میوه هایی که باعث افزایش میل جنسی می شوند ! رابطه جنسی ،یکی از مهم ترین ارکان ازدواج های موفق است.اما گاهی بعضی از فاکتورها در زنان و مردان باعث کاهش میل جنسی می شوند.اما از راههای طبیعی چگونه می توان میل جنسی در زوجین را افزایش داد.برخی میوه ها در این امر بسیار تاثیر دارند.اما این میوه ها کدامند :

1-توت فرنگی

توت فرنگی ،یکی از قوی ترین میوه ها برای افزایش میل جنسی است.خوردن مقدار کمی از این میوه باعث بالا رفتن درجه حرارت و با تاثیر بر هورمون ها باعث افزایش میل جنسی می گردد.

2-انبه

 یکی از میوه هایی که باعث افزایش میل جنسی می شوند انبه است. این میوه گرمسیری نیز باعث افزایش میل جنسی می گردد.زیرا حاوی ویتامین E است که باعث گسترش هورمونهای جنسی در بدن می شود.علاوه بر این شامل سروتونین است ، که هورمون لذت و خوشبختی است .

میوه هایی که باعث افزایش میل جنسی می شوند

3-هندوانه

به گفته کارشناسان هندوانه به ویاگرا جدید مشهور است .به دلیل داشتن آمینو اسیدی به نام سیترولین باعث آرامش رگ های خونی می گردد.خوردن مقدار کمی هندوانه در روز باعث افزایش میل جنسی می شود.

4-انجیر

انجیر در عین داشتن شکر فراوان اما باعث بالا رفتن قند خون نمی گردد زیرا نوع شکر آن متفاوت است.و تاثیر بسزایی در افزایش میل جنسی می گردد.

در ادامه بخوانید :

با کارهایی که هرگز نباید در رابطه ی جنسی انجام دهید آشنا شوید!!!

علت احساس درد در رابطه ی جنسی برای خانم ها چیست؟؟؟

دلیل عصبانیت، اضطراب و یا گریه بعد از رابطه ی جنسی چیست؟