جنگ جهانی از دیدگاه آغاز کننده آن!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. بازهم در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید از موسیقی متن انیمه‌ای امروز، یعنی موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki نهایت لذت رو ببرید. شما می‌توانید موسیقی‌های متن قبلی رو از اینجا بر بدن بزنید.

با موسیقی متن غصل اول انیمه Youjo Senki در خدمت شما هستیم. اونم با انیمه‌ای ضد ابرقهرمانی، در فضایی کاملاً بی‌رحم و نظامی. گرچه تا حالا معرفی از این انیمه در مجله وارونه دیده نشده است. ولی خوب همین هفته در لیست جذاب بهترین انیمه‌های ضد قهرمانی به صورت کاملاً جدی معرفی خواهد شد. پس بهتره فعلا کمربندهاتون رو ببندید و آماده موسیقی متن انیمه افسانه تانیای شیطانی The Saga of Tanya the Evil بشوید.

یه خبر خوب رو هم دارم. دیگه از این به بعد می‌تونید موسیقی متن‌ها رو به صورت تک به تک و تررک Track هم دانلود کنید. مطالب قبلی هم به زودی اینگونه خواهند شد. البته ما چون پول نداشتیم، از Mega استفاده کردیم. یه جور فضای اینترنتی. که با مرورگر هم می‌شه باهاش کار کرد. ولی توصیه می‌کنم که در همون صفحه دانلود، گزینه Open in App رو انتخاب کنید تا نرم‌افزار رو دانلود کنید. اگر هم مشکلی بود، به ما حتماً بگید تا پیگیری کنیم.

موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki


همینطوری الکی، تبلیغات زیر رو در کسری از ثانیه مطالعه فرمایید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۲_ قربون دستتون، بزنید رو فعال‌سازی نوتیفیکش مجله وارونه تا ما رو شاد کنید. چون از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن‌ش به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید! چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه.

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه‌ی مطلب “موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki: Saga of Tanya the Evil را گوش کنید !”دعوت می‌کنم.


بیزار از جنگ، دیوانه جنگ!

موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki

[megadesc]عنوان انگلیسی انیمه: The Saga of Tanya the Evil
عنوان ژاپنی: Youjo Senki
کارگردان: Yutaka Uemura
نویسنده: Kenta Ihara
برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Carlo Zen
استودیو: Nut
ژانرها: اکشن، نظامی، جادویی
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: ۱۷ دی ۱۳۹۵[/megadesc]

انیمه Youjo Senki اولین بار در سال ۲۰۱۷ پخش شده بود. این انیمه از رمانی کوتاه اثر Carlo Zen ساخته شده است. که واقعاً ایسکای‌های خیلی خوب، بیشتر دارای رمان کوتاه هستند. از Sword Art Online بگیر تا Re: Zero که جزو بهترین انیمه‌های تاریخ هم هستند. اما فعلا بحث ما در مورد انیمه افسانه تانیای شیطانی The Saga of Tanya the Evil است.

انیمه Youjo Senki جزو معدود انیمه‌های ایسکای است که فضای جنگی و نظامی داره. حالا اینو گوش کنید. می‌شه گفت انیمه Youjo Senki تنها انیمه، فیلم و سریالی است که شخصیت اصلی در نقش آلمان‌ها در جنگ جهانی وارد نبرد با متفقین می‌شود. گرچه دو چیز فانتزی این وسط هست.

یک اینکه شخصیت اصلی توسط یه سری فرآیند که اونا هم در آینده خیلی مورد بحث هستند. وارد یه دنیای موازی می‌شه که در اونجا در نقش یک آلمانی وارد جنگ جهانی می‌شه. دوم اینکه توی اون دنیا یه جور سوخت جدید کشف شده که خیلی قویه. باهاش هم یه سری دستگاه‌های تک‌سرنشین برای نبرد ساختن. البته یهش جادو هم میگن.

غیر از این دو همه چی شبیه به جنگ‌های جهانی است. گرچه نویسنده اسم کشورها رو عوض کرده و آخر انیمه هم می‌گفت که شباهت‌های موجود با دنیای واقعی، تصادفی است. ما هم خودمون رو به اون راه می‌زنیم و می‌گیم اینجا اصلاً به دنیای واقعی ربط نداره!

اما نمی‌توان منکر عمق به تصویر کشیده شده جنگ‌ها شد. از شادی‌های پیروزی تا غم یک شکست یا قیمت گران یک پیروزی! شخصیت‌هایی که در جنگ‌ها تغییر می‌کنند یا با جنگ حرکت می‌کنند. آثاری که جنگ به جا می‌گذارد. از همه مهم‌تر شخصیت اصلی که می‌گوید از جنگ خوشش نمی‌آید. اما در میدان جنگ مثل یک دیوانه می‌تازد.

این است روایت جنگ جهانی از دیدگاه آلمان، در دنیای موازی یک انیمه! این هم تریلر این دنیای موازی است.


آلبوم موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki: Saga of Tanya the Evil

موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki

[megadesc]نام آلبوم: The Saga of Tanya the Evil SPECIAL SOUND TRACK CD
نام دیگر: Youjo Senki Special Soundtrack CD
آهنگ‌ساز: Shūji Katayama
آهنگ‌ساز: Shūji Katayama
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

می‌رسیم سر موسیقی متن افسانه تانیای شیطانی The Saga of Tanya the Evil که اصل موضوع ما است. موسیقی متن این اثر به دست آقای Shūji Katayama پا به عرصه گذاشته است. ایشون که متولد سال ۱۹۸۵ می‌باشد. آثار چشم گیر زیادی ندارد. فقط هم در کل سه‌تا انیمه در لیست آثارش داره.

Overlord
The Saga of Tanya the Evil
Pop in Q

موسیقی متن انیمه Youjo Senki که اثر ایشون می‌باشد. واقعاً برآزنده جنگ جهانی است. همان فریادها و همان آرامش‌ها را دارد. سبک و کوتاه است. اما نظامی و غیرنظامی است. صدای سازهای نظامی، پیانو و پاپ هم درش موجود است. تا شما را به زمان جنگ‌های جهانی ببرد.

به آن زمان که آلمان در مرز پیروزی بود. به آن زمان که دشمنانش را نابود کرد. اما دشمنانی دیگر را به جان خرید. آن زمان که هیچ‌کس حتی نمی‌دانست که آلمان شکست هم می‌خورد. همه را با فریاد مرموز خود به سبک سازهای آلمانی نشان می‌دهد‌. تا درک کنید این دنیای موازی واقعی را!

برای دانلود از نماشا و به صورت ویدئو، اینجا کلیک کنید.

برای دانلود از مگا Mega و به صورت ترک Track، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم The Saga of Tanya the Evil SPECIAL SOUND TRACK CD

موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki

Openings:

  1. Youjo Senki Opening – JINGO JUNGLE

STEOST 1:

  1. Young Girl’s War Saga of Tanya The Evil
  2. In The Cursed World Of Constant Warfare
  3. Mayday! Mayday!
  4. A Monster Covered With A Young Girl’s Skin
  5. My Soul
  6. The indivisualist
  7. Work For Salary
  8. Being X
  9. Let’s Go Ahead And Do Our Best!
  10. HE Is MAD
  11. Reich Imperial Army March Under The Flag Of A Double Headed Dragon
  12. Imperial Army Staff Conference
  13. Total Inclination
  14. Trench Warfare
  15. New Weapon Development
  16. Victory Or Death
  17. Deus lo vult
  18. The Rationalist
  19. Empire Vs Fortitude
  20. Flight To Victory
  21. Secure The Rear
  22. Borrowed Cat
  23. How Did This Happen !
  24. Motherland, Forever
  25. The God Of Invention Flew Down
  26. The Footsteps Of The Approaching War
  27. The Demon Of The Rhine
  28. Dawn Of Madness
  29. Unbelievable Fate
  30. Trial Of Fire
  31. Plus Ultra
  32. Victory At The End Of The War
  33. A Feast Of Celebration
  34. Republic Anti War Declaration

متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید. و امیدوارم که از “موسیقی متن فصل اول انیمه Youjo Senki: Saga of Tanya the Evil را گوش کنید !” نهایت لذت رو برده باشید.

همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید