WhatsApp، بستر پیام رسان فوری متعلق به فیس‌بوک، اخیراً اعلام کرده که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد استفاده برای کاربران اندرویدی و iOS را راه‌اندازی کرده است. و آن چیست؟ استیکرهای محبوب دل همه! نبود بسته‌های استیکر برای اپلیکیشن پیام رسانی مانند واتساپ واقعا کمبود بزرگی محسوب می‌شد که خوشبختانه حل شد. فروشگاه استیکر واتساپ قابلیت حذف، افزودن یا مدیریت را دارد. بنابراین، اگر سؤال دارید که چگونه از این ویژگی جدید استفاده کنید در اینجا برای شما نحوه دانلود و مدیریت استیکر در واتساپ را آماده کرده‌ایم.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید »


نحوه دانلود استیکر در واتساپ

نحوه دانلود استیکر در واتساپ

  1. هر چت یا گروهی را باز کنید. در کنار قسمت ورودی متن، روی Emoji > Stickers ضربه بزنید.
  2. برای افزودن بسته‌های استیکر، روی Add ضربه بزنید. 
  3. در پنجره استیکر ظاهر شده، روی Download در کنار بسته استیکر مورد نظر برای دانلود ضربه بزنید. پس از اتمام بارگیری، یک علامت سبز رنگ ظاهر می‌شود.
  4. به بازگشت ضربه بزنید.
  5. اکنون استیکر شما دانلود شده است. استیکر مورد نظر برای ارسال را پیدا کنید و به آن ضربه بزنید. لطفاً توجه داشته باشید که هنگامی که روی استیکر کلیک می‌کنید، به صورت خودکار ارسال می‌شود.

گزینه‌های اضافی:

نحوه دانلود استیکر در واتساپ

  • برای مشاهده استیکر‌های اخیرا استفاده شده، روی “ Recents” ضربه بزنید.
  • برای مشاهده استیکرهای مورد علاقه خود، روی “ Favorites” ضربه بزنید.
  • برای افزودن استیکر به بخش علاقه مندی، گزینه < ADD TO FAVORITES را به راحتی روی استیکر در چت یا گروه شخصی خود انتخاب کنید.
  • اگر می‌خواهید گزینه‌های برچسب بیشتری داشته باشید، روی Add ضربه بزنید. به پایین برگه ALL STICKERS بروید و روی گزینه GET MORE STICKERS ضربه بزنید. این کار شما را به فروشگاه Google Play منتقل می‌کند، جایی که می‌توانید برنامه‌های استیکر را دانلود کنید.

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها در انتهای این متن برای‌مان بنویسید.