فیلم من مادر هستم‌ سلطه ی ربات ها رو روی کره ی زمین در حالی که همه ی انسان ها از بین رفتن به تصویر می کشه. با ما در نقد و بررسی فیلم من مادر هستم همراه باشید.

نقد و برری فیلم من مادر هستم

رباطی که به دنبال ساخت بهترین نسخه از انسان هاست

فیلم من مادر هستم بعد از (رویداد انقراض) آغاز میشه. زمانی که همه ی موجودات زنده ی زمین از جمله انسان ها طی رویداد انقراض از بین می رن و حالا ربات ها دارن سلطنت می کنن.

ما به همراه یک ربات که در واقع مادره و یک دختر که فرزند اون رباته و ۶۳۰۰ جنین درون یک حفاظت گاه حبس شدیم.داستان  این فیلم راجع به رباتیه که به دنبال ساخت بهترین نمونه ی انسانیه به همین دلیل از اون جنین ها به نوبت استفاده می کنه و اون ها رو پرورش می ده تا بهترین نسخه از یک انسان رو به دست بیاره.

دختر این ربات یعنی کسی که به عنوان تنها انسان در این فیلم میبینیم در واقع موفق ترین تجربه ی اون در پرورش یک انسانه.

نقد و بررسی فیلم من مادر هستم

از اینجا به بعد نقد و بررسی فیلم من مادر هستم حاوی اسپویله 

همه چیز خوب پیش می رفت و ذهن دختر با چیزهایی که مادر بهش اموزش داده بود پر بود و تنها مشکلی که دختر داشت خلئی بود که باهاش اشنا نبود و اون هم میل به روابط اجتماعیه .این که متوجه میشید دختر نیاز به روابطی با یه انسان داره نه فقط یه ربات.



و ماجرا زمانی عجیب میشه که یه غریبه وارد حفاظت گاهشون میشه و ازشون کمک می خواد و دختر سعی می کنه بهش کمک کنه و کم کم متوجه میشه مادرش اون چیزی که فکر می کنه نیس و دروع های زیادی رو بهش گفته.

این فیلم موصوع جالبی داره ،شاید زیاد روی جلوه های ویزه یا صحنه های عجیب و غریب اکشن کار نکرده ولی فیلمیه که می تونه براتون جالب باشه .رباتی که به عنوان مادر میبینیدش اون قدر صدای قشنگی داره و اونقدر با طرافت روش کار شده و اونقدر جذاب راه می ره که یه جاهایی با این که می دونید با موجود مهربونی سرو کار ندارین و پر از راز و دروغه ولی بازم دوسش دارین .بازم مهربون بودن رو به عنوان یه مادر نسبت به فرزندش احساس میکنید.



نقد و بررسی فیلم من مادر هستم

گرانت اپوتوره به عنوان کسی که اولین فیلم خودش رو به طور رسمی ساخته شاید تونسته فضای مناسبی رو برای ایجاد هیجان به وجود بیاره اما متاسفانه تو این موضوع ناکام می مونه و نمی تونه ریتم فیلم رو تا اخر حفظ کنه.ما تو این فیلم شاید تنها چیزی که به عنوان یک برگ برنده می بینیم رباط مادر باشه که به نظرم بی نقصه و جزو جذابیت های این فیلمه.اما در واقع ما درخششی در فیلم برداری و گرافیک و موزیک نمیبینیم که به جذابیت های فیلم اضافه کنه .در واقع این فیلم باید بر اساس فیلم نامه به هیجان میرسید که متاسفانه این اتفاق نیوفتاد.

این فیلم شاید اون قدر تاثیر گذار نباشه یا جزو فیلم هایی نباشه که تو ذهنتون بمونه ولی  ارزش یک بار دیده شدن رو داره پس از دستش ندید.

در ادامه بخوانید: