نابودی کهکشان با تسونامی کوازار …

از نابودی کهکشان با تسونامی کوازار چه می دانید! کهکشان ما هم چنین روزی را می بیند؟؟؟ نابودی کهکشان با تسونامی کوازار برای هر کهکشانی که به اندازه کافی رشد کند اتفاق می افتد! با ما همراه باشید و در این مورد بیشتر بدانید!!!


تو قرنطینه کف کردی؟ وقتشه با کهکشان و دنیای نجومی آشنا بشی!!!


اطلاعات جدید و فوق العاده ای از تلسکوپ هابل در ناسا به دست آمده!

بر اساس این اطلاعات قوی ترین اتفاق ممکن در تمام هستی کشف شده!!! و آن چیزی نیست جز تسونامی کوازار! طوفانی کهکشانی که آنقدر تراکم و قدرت دارد که می تواند تمام یک کهکشان را از هم بپاشد!

گفته شده که هیچ چیز دیگری در تمام هستی چنین نیروی مکانیکی ندارد! باد های این تسونامی هزاران جرم خورشیدی را با خود حمل می کنند! نیروی مکانیکی این اجرام در کنار هم هزاران بار بیشتر از نیرویی است که موجب درخشش کهکشان راه شیری می شود!

اطلاعات به دست آمده از این تحقیقات در قالب 6 سری مقاله در مجله ی فضاشناسی به چاپ رسیده است!

اگر می پرسید کوازار ها چیستند باید بگویم…

کوازارها سیاه چاله های متراکمی هستند که در مرکز کهکشان های دیگر می چرخند و انرژی فوق العاده ای دارند! تسونامی کوازار زمانی اتفاق می افتد که یک کوازار از کنترل خارج شود!

اگر حالا این سوال برایتان پیش آمده که یک کوازار چطور از کنترل خارج می شود باید بگویم… این اتفاق زمانی می افتد که کوازاری داغ شود ! تمام جرم های درون کوازار هم همزمان تا بیلیون ها درجه داغ می شوند!

تمام این انرژی و حرارت هم در فضا سرگردان خواهد شد!!! تصورش سخت است !!! چنین حجم و انرژی سرگردان و بی هدف بچرخد!!!!

نقطه ی نهایی

محققان باور دارند تسونامی کوازار جوابی باشد برای معمای دیرینه ی دنیای کهکشان ها! اینکه چرا در این هستی تعداد اندکی کهکشان وجود دارد!!!

داستان این است !!! وقتی کهکشانی به اندازه ی کافی بزرگ می شود توسط کوازار یا سیاه چاله ی موجود در مرکزیت کهکشان بلعیده می شود!!!

این جاست که کوازار بزرگ و داغ می شود ! هر چه بعد از این اتفاق بیافتد جزیی از تاریخ خواهد بود!!!