این دیوایس با اسم کد: اسکارلت، می تواند شامل خانواده ای از دستگاه های ایکس باکس باشد !

بنا به گزارشات، نسل بعدی اکس باکس در سال 2020 عرضه می شود. در حالی که فیلیپ اسپنسر، مسئول بخش کنسول Xbox، هفته گذشته اعلام کرد که غول نرم افزاری “عمیقا در حال طراحی و تولید کنسول نسل بعدی اکس باکس قرار دارد”، براد سامس در Thurrott.com گزارش می دهد که نسل بعدی ایکس باکس در سال 2020 وارد بازار خواهد شد. گزارش شده که مایکروسافت در حال کار بر روی «خانواده ای از دستگاهها» تحت اسم کد اسکارلت است.

هنوز مشخص نیست این دستگاه ها چگونه هستند، اما ممکن است مایکروسافت با توجه به تمرکزش بر روی بخش استریمینگ بازی قصد تولید دیوایس های مبتنی بر استریمینگ را داشته باشد.

Sams قبلا گزارش داده بود که مایکروسافت قصد عرضه Xbox TV را در E3 2016 را دارد، اما دستگاه هاه همانند Chromecast هیچوقت تولید نشد.! مایکروسافت همچنین تولید دستگاهی را که پروژه Hobart نامیده می شد لغو کرد و در اصل آنها یک استیک 99 دلاری بودند که برای دسترسی به بازی های Xbox One از طریق تلویزیون دوم در خانه مورد استفاده قرار گیرند.


همچنین بخوانید : مایکروسافت کنترلرهای Adaptive Xbox را برای کاربران با معلولیت معرفی کرد


نسل بعدی کنسول های اکس باکس بدون شک با بازی های کنسول نسل قبلی نیز سازگار خواهد بود. برای فروش باقی بازی های اکس باکس وان ! پشتیبانی از نسخه های پیشین ویژگی است که مایکروسافت بصورت جدی بر روی آن تمرکز دارد و این نکته را در پشتیبانی از بازی های قدیمی نظیر بازی های اکس باکس و اکس باکس 360 در کنسول های جدیدی نظیر اکس باکس وان و اکس باکس وان اکس می توان تشخیص داد.

مایکروسافت برنامه های خود برای تولید نسل بعدی اکس باکس را هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما Spencer به طرفداران ایکس باکس اطمینان داده است که “ما مجددا به تعهد خود عمل خواهیم کرد و سطح جدیدی از بازی های کنسولی را ارائه خواهیم کرد.

 

همچنین بخوانید