موسیقی متن فیلم Annihilation یکی از بهترین موسیقی های متن فیلم چند سال اخیر بوده !

سلام خدمت علاقه مندان به موسیقی به خصوص موسیقی متن فیلم ! تو این پست براتون آلبوم کامل موسیقی متن فیلم Annihilation رو قرار دادم امیدوارم لذت ببرید.

خب اولا باید بگم، اگه فیلم نابودی یا Annihilation رو ندید ، همین الان ببینیدش! من قبلا این فیلم رو معرفی کردم میتونین اینجا مقاله ش رو بخونین ! اما من هم یه خلاصه از این فیلم رو بدون اسپویل براتون تعریف میکنم.

الکس گارلند که در سال های اخیر با ساخت فیلم هایی نظیر Never Let Me Go و EX Machina موفق شده تا نظر مثبت مخاطبان و منتقدان زیادی رو به سمت خودش جلب کنه، در جدیدترین ساخته خود دست بر روی داستانی ترسناک، علمی تخیلی و معمایی گذاشته. فیلم Annihilation یا نابودی داستان تهاجم عنصری فرازمینی رو روایت می کنه، اما نه از نوع کلیشه ای همیشگی (حمله سفینه های غول پیکر) بلکه اینبار داستان خبر از حمله ی بیولوژیکی بیگانگان به زمین رو می ده. مثل حمله ویروس سرطانی و هوشمند به بدن!.


همچنین گوش کنید »


در فیلم نابودی بازیگران قدرتمند و مشهوری نظیر ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی و اسکار آیزاک حضور دارن. این فیلم بر اساس جلد اول رمان 3 گانه و پرفروش Jeff VanderMeer به نام southern reach trilogy ساخته شده که برای اولین بار در 23 فوریه(4 اسفند) در سینماها اکران شد و بعد 2 هفته بر روی شبکه نتفلیکس قرار گرفت.

این فیلم خودش انقدر عجیبه که هر موسیقی نمیتونه وضعیت نامعلوم داستان رو شرح بده! بنابرین الکس گارلند تصمیم گرفته از ترکیب دو آهنگساز برای پروژه نابودی بهره ببره! اونم چه اهنگسازایی »

Geoff Barrow و Ben Salisbury ، جف بارو رو اگه نمیشناسین باید بگم جف یکی از اعضای گروه مطرح و مشهور پورتیس‌هد هستش! و جف قبل از این هم تجربه ساخت موسیقی متن فیلم رو داشته و علاوه بر پورتیش هد با گروه ها و هنرمندان مختلفی همکاری داشته.

بن سالیس بری هم یه اهنگساز انگلیسی هستش که در واقع دوست صمیمی جف بری هست و اکثر پروژه هایی رو که انجام داده به همراه جف بارو بوده.

موسیقی متن این فیلم شامل امبینت های جذاب الکترونیک و فضا سازی های فرازمینی که با سینتی سایزر ساخته شده، ترکیب بیس ها و لید های الکترونیک با بیس و ملودی گیتار از سایر مشخصه های این آلبوم هستن.

اطلاعات بیشتر به همراه کاور البوم و لینک اسپاتیفای 

آهنگساز : Geoff Barrow & Ben Salisbury
نام آلبوم : Annihilation
ناشر : Lakeshore Records
تعداد ترک : 18
از اسپاتیفای گوش کن

نظر شما راجع به موسیقی متن این فیلم چیه ؟ لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.