فیلم سراب فیلمی اسپانیایی به کارگردانی اوریول پائولو، که شما رو در رابطه با زمان و اتفاقات به چالش می کشد. با نقد و بررسی فیلم سراب (Mirage) با ما همراه باشید.

اتفاقات فیلم سراب در نهم نوامبر ۱۹۸۹ میوفته. روزی که دیوار برلین در حال فرو ریختنه. طوفان مغناطیسی بزرگی تو راهه و تمام رسانه ها در حال هشدار دادن به مردم هستن.

در ادامه بخوانید »

نقد و بررسی فیلم Wonka | آیا بهترین فیلم مجموعه ویلی ونکا است؟ 

معرفی فیلم Werewolf by night | سناریویی محدود اما کامل

با بهترین انیمیشن های پیکسار آشنا شوید!

طوفان مغناطیسی یک رویداد مربوط به زمینه که به وجود اومدنش روی مغناطیس و ابزارهای الکترونیکی اثر میذاره.

نقد و بررسی فیلم سراب (Mirage)

 

پسر دوازده ساله ای که علاقه ی زیادی به فیلم برداری داره همون شب مشغول گیتار زدن و آواز خوندنه و از پنجره شاهد یه صحنه ی خشونت آمیز تو خونه ی همسایه میشه.

در ادامه بخوانید »

40تا از بهترین سریال‌ های عاشقانه از نگاه IMDb که نباید از دست بدهید! 

بهترین فیلم های مارگو رابی | از هارلی کویین تا باربی


 نقد و بررسی فیلم سراب (Mirage)

سال ها بعد، که توی اون حادثه پسر هم توسط یه اتفاق کشته میشه ساکنان جدید اون خونه دوربین و تلویزیونی رو که پسر باهاش کار می کرد رو پیدا می کنن و این اتفاق دقیقا در شبی که طوفان مغناطیسی بعد از سال ها دوباره در جریانه میوفته.

اما فیلم از این جا آغاز میشه که ساکنان جدید خونه به خاطر طوفان مغناطیسی توسط اون دوربین و تلویزیون می تونن با اون بچه صحبت کنن و بهش هشدار بدن که بیرون نره وگرنه میمیره.

و همین تغییر تو اتفاقی که در گذشته افتاده روی زندگی خودشون تاثیر میذاره و همه چیز رو تغییر میده.

نقد و بررسی فیلم سراب

 



فیلم سراب یه فیلم پر از اتفاقه که خستتون نمی کنه. فیلمی علمی تخیلی که اصلا بار علمیش مثل سیلی تو صورتتون نمیخوره. کارگردانی اگر اونقدر درخشان نیس ولی جایی برای گرفتن خطا براتون باقی نمیذاره و در عین حال فیلم نامه ی قوی داره.

هرچند در ژانر فیلم های علمی تخیلی همیشه شاهکار هایی مثل اینتر استلار به عنوان یه معیار برای سنجیدن تو ذهنمون هک شدن و هر چند این فیلم خیلی جا داره تا رسیدن به اون جایگاه، اما فیلمیه که حرف برای گفتن داره و شما رو با خودش همراه می کنه.

پیشنهاد می کنم این فیلم زیبا رو از دست ندید.