تنها 10 روز دیگر تا بزرگترین مبارزه تاریخ UFC !

همانطور که پیش تر اعلام کردیم مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف سرانجام رسمی شد! چندی پیش دانا وایت سخنگو و مدیر UFC در نشست خبری به مناسبت ۲۵ سالگرد UFC خبر از برگزاری مسابقه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف / UFC ۲۲۹ در تاریخ ۶ اکتبر / 15 مهر ماه داد! در ادامه با اعلام زمان و نحوه تماشای مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف همراه من باشید!

به روز رسانی » 17 شهریور 98

مبارزه حبیب نورماگومدوف با داستین پوریر را بصورت کامل تماشا کنید

مبارزه کانر و حبیب را بصورت کامل تماشا کنید !!!

نتیجه مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف / حبیب کانر را شکست داد !!!!

اما شب گذشته UFC بصورت رسمی خبر از زمان دقیق برگزاری این رویداد و سایر رویداد های کارت 229 داد. بدین ترتیب مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در تاریخ 15 مهرماه ساعت 5.30 AM سحرگاه یکشنبه به وقت تهران در ورزشگاه تی موبایل آرنا در لاس وگاس برگزار می شود. (به روز رسانی » 7.30 دقیقه » بازی به دلیل تاخیر های همیشگی UFC همچنان آغاز نشده و احتمالا بازی ساعت 8 برگزار میشه در حال خاظر بازی تونی فرگوسن و آنتونی پتیتس در حال برگزاری …)

به غیر از بازی کانر و حبیب که هایپ زیادی پیرامونش وجود دارد، بازی مهم دیگری نیز در همین کارت وجود دارد و آن مبارزه تونی فرگوسن و آنتونی پتی است!

تونی فرگوسن بدون شک یکی از رقبای سر سخت دسته سبک وزن است! و البته حریف اصلی، برنده بازی کانر و حبیب و مدعی قهرمانی است !

در ادامه مبارزات کارت 229 را تماشا کنید! 

زمان و نحوه تماشای مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف !

خب برگردیم به مبارزه کانر و حبیب ! اگه از طرفداران ورزش های رزمی بخصوص MMA باشید حتما اطلاع دارید که کانر بعد از دو سال مبارزه نکردن در UFC و عزل از دو مقام قهرمانی ( پر وزن و سبک وزن)، برای پس گرفتن کمربند قهرمانی پای به اکتیگان / octagon می گذارد!

اما دلیل عدم حضور کانر در مسابقات UFC چه بود! سال گذشته کانر به عنوان اولین مبارز UFC و اولین بوکسور غیر حرفه ای تاریخ پا به میدان مسابقه بوکس گذاشت ! اما حریفش که بود؟ فلوید می ودر ! بهترین بوکسور جهان در دسته سبک وزن، بوکسوری با رکورد 49-0 !

بوکسوری بدون باخت که از او به عنوان افسانه بوکس یاد می شد!

زمان مسابقه فرا رسید و کانر بعد از 10 راند بازی را به فلوید واگذار کرد! مبارزه این دو تبدیل به پرفروشترین مبارزه تمام دوران شد و مبلغ هنگفتی را به جیب این دو ورزشکار وارد کرد! مبارزه ای که پیش از برگزاری اش بسیاری از مفسرین ورزشی آن را نمایش و سیرکی بیش برای کسب پول نمی دانستند! بگذریم …

کانر بعد از کسب شهرت فراوان و تبدیل شدن به یکی از پردرآمدترین ورزشکاران سال 2017 در رتبه 4 لیست مجله فوربز قرار گرفت! بعد از موفقیت های بی شمار در سنی کمتر از 30 سال، باعث شد تا دسترسی به این ورزشکار محبوب سخت شود! حالا فقط کانر در مبارزه ای شرکت می کند که درآمد آن به مقداری باشد که کانر حاضر شود جانش را به خطر بی اندازد( تفکری منطقی از آدمی باهوش) ! اما داستان مبارزه کانر با حبیب جدا از پول کمی شخصی نیز هست! چرا؟ الان داستان را برایتان بازگو می کنم!


همچنین بخوانید » پیش بررسی مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف


بعد از انتشار خبر عزل کانر و مزاحمتی که حبیب برای دوست صمیمی کانر یعنی آرتم لبوف بوجود آورده بود. باعث شد تا کانر به نحوی از کوره در برود و با دوستش آرتم لبوف به همراه ۲۰ تن از دوستان و هم تیمی هایش بعد از برگزاری نشست خبری UFC ۲۳۳ به سمت پارکینگ ساختمان UFC در بروکلین نیویورک راهی شوند. آنها به دنبال حبیب بودند و بعد از اینکه متوجه شدن او سوار اتوبوس است شروع به پرتاب اشیایی نظیر سطل آشغال، صندلی به سمت اتوبوس کردند، که این حملات منجر به شکسته شدن شیشه و آسیب دیدن دو تن از ورزشکاران و ترس و وحشت سایر آنها شد.

بعد از این اتفاق کانر خود را به پلیس معرفی کرد و دستگیر شد بعد از برگزاری دادگاه در دو مرحله کانر مک گرگور موظف شد تا به دلیل رفتار مجرمانه به مدت ۵ روز در مراکز خدمات عمومی شرکت کند همچنین دادگاه دستور داد تا او در کلاس های کنترل خشم ثبت نام کند. پرداخت هزینه اتوبوس آسیب دیده و مجروحان ماجرا نیز ضمیمه حکم شد.

گرچه در همان زمان وقوع ماجرا نیز بسیار از مفسرین ورزشی این جریان را یک نمایش برای داغ تر کردن مبارزه کانر و حبیب می دانستند و همین موضوع هم شد! بعد از رهایی کانر از حکم زندان و بالا گرفتن تنش بین او و حبیب، مبارزه آنها می تواند به یکی از پرفروش ترین مسابقه های تمام دوران UFC تبدیل شود.

بعد از خبر رسمی شدن مبارزه آنها توسط UFC روز شنبه همین هفته نشست خبری پیش از مسابقه برگزار شد! نشستی که جدا از حواشی های همیشگی کانر کمی متنشنج تر بود کانر با الفاظ تند و تنش آمیز حمله های سیاسی را به سمت حبیب شروع کرد و وفاداری او به ولادمیر پوتین را به زیر سوال برد!( کانر در هنگام برگزاری جهام جهانی روسیه 2018 به دیدار ولادیمر پوتین رفت که بسیاری این دیدار را دلیلی بر موثق بودن شایعه حرکت کانر به سمت ریاست جمهوری ایرلند میدانند!!!)

حالا تنها ده روز تا برگزاری این رقابت باقی مانده و تنش هر لحظه بیشتر و داغ تر می شود! 

نحوه تماشای مبارزه کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف

طرفداران می توانند مبارزه کانر و حبیب را بصورت آنلاین از شبکه Fight Pass و  UFC TV, Prime Video pay-per-view, و AT&T U-verse تماشا کنند . شما می توانید لیست کامل را از اینجا تماشا کنید.

شبکه های تلویزونی BT Sport ، Espn و FOX Sport نیز پخش این بازی را پوشش می دهند! همچنین اپلیکیشن  FOX Sports GO app نیز این پخش این بازی را پوشش خواهد داد!

اطلاعات بیشتر به محض دریافت از طریق همین پست در اختیار شما قرار خواهد گرفت! لطفا شما نیز اگر راهی برای تماشای این بازی می شناسید با ما به اشتراک بگذاید!