن از بازی دیگه وجود ندارد. مگر اینکه هر صد طبقه دنیای آینکراد، تصرف شود. اگر هم در این راه، شخصیت‌ها کشته بشن، توی دنیای واقعی نروگیر مغزشون رو به فنا می‌ده!

همین قضیه یکی از تراژدی‌ترین داستان‌های انیمه‌ای دوران رو رقم می‌زنه! یعنی حس اینکه چندین نفر که حتی خیلی‌هاشون فقط از روی شانس به SAO وارد شدن. باید برای زندگی‌شون بجنگند، واقعاً دردناکه! توی دنیایی که نه خونه‌شونه، نه می‌شناسنش، نه حتی می‌خواستند توش باشند. قراره برای اولین بار با مرگ دست و پنجه نرم کنند. شاهدش باشند، اشک بریزند. ازش درس بگیرند.

درس بگیرند که برای بدست آوردن و محافظت از خیلی چیزها باید به ترس خود غلبه کنند. باید با سلاحی در دست به جلو قدم بردارند. باید طوری زندگی کنند که انگار آخرین روز زندگی اونها هست. شما در همین چند قسمت ابتدایی شاهد این خواهید بود که موارد بالا با تراژدی‌های بسیار به شما ثابت می‌شه. در ادامه نیز با شادی‌های بسیار، رنگ و بو پیدا می‌کنه. در آخر هم به قول خودم: «می‌فهمی که باید رفت، حتی اگر نمی‌توانی!»

تریلر فصل اول انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online


موسیقی‌ای برای ادای احترام به دنیای هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online!

موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online

نام آلبوم: Sword Art Online Original Soundtracks

آهنگ‌ساز: Yuki Kajiura

نوع: موسیقی متن انیمه، موسیقی متن مستقل

اصل مطلب داره شروع می‌شه. یعنی موسیقی متن انیمه Sword Art Online که خانم Yuki Kajiura اون رو با نهایت خلاقیت ساخته است! ایشون متولد سال ۱۹۶۵ در ژاپن هستند. البته در ابتدا به یادگیری برنامه نویسی پرداخته بود، ولی بعدها به موسیقی گرایش پیدا کرد. سپس کارشون رو با آلبوم‌های موسیقی، ادامه داد. کم‌کم هم به عرصه سینما و تلویزیون وارد شد.

از آثار ایشون هم می‌توان به Fate Zero, Erased, Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba و The Case Files of Lord El-Melloi II اشاره کرد. که همگی دارای به یادماندنی‌ترین موسیقی‌های ممکن هستند. البته نباید موسیقی متن انیمه Sword Art Online رو فراموش کرد. که هنوز که هنوزه، هر ترکش یه دنیا می‌ارزه! این موسیقی با وجود سبک به خصوصی که درش وجود داره. به یکی از نقاط قوت کل انیمه تبدیل شده است.

مخصوصاً با موسیقی Sworland که بارها در انیمه تکرار شده. موسیقی اپرایی که در لحظات حساس پخش می‌شه. موسیقی دل‌انگیزی که در لحظات آرام و دوست‌داشتنی، ما رو با خودش به دنیای دیگری می‌برد. تک‌تک این موسیقی‌ها، با ترکیب جالبی از صداهای زیر و بم، پیانو، ویلون، ویلون سلو و چندین ساز دیگر، ما رو به دنیای بازی‌های آنلاین می‌برد.

گرچه همه این موسیقی‌ها قرار نیست، فقط به یه داستان گیمینگ ساده بپردازه. اگه انیمه هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online رو دیده باشید. منظور من رو می‌فهمید. چون اشک‌های بسیاری رو دیدید! غم‌های بسیاری رو دیدید. شکست‌های بسیاری رو دیدید. درماندگی‌های بسیاری رو دیدید. عشق حقیقی را دیده‌اید. به طور کلی دنیای آینکراد را با موسیقی دنبال کرده‌اید. با آن بوده‌اید، حتی الآن!

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، به همراه اپنینگ و اندینگ، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم Sword Art Online Original Soundtrack

موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online

Sword Art Online Original Soundtrack Vol. 1

1SWORDLAND

swordland

2THE FIRST TOWN

the first town

3FIGHT!

fight!

4FRIENDLY FEELINGS

friendly feelings

5A TENDER FEELING

a tender feeling

6FEEL UNEASY

feel uneasy

7WELCOME TO THIS WORLD

welcome to this world

8HE RULES US

he rules us

9DEATH GAME

death game

10STAND AT BAY

stand at bay

11A CLOSE BATTLE

a close battle

12AT OUR PARTING

at our parting

13WEIRD PLACE

weird place

14QUIET STRAIN

quiet strain

15A TENSE SITUATION

a tense situation

16TAUT NERVES

taut nerves

17A STRATEGY MEETING

a strategy meeting

18MARCH DOWN

march down

19GRACEFULLY

gracefully

20LEFT IN SUSPENSE

left in suspense

21LUMINOUS SWORD

luminous sword

22CONFRONT BATTLE

confront battle

23IN YOUR PAST

in your past

24A TINY LOVE

a tiny love

25EVERYDAY LIFE

everyday life

26AT OUR PARTING

at our parting ~piano only

27DESPAIRED

despaired

28A SQUABBLE

a squabble

29SMILE FOR ME

smile for me

30AT NIGHTFALL

at nightfall

31SURVIVE THE SWORDLAND

survive the swordland

32NO WAY

no way

33A NARROW ESCAPE

a narrow escape

34WITH MY FRIEND

with my friend

35A TINY LOVE

a tiny love ~harp only

36WE HAVE TO DEFEAT IT

we have to defeat it

37FRIENDLY FEELINGS

friendly feelings ~piano only

38CRITICAL PHASE

critical phase

39AT OUR PARTING

at our parting ~Vc only

Sword Art Online Original Soundtrack Vol. 2

1SWORDLAND -TO BE CONTINUED

swordland ~to be continued

2IS THIS LOVE?

is this love?

3SHE IS STILL SLEEPING

she is still sleeping

4OBERON

Oberon

5CLIMBING UP THE WORLD TREE

climbing up the world tree

6A NEW WORLD OF FAIRIES

a new world of fairies

7YUI

Yui

8IN TIME OF PEACE

in time of peace

9LAST FLIGHT

last flight

10AERIAL FIGHT

aerial fight

11GOT TO WIN

got to win

12FLY. IF YOU CAN

fly, if you can

13TOWN IN THE MORNING

town in the morning

14IN THE CAGE

in the cage

15I WONDER

I wonder

16IS THIS LOVE?

is this love? ~piano only ver.

17PAST SADNESS

past sadness

18FLY HIGHER AND FASTER

fly higher and faster

19VICTORY

victory

20FIGHT WITH A DEVIL

fight with a devil

21RECONCILIATION

reconciliation

22FALSE KING

false king

23DANCE WITH ME

dance with me

24AINCRAD

aincrad

25LIKE IN THE GLASS

like in the glass

26IN THIS WORLD

in this world

27SWORDBREAKING LAND

swordbreaking land

28IN THIS CRUEL LAND

in this cruel land

OPENING

  • crossing field
  • Innocence

ENDING

  • Yume Sekai
  • Overfly

متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید. و امیدوارم که از “موسیقی متن فصل اول انیمه Sword Art Online را گوش کنید !” نهایت لذت رو برده باشید.


همچنین مطالعه کنید تا مطالعه کرده باشید.


همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید