با ما در نقد و بررسی قسمت اول فصل چهارم سریال this is us همراه باشید. سریال این ما هستیم سریالی با شاخصه های روانشناسانه که در اوج سادگی عمیق ترین لایه های شخصیتی انسان ها رو به تصویر می کشه.

مطالعه بررسی قسمت به قسمت فصل چهارم سریال This is us

this is us
سریال this is us روایت گر قصه ی خونواده ایه که حول محور شخصیت های اون خونواده تا سه فصل، گذشته و حال رو برامون به تصویر کشیده.



اما این بار سریال وارد بعد جدیدی از زندگی اعضای این خونواده میشه و در واقع آینده ای رو به تصویر می کشه که ما ازش اطلاعاتی نداریم.
داستان آشنایی جک با ربکا که در فصل قبل جزئیات زیادی رو ازش دیدیم.حالا وارد بعد جدیدی از داستان میشه،در واقع چگونگی آشنایی جک با خانواده ی ربکا و مخالفت و سرسختی خونوادش در رابطه با پسری از جنگ برگشته که خانواده ی نا معقولی داره و برادرش رو در جنگ از دست داده.
پدری که از جسارت و مردانگی جک به شدت خوشش میاد و هوای جک رو داره تا اتیکتی که از لباس قرضیش بیرون زده دیده نشه اما در نهایت به جک این هشدار رو میده که نمیذارم کسی مثل تو دخترم رو ازم بگیره.

در ادامه نقد و بررسی قسمت اول فصل چهارم سریال this is us

نقد this is us

اسم اپیزود غریبه ها بود و چقدر هوشمندانه انتخاب شده بود.ماجرای آشنایی غریبه هایی که همدیگه رو نمیشناسن ولی قراره بخش بزرگی از داستان زندگی هم بشن.هم چنین معرفی غریبه هایی که ما هم نمیشناسیمشون ولی در نهایت در پایان این اپیزود می فهمیم چه آدم های مهمی هستن.

دیالوگ بی نظیر ربکا که به جک میگه خیلی عجیبه که یه روز یه غریبه ای وارد زندگیت میشه که فکرشم نمی کنی یه روز تبدیل شه به بخش بزرگی از داستان زندگیت.و این چقدر ترسناکه که آدمی که وارد زندگیت میشه میتونه همه چیز رو عوض کنه.
که چقدر درست و پر مفهومه.سریال این ما هستیم همیشه یه سبد از مفهوم ها و جمله های تاثیر گذار برامون هدیه میاره.
جک مثل همیشه شخصیتی جذاب و دوست داشتنی داره.



موضوع مهمی که در این قسمت باهاش رو به رو هستیم حضور بازیگران جدیدیه که تا پایان این اپیزود هیچ اطلاع دقیقی از این که شاهد زندگی چه کسانی هستیم نداریم.
از بازیگران جدید و البته مورد علاقه ی خودم جنیفر موریسون مدل و بازیگر سریال روزی روزگاریه که کسانی که این سریال رو دیده باشن باهاش آشنایی دارن.

نقد و بررسی

جنیفر موریسون نقش زنی رو به تصویر می کشه که در ارتش آمریکا مشغول به کاره.به تصویر کشیدن نقش زنی که خودش مادره و علاوه بر دور بودنش از فرزند و همسرش باید درد های دیگه ای رو هم تحمل کنه.دیدن زجر کشیدن آدم ها به خاطر جنگ و کشته شدن انسان های بی گناه در جنگ.این که چقدر جنگ میتونه تاثیرات مخربی به همراه داشته باشه نه تنها برای کسانی که بازنده ی میدان هستند بلکه حتی برای کسانی که برنده از دل جنگ بیرون میان.



زنی که حالا بعد از جنگ به خونه بر می گرده و برگشتش به خونه با خاطراتی پر از درد و رنج همراهه.با روحیه ای ویران شده باید شاهد این باشه که هزار و پونصد دلاری که حالا برای تعمیر آبگرمکن خونشه، خون بهای آدم هایی بود که ناخواسته در جنگ کشته شدند و به خونواده هاشون پرداخت شد. و افسردگی که با درگیر بودن با این ماجراها از راه میرسه.
و زمانی که این زن برای دوره های ترک الکل و روانشناسی اقدام می کنه از طریق برادر جک به پیرسون ها متصل میشه.

نقد و بررسی قسمت اول فصل چهارم سریال this is us

در ادامه نقد و بررسی قسمت اول فصل چهارم سریال this is us

و ورود شخصیت جدید دیگری که به نظرمون عجیب به نطر میرسه.مالک پسری که نوجوونه ولی بچه داره و حالا با دیژا اشنا شده.
نگاهی کوتاه به پسر جذاب خواننده ی نابینایی که گویا پسر کیت و روبیه.
قسمت یک این فصل یه جور  معرفی نامه بود.معرفی شخصیت هایی که در ابتدا برامون غریبه بودن ولی بخش بزرگی از داستانین که دنبالش می کنیم.معرفی نامه ای که دعوتمون می کنه به اتفاقات هیجان انگیز و پر از مفهومی که  همیشه از این سریال انتظار داریم.
سریال این ما هستیم و تیم روانشناسی بی نظیر پشت این سریال واقعا کار متفاوت و عمیقی رو شروع کردند و خوشبختانه با قدرت پیش میبرنش.
سریال این ما هستیم سریالیه که همه ی آدم ها باید ببیننش و ازش درس بگیرن.اگر هنوز شروعش نکردید پیشنهاد می کنم از دستش ندید.

در ادامه بخوانید» نقد و بررسی قسمت دوم فصل چهارم this is us ; چالش های نوجوانی