نامه دیوید لینچ به ترامپ ، “خیلی دیر نیست که مسیر خود را تغییر دهید”

یوید لینچ در مصاحبه ای با رائوری کارول (Guardian’s Rory Carroll) که در تاریخ 23 ژوئن منتشر شد، گفت: ” دونالد ترامپ را می توان به عنوان بزرگترین رئیس جمهور تاریخ معرفی کرد چرا که هیچ کسی اندازه او باعث ایجاد اختلال و تفرقه در بسیاری از مسائل نشده بود! هیچ شخصی نمی تواند به شیوه ای هوشمندانه او را سر عقل بیاورد !


در ادامه بخوانید 

سیمپسون ها دوباره دونالد ترامپ را مسخره کردند !!! + ویدیو

دیوید لینچ می گوید دیگر فیلم نخواهد ساخت !!!


بعد از منتشر شدن این مقاله دونالد ترامپ با اشاره به بخشی از صحبت های لینچ که در مجله Breitbart منتشر شده بود در توییتر خود با انتشار لینک این مطلب از انتقاد لینچ به صورت زیرکانه ای به نفع خود بهره برد. حالا در جواب این کار لینچ دست به قلم شده و در نامه مستقیم به ریس جمهور می نویسد : من امیدوارم شما و من بتوانیم بنشینیم و صحبت بکنیم،وی با این توضیح که نقل قول او  “برگرفته شده از بخش بسیار کوچکی از محتوای اصلی است و نیاز به برخی توضیحات دارد”. ادامه می دهد.

او ادامه می دهد: “متاسفانه، اگر شما همچنان که بوده اید ادامه دهید، فرصتی برای ثبت شدن در تاریخ به عنوان یک رئیس جمهور بزرگ را نخواهید داشت. این بسیار ناراحت کننده است هم برای شما و هم برای کشور. شما باعث تفرقه و عذاب هستید”

او اضافه می کند، “خیلی دیر نیست که مسیر خود را تغییر دهید” و نتیجه میگیرد، “همه چیزی که باید انجام دهید این است که با مردم همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود.” متن کامل نامه را در اینجا بخوانید.

 

همچنین بخوانید