بازگشت فوق العاده کانر

سلام خدمت همه دوستان و علاقه ندان به MMA و یو اف سی ، بالاخره اولین کارت  یو اف سی در سال و دهه جدید برگزار شد. یو اف سی 246 به یک دلیل خیلی مهم بود و اون حضور کانر مگ گرگور در مین ایونت بو اف سی بود. خب نتیجه مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی هم مشخص شد ، کانر تنها 40 ثانیه برای برد سرونی زمان لازم داشت! 

با این برد وحشتناک کانر مجدد در جایگاه بسیار خفنی قرار میگیره ! به احتمال زیاد مبارزه با حورحه ماسویدال و بازی دوم با حبیب در اولیت بعدی کانر قرار داره ، هرچند بازی با تونی و کامارو عثمان هم میتونه اتفاق بیوفته !

تو کارت یو اف سی 246 ، غیر از بازی کانر مک گرگور و کابوی سرونی بازی های جذاب دیکه ای هم برگزار شد که مهمترینشون بازی کو مین ایونت بود بین هولی هولمز و راکل پنینگتون که هولی هولمز تو یه بازی برابر و سخت موفق شد بعد 3 راند و با رای داور بازی رو به نفع خودش تموم کنه

بازی سوم این کارت هم بین آلکسی اولیینیک کهنه کار با موریس گرین برگزار شد که آلکسی اولیینیک موفق شد در راند 2 و با ساب میشن بازی رو ببره ! آلکسی اولیینیک اولین فایتری هستش که موفق شده در 4 دهه مبارزه کنه و برد داشته باشه !

بازی مهم بعدی بازی شوتایم پتیس بود با کارلوس فریرا بود، پتیس بازی رو تو راند دوم و با ساب میشن واگذار کرد.

این بازی ها ، مبارزات مین کارت UFC 246 یودن، تو کارت پریلیمز هم 3 بازی مهم برگزار شد که براتون میگم.

مایسی باربر با اون همه کل کل و شاخ بازی بازی رو به رکسان مدافری واگذار کرد. بازی سختی که بعد 3 راند با رای داور به نفع مدافری تموم شد.

بازی مهم بعدی بازی نصرت حق پرست از افغانستان با درو دوبر بود ، که دوبر موفق شد در راند اول نصرت رو ناک اوت کنه !

بازی صادق یوسف با آندره فیلی هم بعد 3 راند با رای داوران به نفع صادق تموم شد.

همچنین به زودی بازی رو بصورت کامل برای شما آپلود میکنیم پس از طریق مجله ما و همین پست پیگیر باشید تا بازی رو هم ببنید.

به روز رسانی »

مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی را بصورت کامل تماشا کنید !

 

نظر شما راجع به نتیجه مبارزه کانر مک گرگور با دونالد سرونی چیه لطفا نظراتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.