در این قسمت از سریال کرگدن وارد روابط خواهر و برادری میشیم. با ما در نقد و بررسی قسمت بیستم سریال کرگدن همراه باشید.بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 

این قسمت از سریال کرگدن با بازگشت نوید شروع میشه. بازگشتی مجهول و دور از سطح توقع.
طاهر با سر و صدا و داد و بیداد وارد آسایشگاه میشه و نوید رو از اونجا خارج می کنه.نوید رو به یه خونه ی مجهول تر میبرن و اونجا نوید به طور ناگهانی تغییر شخصیت میده و طوری رفتار می کنه که انگار همه چیز یادشه.

نکته ی مهمی که در رابطه با این سریال باید بهش توجه کرد اینه که همون طور که در این چند قسمت پایانی بارها بهش اشاره کردم، سریال نسبت به گذشته ی خودش افت بسیار شدیدی رو تجربه می کنه.
در واقع حتی فلش بک های سریال که تا به این جای کار جزو هیجان انگیز ترین ویژگی های این سریال بوده حالا تبدیل به خسته کننده ترین قسمت های سریال شده.

نقد و بررسی قسمت بیستم سریال کرگدن

تفاوتش هم در اینه که ما در قسمت های قبل تر از این با فلش بک ها پرت می شدیم به صحنه های گذشته ی سریال و هر بار با حقیقت تازه ای از دید و زاویه ی جدیدی مواجه می شدیم.اما در این چند قسمت اخیر ما در نود درصد فلش بک ها وارد صحنه هایی میشدیم که قبلا دیده بودیم و هیچ نکته ی جدیدی برامون نداشت.
سریال مدت هاست حرف زیادی برای گفتن نداره. چند قسمته که همه دنبال چیت اطلاعاتی میگردن که گویا غیر از نوید کسی ازش با خبر نیست.

یه نگاهی به مطالب زیر هم بندازید »

10تا از بهترین فیلم های پاد آرمان شهری

بهترین فیلم های اکشن کمتر دیده شده ؛ 5 فیلم پرافتخار اما بی سروصدا 

نقد و بررسی قسمت دوم فصل سوم سریال وست ورلد ; وستروس پارکی در دلوس!

کاش نوید هم دلیل قانع کننده ای برای پنهان کردن اون چیت داشته باشه چون تا این جا تصور بر این بود که نوید داره با پلیس همکاری می کنه تا تشکیلات مربوط به داروهای تقلبی رو نابود کنه؛ اما در این قسمت متوجه شدیم که اتفاقا نوید این فراموشی رو برای فریب دادن پلیس راه انداخته.

در واقع در اون سکانسی که طاهر رفته بود تا نوید رو از آسایشگاه بیرون ببره، اون مامور بهش گفت که لطفا بذارید نوید این جا بمونه تا اگه از خودش واکنش جدیدی نشون داد بفهمیم. اما طاهر با اصرار، نوید رو میبره و نوید به محض رسیدن به خونه تغییر شخصیت میده و این یعنی نوید نقشه هایی شخصی داره که پلیس ازش باخبر نیست.

از اون جایی که در ابتدای فیلم بهنام به نوید می گه مارک تو این خونه منتظرته و کارت داره به احتمال خیلی زیاد بیرون اوردن نوید از آسایشگاه توسط طاهر نقشه ای بوده که از چنگ پلیس بیرون بکشنش.

نقد و بررسی قسمت بیستم سریال کرگدن

به هر حال در این قسمت اتفاق خاصی نیوفتاد. در رابطه با حمیرا و پرتوی که میشد داستان رو حدس زد و همون طور که قسمت قبل هم اشاره کردم ونوشه پشت این رابطه بوده نه خیانت کار بودن پرتوی نسبت به همسرش!

افشین هم که فعلا با اسیب نخاعی دست و پنجه نرم می کنه و مطمئنا انتقام سختی در راهه و از همه بدتر اینه که گیسو قراره این انتقام رو بگیره.

این قسمت بیشتر احساسی بود و متاسفانه سریال کرگدن هم دچار ویروس وقت کشی شده.
حضور پر رنگ باران در سریال هم می تونه بی علت نباشه و باید بهش توجه کرد.

باید منتظر بمونیم و ببینیم سریال دوباره به روزهای خوبش بر می گرده یا نه. 

امیدوارم از نقد و بررسی قسمت بیستم سریال کرگدن لذت برده باشید، لطفا شما هم نظراتتون راجع با این قسمت رو با ما به اشتراک بگذارید.