فیلمی فوق العاده با بازی هایی که متحیرتون می کنه. با ما در نقد و بررسی فیلم روسی همراه باشید.

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیر حسین ثقفی. کارگردانی که از ظواهر فیلمش می تونید حدس بزنید سابقه ی زیادی در طراحی صحنه و لباس داره.



نقد و بررسی فیلم روسی

فیلم روسی در بعضی از سکانس ها اونقدر چشم نواز و درست عمل کرده، که گاهی فراموش می کنید مشغول تماشای یه فیلم ایرانی هستید.
این فیلم پر بازیگر با بازی خوب بازیگرانش امیر آقایی، طناز طباطبایی و صابر ابر یکی از فیلم های مورد بحث امساله.

فیلمی که اونقدر گریم درست و فکر شده ای داره که به کمک فیلم نامه میاد و این از اون دست اتفاقاتیه که در سینمای ایران به ندرت پیش میاد.
گریم انقدر درست عمل کرده که در ابتدا با دیدن بازیگرانی که مطمئنا میشناسیدشون، احساس غریبی می کنید و بعد از گذشت چند لحظه و شنیدن صداشون می تونید تشخیصشون بدید و همین موضوع باعث شده شخصیت پردازی های این فیلم به شدت خوب از آب در بیاد.

هر چند که داستان این فیلم روایت عاشقانه ای کلیشه ایه، قصه ی تجاوز و انتقام و خیانت.
مردی که از زندان آزاد شده و به زن زندگیش تجاوز شده، و این تجاوز طی داستانی ربط پیدا می کنه به قصه ی عاشقانه ی گذشته ی اون زن.

نقد و بررسی فیلم روسی

نقد و بررسی فیلم روسی

میلاد کی مرام، در نقش عشق سابق مرجان، فوق العاده زیبا ایفای نقش کرد. هرچند شاید شخصیت پردازی این نقش تنها شخصیتی بود که خیلی خوب از آب در نیومده بود.

فیلم داستان قوی و خاص و عجیب و غریبی نداره، ولی اونقدر بازی های خوبی رو شاهد هستیم که از لحظه به لحظه اش لذت میبرید.

در ابتدای فیلم شاید روند آروم فیلم روی بیننده تاثیر بدی بزاره و انگیزه رو برای دیدن ادامه ی فیلم ازمون بگیره. با همین روند آروم و با حوصله، قصه رو برامون تعریف می کنه و همین موضوع کم کم تبدیل به یکی از ویژگی های جذاب فیلم میشه.

موسیقی این فیلم رو “کارن همایون فر” به عهده داشت و همون طور که انتظار میره جایی که رد پای این مرد موسیقی وسط باشه حتما با پروژه ی موفقی روبه رو هستیم.

تمام این نکات و کست فوق العاده، فیلمی موفق رو به وجود آورده که از نظر هنری حرف های زیادی برای گفتن داره.
شاید اگه فقط با فیلم نامه ی به روز تر و قوی تری طرف بودیم این فیلم تبدیل به یکی از شاهکارهای سینمایی میشد.

این فیلم با فروش ۸۰۵ میلیونی در گیشه هم عملکرد نسبتا موفقی رو تجربه کرد.

یکی از ویژگی های عجیب این فیلم پر لوکیشن بودنشه که در لاهیجان، تهران، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، گرمسار، فومن، بندر کیاشهر، ورامین و جاجرود فیلم برداری شده.

روسی یکی از فیلم های خوب امساله که دیدنش خالی از لطف نیست. از دستش ندید.