پیش به سوی پیروزی‌های گران‌بها!

درود بر تمامی دوستان اوتاکو و غیر اوتاکو. دوباره در بخش موسیقی متن انیمه در خدمت شما هستیم. تا انشاءالله بتونید از موسیقی متن انیمه‌ای امروز، یعنی موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan نهایت لذت رو ببرید. شما می‌توانید موسیقی‌های متن قبلی رو از اینجا بر بدن بزنید.

با گذشت حدود ۴ ماه از پایان آخرین نیم‌فصل فصل سوم انیمه Attack on Titan ما تصمیم گرفتیم که موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan رو برای شما معرفی کنیم. موسیقی متنی که دوباره از دل افسانه‌ها، حماسه آفرینی کرده است.

اما قبل شروع مطلب یه چیزی رو حتماً باید بگم. همونطور که در موسیقی متن‌های قبلی انیمه Attack on Titan گفتم. شما حتماً انیمه حمله به تایتان Attack on Titan رو با عناوین اتک آن تایتان، نبرد با تایتان‌ها، حمله به تایتان، حمله به غول، Attack on Titan یا عنوان خلاصه AoT می‌شناسید. که بهتره تکلیف خودتون رو روشن کنید و از یکی استفاده کنید!

تا ما لازم نباشه برای سرچ بهتر گوگولی Google، این عناوین رو توی متن بیاریم! دیگه خودمم از آوردن این متن در ابتدای موسیقی متن‌های انیمه Attack on Titan خسته شدم. ولی گوگولی Google رو نمی‌شه بیخیال شد. پس شما هم ندیده بگیریدش و بریم سراغ ادامه موسیقی متن فصل سوم انیمه اتک آن تایتان Attack on Titan.

موسیقی متن فصل سوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan


همینطوری الکی، تبلیغات زیر رو در کسری از ثانیه مطالعه فرمایید.


نکاتی که با به یاد داشتن آنها در موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan کار ما و خودتون رو راحت‌تر می‌کنید.

۱_ ما موسیقی متن هر انیمه رو به صورت یه فایل ویدیوئی در آخرای همون مطلب قرار می‌دیم. که می‌تونید در همون‌جا بهش گوش بدید. یا با مراجعه به متن مربوط بهش در همون قسمت. به صفحه‌ی دانلود موسیقی متن مورد نظر، در کانال نماشای ما برید.

۲_ این نکته رو به یاد داشته باشید که گاهی مواقع ممکنه یه استودیو، موسیقی یک انیمه‌ رو به صورت کامل در دسترس عموم قرار نده. یا موسیقی‌ متن‌های اون، کمی متفاوت با موسیقی‌های موجود در انیمه باشه. که دلایل خودش، مثل اضافه بودن ترک Track موسیقی یا کامل‌تر بودنش رو داره.

۳_ خواهشمندم که تمامی خواسته‌ها و نظرات خودتون، در رابطه با تمامی مطالب انیمه‌ای، و مخصوصاً این مطلب رو در بخش نظرات به اطلاع ما برسانید. تا ما هم مثلاً در راستای افزایش کیفیت تلاش کنیم.


نکاتی که علاوه بر موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در سایت، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

۲_ قربون دستتون، بزنید رو فعال‌سازی نوتیفیکش مجله وارونه تا ما رو شاد کنید. چون از مدت‌ها شما می‌توانید با فعال کردن‌ش به اعلان‌های مطالب ما دسترسی داشته باشید. همزمان دیگه لازم نیست مثل قبل سایت رو چک کنید! چون اعلان‌ها کم‌کم و خود به خود برای شما ارسال می‌شود.

۳_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل خودداری کنید.

ما هم اگه چنین نظری رو ببینیم، یا خود نظر رو پاک میکنیم یا اصلاحش می‌کنیم تا سرمشق دیگران شود. پس ما رو شرمنده خودتون نکنید. همزمان این شرایط در بیشتر موارد، شامل ما هم میشه.

۴_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با در نظر گرفتن شرایط بالا، شما رو به مطالعه‌ی مطلب “موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan را گوش کنید !”دعوت می‌کنم.


آن‌سوی دریای اسیری!

موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan

[megadesc]عنوان انگلیسی انیمه: Attack on Titan
عنوان ژاپنی: Shingeki no Kyojin
کارگردان: Masashi Koizuka ,Tetsurō Araki
نویسنده: Yasuko Kobayashi
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Hajime Isayama
استودیو: Production I.G ,Wit Studio
ژانرها: اکشن، درام، فانتزی، نظامی، معمایی، شونن، قدرت فرابشری
گروه سنی: جوانان
تاریخ شروع پخش: تابستان ۲۰۱۸[/megadesc]

فصل سوم انیمه Attack on Titan توسط Wit Studio به دو بخش تقسیم شده بود. بخش اول در تابستان ۲۰۱۸ و بخش دوم در بهار ۲۰۱۹ پخش شد. هر دو بخش هم ماشاءالله حماسه آفرینی‌های خودشون رو به وضوح، به تصویر می‌کشیدند. بالا پایین دارن، ولی ابهت دارن. سر و ته دارن، ولی انتها ندارن!

اما بخش اول از نظر طراحی، انیمیت و کارگردانی، نسبت به بخش دوم بسیار جذاب‌تر بود. بخش دوم هم، در داستان اصلی، در مقابل بخش اول اصلاً کم نمیاره. این رو می‌شه بزرگ‌ترین تفاوتی که این دو نیمه با هم دارن، دونست. مسائل ریز و درشتی زیادی هم در این رابطه هست. که جای بحث بسیار دارد.

خوشبختانه چون در مورد این بحث، به طور تخصصی در بررسی قسمتی فصل سوم انیمه Attack on Titan صحبت شده است. لازم نیست و نمی‌خوام که زیاد سر شما تو این قضیه درد بیارم. و مطلب رو طولانی‌تر کنم که گوگولی Google فکر کنه ما خیلی شاخ هستیم.

حال برای درک بهتر سبک و سیاق این دو نیمه از انیمه Attack on Titan شما رو به تماشای تریلرشون دعوت می‌کنم. چون از قدیم گفتن، دیدن بهتر از شنیدن است. اینطوری خودتون تفاوت رو هر چقدر کم یا زیاد احساس خواهید کرد.

تریلر نیمه اول انیمه حمله به تایتان Attack on Titan

تریلر نیمه دوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan


آلبوم موسیقی متن فصل سوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan

موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan

Attack on Titan – Cover Soundtrack II

[megadesc]نام آلبوم: attack on titan – original Soundtrack III
آهنگ‌ساز: Hiroyuki Sawano
نوع: موسیقی متن انیمه، صدا و موسیقی اصل و مستقل[/megadesc]

در حماسه آفرینی‌های فصل سوم که در مقایسه با دو فصل قبل بالا پایین زیاد داره. موسیقی متن بازهم با حفظ سبک دو فصل پیشین، با خلاقیت تمام ترک‌های جدیدی رو خلق می‌کنه. مثلاً خواننده آهنگ Call your Name در این فصل، دیگر یک فرد مذکر نیست. بلکه مؤنث می‌باشد. خود آهنگ هم کمی تغییر داشته است. که بر زیبایی و خاطره‌انگیزی آن، می‌افزاید.

علاوه بر این آهنگ‌های رب راک انگلیسی رو هم در موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan شاهد هستیم. مثل همیشه هم یه سری ترک وجود داره که به نظرتون تو انیمه ممکنه نباشه. که بسیار هم طبیعی است. گرچه اگر فصل سوم انیمه نبرد با تایتان‌ها Attack on Titan رو با دوبله فارسی تماشا کرده باشید. صددرصد یه سری ترک‌ها براتون کاملاً ناآشنا خواهد‌ بود.

البته به دوبلورهای محترم به خاطر این قضیه گیر ندید. چون اونا می‌خواستند که سریع دوبله رو در حالی که ترک‌های موسیقی رو نداشتند، انجام بدند. برای همین مجبور به استفاده از ترک‌های فصل‌های قبل شدند. واسه همین برای لذت بیشتر از صداها، توصیه دارم که حتماً یه بار دیگه، انیمه Attack on Titan رو با زبان اصلی ببینید.

آن موقع خودتون به وضوح جذابیت موسیقی متن انیمه را حس خواهید کرد. مخصوصاً ترک‌هایی که Mika Kobayashi در آن‌ها نقش آفرینی داشته است. یا آن بخش‌ها که آهنگ‌ساز سعی در انعکاس انیمه، در موسیقی دارد. یا آن لحظه‌ها که چاره‌ای جز اتکا به موسیقی متن نداریم.

پس، باز هم کم است. باز هم کم است، هرچقدر که حقایق رو از دل فریادها دریابید. باز هم کم است، هرچقدر در آنسوی دریای اسیری تفکر کنید. باز هم کم است، هرچقدر در تفکر قلم‌دار این داستان تفکر کنید. باز هم کم است، هرچقدر خود را جای دیگران بگذارید. باز هم کم است، هرچقدر در متنی از موسیقی‌ها تفکر کنید. باز هم کم است.

برای دانلود، اینجا کلیک کنید.


محتویات آلبوم attack on titan – original Soundtrack III

موسیقی متن فصل سوم انیمه حمله به تایتان Attack on Titan

DISC 1

1
K2-
K2-
2
ZERO ECLIPSE
Zero Eclipse
3
SYMPHONICSUITE[AOT]PART1-1ST:0SK
SymphonicSuite[AoT]Part1-1st:0Sk
4
SYMPHONICSUITE[AOT]PART1-2ND:ICHI S JUU RI A
SymphonicSuite[AoT]Part1-2nd:一s十りA
5
SYMPHONICSUITE[AOT]PART1-3RD:BARRICHESTRA
SymphonicSuite[AoT]Part1-3rd:BARRIchestra
6
SYMPHONICSUITE[AOT]PART1-4TH:7-B@$
SymphonicSuite[AoT]Part1-4th:7-b@$
7
K21
K21
8
AOTS3-3SPENS/21 KOKU
AoTs3-3spens/21石
9
CALL YOUR NAME
Call your name <Gv>
10
SYMPHONICSUITE[AOT]PART2-1ST:AT’AEK ON TAITN
SymphonicSuite[AoT]Part2-1st:at’aek ON taitn <WMId>
11
SYMPHONICSUITE[AOT]PART2-2ND:SHINGEKINOKYOJIN
SymphonicSuite[AoT]Part2-2nd:ShingekiNoKyojin
12
SYMPHONICSUITE[AOT]PART2-3RD:BEFORE LIGHTS OUT
SymphonicSuite[AoT]Part2-3rd:Before Lights Out
13
SYMPHONICSUITE[AOT]PART2-4TH:2AN
SymphonicSuite[AoT]Part2-4th:2An
14
SYMPHONICSUITE[AOT]PART2-5TH:APPLE SEED
SymphonicSuite[AoT]Part2-5th:Apple Seed
15
SYMPHONICSUITE[AOT]PART2-6TH:THANKSAT
SymphonicSuite[AoT]Part2-6th:ThanksAT
16
ERENTHE SHIRUBE
ERENthe標 <MOVIEver.>
17
BARRICADES
Barricades <MOVIEver.>

DISC 2

1
AOTS3-PF1
AoTs3-PF1
2
T-KT
T-KT
3
A1GU
A1Gう
4
AOTS3-PF2
AoTs3-PF2
5
AOTS3-1000 RYAKU
AoTs3-1000略
6
TOOTH-I:
tooth-i:
7
LEN ZO 97N10 HI KYO SETSU MAHLE
LENぞ97n10火巨説MAHLE
8
K21
K21 (Instrumental)
9
ZERO ECLIPSE
Zero Eclipse (Instrumental)
10
BARRICADES
Barricades <MOVIEver.> (Instrumental)
11
CALL YOUR NAME
Call your name <Gv> (Instrumental)
12
AT’AEK ON TAITN
at’aek ON taitn <WMId> (Instrumental)
13
BEFORE LIGHTS OUT
Before Lights Out (Instrumental)
14
APPLE SEED
Apple Seed (Instrumental)

متشکرم که تا اینجا همراهمون بودید. و امیدوارم که از “موسیقی متن فصل سوم انیمه Attack on Titan را گوش کنید !” نهایت لذت رو برده باشید.

همزمان در اینجا و این مطلب با نظراتتون هم انگیزه به ما بدین، هم اطلاعاتتون رو به رخ بکشید. هم نظرات خودتون رو بیان کنید. هم در معرفی موسیقی‌های خوف انیمه‌ای آینده دست یاری برسونید.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید