جستجو‌یی‌ برای روشنایی، در تاریکی !

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید اینبار هم از موسیقی متن فصل دوم انیمه Darker Than Black نهایت لذت رو ببرید.

همچنین شما می‌تونید از اینجا سایر مطالب موسیقی‌های‌ متن انیمه قرار گرفته در مجله وارونه رو نظاره کنید.

اینم متذکر می‌شم که قبلاً موسیقی متن فصل اول انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black رو در مجله وارونه معرفی کردیم. که شما می‌تونید از اینجا بهش برسید.

همزمان خود انیمه‌ی فوق هم در “معرفی بهترین انیمه‌های شبیه توکیو غول Tokyo Ghoul به انتخاب مجله وارونه” معرفی شده بود. که الآن ما با معرفی موسیقی فصل دوم انیمه‌ی Darker Than Black در خدمت شما هستیم.


برای رسیدن به آرامش قبل از موسیقی، مطالب زیر رو در عصرا وقت با آب بزنید بر بدن.


برای عدم سردرگمی در هنگام مطالعه، این نکات رو هم بر بدن بزنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در آخر همون مطلب قرار دادیم، که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت و کلیک بر روی کلمه‌ی “اینجا” به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، در کانال نماشای ما برید.

۲_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به سایر ویدیوهای قرار گرفته در مجله وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۳_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که البته دلایل خودشون مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو دارن.

۴_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم. (چه لفس قلم سخن گفتم!)

۵_ در هنگام مطالعه چشمتون رو از صفحه برندارید، مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه “موسیقی متن فصل دوم انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black را گوش دهید !”دعوت می‌کنم.


به دنبال ذره‌ای روشنایی !

موسیقی متن فصل دوم انیمه Darker Than Black

[megadesc]عنوان انگلیسی: Darker than Black: Gemini of the Meteor
عنوان ژاپنی: Darker than Black: Ryuusei no Gemini
کارگردان: Tensai Okamura
نویسنده: Tensai Okamura ,Shotaro Suga ,Shinsuke Ohnishi ,Mari Okada ,Hiroyuki Yoshino
برگرفته از: مستقل
استودیو: Bones
ژانرها: قدرت فرابشری، معمایی، اکشن، علمی-تخیلی
گروه سنی: جوانان
تاریخ اولین پخش: ۱۶ مهر ۱۳۸۸[/megadesc]

فصل دوم انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black ادامه‌ای بر اتفاقات افتاده ‌برای هی Hei و یین Yin در Ova چهار قسمتی انیمه‌ی فوق است. ادامه‌ای با حضور شخصیت سوئو Suou که همراه ما به دنبال حقیقت است، اتفاق می‌افتد.

خوب اگه نظر من رو بخواین معتقدم که فصل دوم انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black با اینکه در تعداد قسمت‌هایی به اندازه نصف فصل اول، آماده‌سازی شده بود. ولی با توجه به هدف دار شدن دنبال کردن داستان به دست ما، همون دوازده قسمت، یکی از بهترین دوازده قسمت‌های عمرمان است.

شما هم اگه فصل دوم انیمه تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black رو هنوز ندیدید، می‌تونید از همین‌جا تریلر انیمه‌ی فوق رو دانلود یا تماشا کنید.


آلبوم موسیقی متن انیمه‌ی تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black

موسیقی متن فصل دوم انیمه Darker Than Black

Darker Than Black S2 – Cover Soundtrack

[megadesc]نام آلبوم: Darker Than Black Ryuusei no Gemini – Original Soundtrack
آهنگ‌ساز: Yasushi Ishii
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

خب جدا از اینکه در عین ناباوری در تشخیص آهنگساز این فصل دچار اشتباه شدم. در فصل دوم شاهد خداحافظی با خانم Yoko Kanno آهنگساز ژاپنی متولد ۱۹۸۶ بودیم. همزمان چشم‌مان به جمال جانشین‌ش یعنی آقای Yasushi Ishii، آهنگساز ژاپنی متولد ۱۹۷۰ آشنا شد.
آقای Yasushi Ishii که پیش از این به خاطر موسیقی متن انیمه‌های Drifters و Hellsing معروف بوده است. در این فصل با ترکیب موسیقی فصل اول با یه سبک غربی همراه با آهنگ‌های ژاپنی، یه موسیقی متن کاملا جذاب رو پدید می‌آورد.

موسیقی متنی که ما رو با هی Hei و سوئو Suou که هر یک به دنبال گم‌شده‌ی خود هستند، همراه می‌کند. موسیقی متنی که با برتری خود نسبت به موسیقی‌ متنی فصل اول بازهم یک بار گوش دادن به آن کم است. موسیقی متنی که ما رو به اعماق تاریکی به دنبال روشنایی می‌برد.

موسیقی متنی که ترکیبی از زندگی و تاریکی است. موسیقی متنی که ما برایتان حاضر کردیم که حقتان است. موسیقی متنی که گوش کردن به آن حق‌تان باشد.

محتویات آلبوم Darker Than Black Ryuusei no Gemini – Original Soundtrack

1. Dive into the 9

2. Savage Dog Cerberus

3. Galaxy Train

4. No. 23

5. Soul Fusion

6. Jesus Cloud

7. Karura’s Flame ~karuraen~

8. Suizen Reika ~komusou~

9. Psychic Contact

10. Lightning Flash Poem

11. Candraprabha’s Tears

12. Brand New Happiness

13. Fire ~cause of a fire~

14. Laughing Vajra Kumara

15. Angular Sphere

16. Yahweh’s Forest

17. Nyogen’s Midnight Town

18. Serenade of Nirvana

19. Moonlight Guidepost (Opening Edition)

20. From Dusk Till Dawn (Anime Edit)


موسیقی متن فصل دوم انیمه‌ی تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black

برای دانلود، اینجا کلیک کنید.


متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید.

امیدوارم که از موسیقی متن فصل دوم انیمه‌ی تاریک‌تر از سیاهی Darker Than Black نهایت لذت رو ببرید.

همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید و هم نظرات خودتون رو بیان کنید و هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه و سایر بخش‌های مجله وارونه دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com اعلام همکاری کنند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید