انیمه: Sword Art Online

موسیقی متن فیلم جدید هنرشمشیرزنی آنلاین از LiSA طرفداران انیمه Sword Art Online رو به وجد آورده. احتمالا بیشتر مخاطبان دنیای دوبعدی انیمه، لیسا رو بخاطر همکاری با پروژه شیطان کش (Demon Slayer) که از مانگای Koyoharu Gotouge اقتباس شده؛ میشناسن. اما این خواننده و ترانه سرای ژاپنی و با استعداد که با اسم کامل Risa Oribe هم شناخته میشه کارنامه بلند بالا و درخشانی داره. و آثار متفاوت و معروف دیگه ای به جز gurenge (موسیقی اوپنینگ فصل اول شیطان کش) هم در کارنامه داره. این خواننده مطرح آسیایی به خاطر آهنگی به اسم HADASHi NO STEP که در سال 2021 منتشر شد، شهرت دوچندان پیدا کرده. و حالا تصمیم به همکاری با تیم تولید شاخص ترین انیمه ایسکای (SAO) گرفته. جزئیات این همکاری جنجالی در ادامه این مطلب گفته شده. با مجله وارونه همراه باشید.

مرتبط: موسیقی متن Sword Art Online Alicization را گوش کنید! حماسه‌ای برای شمشیرها 

موسیقی متن Aria of a Starless Night از LiSA

با توجه به اینکه فیلم جدید SAO به اسم Sword Art Online Progressive: Aria of a Starless Night قراره اواخر امسال در ژاپن و آمریکای شمالی بین تاریخ 30 آکتبر و 3 دسامبر منتشر بشه. تیم تولید این انیمه برای ایجاد هیجان بیشتر بین اعضای فندوم و آماده کردن اونها برای شروع یک ماجراجویی تازه در کنار کیریتو و آسونا موزیک ویدئوی جدیدی با صدای لیسا – LiSA، خواننده محبوب آسیایی منتشر کردن.

باید برای کسانی که با چپتر جدید مانگای هنر شمشیرزنی انلاین آشنایی ندارن اضافه کنیم، Aria of a Starless Night بخش جدیدی از دنیای SAO ست که وقایع اون مربوط به فصل اول انیمه میشه. جریان انیمه در طول فصل اول ما رو با هردو کارکتر اصلی یعنی شمشیرزن سیاه، کیریتو و دختری به اسم آسونا آشنا کرد که در نهایت با کیریتو ازدواج میکنه.

این دو کارکتر همراه با تعداد دیگه ای از بازیکنان طی فصل اول با موانع زیادی مواجه میشن. بزرگترین چالش اون ها طی فصل اول انیمه صعود به بالای برج بود. این تنها راه اونها برای برنده شدن در بازی و تنها راه نجات اونها از دنیای گیمی بود که میتونست واقعا اونها رو بکشه. البته باید اضافه کنیم که ساخت فصل جدید هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما انیمه سینمایی Sword Art Online Progressive: Aria of a Starless Night به زودی و در تاریخ 9 آذر 1400 اکران خواهد شد.

مرتبط: بهترین والپیپرهای انیمه Sword Art Online که باید آن‌ها را دانلود کنید! 

محتوای توئیت لیسا در تاریخ 14 اکتبر 2021 (@LiSA_OLiVE)

“چه در شبی که به نظر میرسد توسط غم و اندوه خرد شده است، یا در شبی سخت که هیچ پاسخی برای آن ندارید فقط “بروید”. اکنون 10 سال است که زندگی را اینطور پشت سر گذاشته ام. این مثل جرقه کوچکی بود که هم شب و هم درون قلب مرا روشن کرد.”

صفحه رسمی لیسا – LiSA در توئیتر موزیک ویدئوی آهنگ جدید اون رو که موسیقی متن انیمه Aria of a Starless Night رو با عنوان “Go” به اشتراک گذاشت. این موزیک ویدئو بخشی از انیمه مورد انتظار رو به نمایش گذاشت.

در ادامه میتونید موسیقی متن فیلم جدید هنرشمشیرزنی آنلاین از LiSA رو گوش کنید. امیدواریم لذت ببرید و مثل همیشه نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.