در این بروز رسانی ویژگی های دیگری نظیر صاف کردن صدا (voice stacking)، بهبود قابلیت زمان کشش (time-stretching) و … وجود دارد

Bitwig استودیو 2 اولین بروز رسانی خود را در سال 2018 دریافت می کند،  نسخه 2.3 ! نرم افزار آهنگسازی Bitwig Studio 2.3  که برای صاحبان این نرم افزار رایگان است چند ویژگی جدید شامل سینت مدولاسیون فاز، بهبود قابلیت کشش زمان و مشخصه زمان (تایم سیگنچر)را به این نسخه اضافه کرده است.


همچنین بخوانید :زمان انتشار ابلتون لایو ۱۰ محبوب ترین DAW دنیا مشخص شد !!!


این سینت 4 اسیلاتور مدولاسیون فاز از سینت های کلاسیکی نظیر Yamaha DX7 و Casio CZ الهم گرفته شده است. در حالی که قابلیت تولید صداهای  دیجیتال وینتیج را داراست. کمپانی ادعا می کند این سینت می تواند بوسیله قابلیت مدولاسیون فاز و فاز دیستورشن می تواند رنج بسیار بهتری از صدا و تیمبر را خلق کند.

[aparat id=”JFH9r”]

Bitwig دارای لایسنس zplane’s Elastique برای الگوریتم زمان کشش (time-stretching) خود هست. همچنین در این بروز رسانی کمپانی الگوریتم ویژگی Stretch و Stretch HD را بهبود بخشیده و دو حالت جدید را اضافه کرده است. که شامل حالت Slice که این حالت به کار بر اجازه می دهد فایل صوتی را یکجا قطع (CUT) کند. حالت بعدی Cyclic است که این حالت به کاربر اجازه میدهد فایل های صوتی را به سبک سخت افزار های کلاسیک سمپلیلنگ ماشین (retro-strecthing) قطع کند. 

همچنین نحوه برخورد DAW با تایم سیگنچر به کلی تغییر کرده، حالا کاربر می تواند نشانه های (Marker) زمان را به تایم لاین ارنجینگ اضافه کند، و جدول زمانی (timeline grid) بر این اساس بروز رسانی شود، همچنین می تواند برای کلیپ های و کانال مستر بصورت جداگانه، ویژگی تایم سیگنچر را اضافه کند. که با این ویژگی به راحتی می توان تایم سیگنچر را در زمان ضبط تغییر داد.

نرم افزار آهنگسازی Bitwig Studio 2.3

سایر بهبود ها در این نسخه شامل صاف کردن صدا (voice stacking) برای برخی از اینسترومنت های داخلی این DAW است، سلکتور اینسترومنت/ افکت برای تغییر سریع بین پچ ها یا دسته ای از محتوای صوتی تازه.

نرم افزار آهنگسازی Bitwig Studio 2.3 برای دارندگان این DAW از اواخر ما فوریه منتشر خواهد شد.

 

در ادامه بخوانید :