با معرفی یکی از مهم ترین موارد نباید ها قبل از ورزش در خدمت شما هستیم. شما هم احتمالا شک کرده اید که مربیان شخصی ورزشی رازهای زیادی را به صورت رایگان به شما نخواهند گفت. اما ما برای شما توصیه ای بسیار مفید از یک مربی شخصی داریم. Max Lowery توصیه می کند: برای به دست آوردن بیشترین نتیجه از تمریناتی که کردید بهتر است برنامه ی ورزشی تان را بازنگری کنید.

افراد معمولا قبل از انجام هر حرکتی، ابتدا به سراغ ماشین های هوازی می روند. در حالی که کمی ورزش هوازی می تواند ضربان قلب تان را بالا ببرد و عضلات تان را گرم می کند، اما انجام دادن این کار به طور مرتب، یعنی دویدن روی تردمیل قبل از تمرین در دراز مدت می تواند منجر به نتیجه ی عکس شود. به همین دلیل مربی شخصی Max Lowery توصیه می کند تمرین خود را با تمرینات وزنه و یا قدرتی آغاز کنید.


همچنین بخوانید: آیا ورزش کردن هنگام بیماری کار اشتباهی است؟


Lowery می گوید: این یک اشتباه بزرگ است که قبل از انجام تمرینات وزنه، تمرینات هوازی را انجام دهید و خود را خسته کنید. برای اینکه تمریناتی که انجام می دهید 100% موثر واقع شود، باید سرحال باشید نه اینکه در اثر ورزش های هوازی خود را خسته کرده باشید.

او می گوید: ورزش های هوازی عضلات شما را از ذخایر مواد منفجره خالی می کند و شما را کاملا بی انرژی با وزنه ها تنها می گذارد. در نتیجه با اینکار نه تنها تمرین های قدرتی و یا تمرینات با وزنه ی شما آنطور که باید موثر نخواهد بود بلکه باعث آسیب پذیری بیشتر شما نیز خواهد شد.به علاوه ورزش های قدرتی یا با وزنه به خوبی کالری سوزی می کنند. 

از طرفی انجام تمرینات با عضله های سفت و سرد نیز به شما کمکی نخواهد کرد. برای جلوگیری از آسیب (و افزایش دستاورد)، شما هنوز هم باید بدن خود را به درستی گرم و آماده کنید.

ویلیام سگز، مربی شخصی مجرب و متخصص تغذیه ورزشی در شهر نیویورک، گفت: گرم کردن بدن باعث روان شدن مفصل ها می شود و از شما در برابر آسیب محافظت می کند.  او توصیه می کند که بهتر است تمرین با پیاده روی سریع 10 دقیقه ای یا کشش سبک شروع شود.

در ادامه بخوانید: