از دیرباز استفاده از میکروفون برای کامپیوترها مسئله مهمی بوده که در اکثر مواقع تنها راه حل این مسئله خریدن یک هدفون یا یک میکروفون بوده است. اما امروزه، با استفاده از فناوری روز دنیا، شما می‌توانید تلفن همراه خود را به میکروفون تبدیل کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفون کامپیوتر آشنا کنیم.


بیشتر بخوانید: با اپلیکیشن دیراک صدای هدفون خود را تقویت کنید

معرفی بهترین آنتی ویروس های 2020 برای محافظت از شما در برابر هکرها!

با 5 افزونه ای که سرعت مرورگر کروم را افزایش می دهد، آشنا شوید


در چنین روزهایی که ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از مراکز از جمله ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها شده است، اغلب استادان و یا کارفرمایان از طریق برخی نرم افزارهای کنفرانس آنلاین، با کارمندان و دانش آموزان خود ارتباط برقرار می‌کنند. در برخی مواقع، در چنین کنفرانس‌هایی، افراد حاضر در نشست می‌بایست صحبت کنند و نظراتشان را بیان کنند و از آنجا که اغلب با کامپیوترهای شخصی خود به کنفرانس متصل‌اند، نیاز به میکروفون دارند تا بتوانند بیاناتشان را ارائه دهند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال راهی به غیر از خرید میکروفون هستند. چاره کار آنها نرم افزار های تبدیل موبایل به بلندگوی ویندوز یا نرم افزار میکروفون است.

نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفون

عموما نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفون چندین راه برای اتصال موبایل شما به کامپیوترتان ارائه می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به اتصال وای‌فای، بلوتوث و کابل اشاره نمود. در ادامه با چندین نرم افزار میکروفون آشنا می‌شوید.


بیشتر بخوانید: چطوری می‌تونیم اسپیکر بی سیم خوبی بخریم؟

بهترین اسپیکر مانیتور های ارزان به انتخاب مجله وارونه / زیر ۱۰۰$


1. نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفونWO Mic

برترین اپ ارائه دهنده سیستم تبدیل میکروفون که رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و به شما اجازه می‌دهد از 4 طریق مختلف اتصالات موبایل و کامپیوتر را انجام دهید.

این اپ برای اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز در دسترس است.

2. EZ Mic

نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفوناین اپ نیز همچون دیگر برنامه ها به شما قابلیت های مشابه ارائه می‌دهد. اما چیزی که این اپ را متمایز می‌کند، وضوح صدای بسیار خوبی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این اپ برای اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز در دسترس است.

3. Wireless Mic

یکی از اپ های میکروفون که به شما کمک می‌کند تا صدا ضبط کنید و از آن در جاهای مختلفنرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفون استفاده کنید. شما می‌توانید با کیفیت صدای این اپ حتی در رادیو نیز اجرا کنید!

این اپ برای اندروید و ویندوز در دسترس است.

4. Mic Swap

یک برنامه شبیه ساز میکروفون عالی که برای کاربران iOS ساخته شده است و گزینه های ضبط با استفاده از میکروفون را برای کاربران آی‌اواس فراهم می کند. این برنامه قابلیت ایجاد پادکست و تبدیل صدا به چندین حالت را میدهد.

این اپ برای اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز در دسترس است.

5. Air Mic

از اپ های مشهور ارائه دهنده تبدیل میکروفون که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. همچنین به شما اجازه می‌دهد از 4 طریق مختلف اتصالات موبایل و کامپیوتر را انجام دهید.

این اپ برانرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفونی اندورید و ویندوز در دسترس است.

6. Extra Mic

اپی با قابلیت تغییر نوع صدا به 17 کانال صدا که کاملا رایگان است و شما به  راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این اپ شهرت زیادی در اپ استور ها داراست.

این اپ برای اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز در دسترس اسنرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفونت.

امیدواریم نرم افزارهای تبدیل موبایل به میکروفون موجود در این مطلب برای شما مفید بوده باشد.