شخصی سازی بی نهایت با کنترلر جذاب Tinami

Tinami استارتاپی که در حوزه تکنولوژی موسیقی فعال است، به تازگی کمپین جدید خود برای میدی کنترلر قابل تنظیم MD-1 را در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کرده. میدی کنترلر MD-1 به شما امکان شخصی سازی و تنظیمات مورد علاقه بر روی ناب ، کلید و فیدر را می دهد!

نکته جالب توجه راجع به میدی کنترلر قابل تنظیم MD-1 این است که هر کاربر می تواند ترکیب مورد علاقه خود از کلید، ناب یا فیدر را داشته باشد ، در نتیجه کنترلر به جای داشتن ویژگی های غیر ضروری همان ویژگی هایی را دارد که کاربر آن را نیاز داشته و سفارش داده !


همچنین بخوانید » 

Specialwaves Mine اولین کنترلر ماژولار جهان در کیک استارتر

این حلقه میدی کنترلر وایرلس به شما اجازه کنترل افکت های موسیقایی را بوسیله حرکت دست می دهد


میدی کنترلر قابل تنظیم MD-1 محصول جدید Tinami

قیمت پایه هر واحد معادل 200 الی 250 یورو است (بسته به اینکه فیدر داشته باشد یا نه ) و به همراه نرم افزار ویرایش میدی کمپانی MD-1 Blueprint عرضه می شود. این نرم افزار به شما امکان تنظیم کنترلر MD-1 را برای ارسال » شماره نوت ها / Note Number، تغییر کنترل / Control Change، ارسال پیام Sysex و NRPN را می دهد. همچنین امکان ذخیره کردن بیش 16 حالت از پیش تعیین شده را دارد!

Tinami شخصی سازی را اصلی مهم میداند! تا جایی که کاربران در منزل امکان ویرایش و اسمبل این میدی کنترلر تنها با یک پیچ گوشتی را دارند! نرم افزار MD-1 Blueprint نیز قادر است تا تغییرات را بصورت خودکار شناسایی کند.

میدی کنترلر قابل تنظیم MD-1 محصول جدید Tinami

تینامی برای ارائه محصولش نیاز به مبلغ 35 هزار یورو دارد و برای دستیابی به این مبلغ تا 11 اکتبر زمان دارد. کمپانی اعلام کرده بیش از 75 درصد از مراحل تولید و توسعه محصول به پیش رفته در نتیجه اگر شرایط طبق روال کمپانی پیش رود انتظار می رود این میدی کنترلر برای اوایل سال 2019 روانه بازار شود.

 

همچنین بخوانید

Oddball درام ماشینی به شکل توپ که با پرتاب کردنش می توانید بیت بسازید !!!

سینتی سایزر Percussa ssp قدرت ۱۰ ماژول دیجتال Eurorack را دارا است