این قسمت از سریال کرگدن نشون داد با یه سریال فوق العاده طرفیم. با ما در نقد و بررسی قسمت دوازدهم سریال کرگدن همراه باشید.
در شروع این قسمت از سریال کرگدن مارک رو میبینیم که به طور واضحی بدیهیات رو انکار می کنه.

بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 

 

نقد و بررسی قسمت دوازدهم سریال کرگدن

قصه ی ساختگی این که نوید به ونوشه سپرده بود که بدهی های نازنین رو پرداخت کنه و تناقض حرفاش وقتی که گفت با ونوشه در ارتباط نیست، بچه ها رو مطمئن کرد که اتفاقا پشت پرده های زیادی برای فهمیدن وجود داره‌.

در این قسمت آشفتگی رها رو میبینیم که مطمئنا صبرش به انتها رسیده و به زودی این بار رو از روی دوشش برمی داره و از عذاب وجدان دونستن حقایق و پنهون کردنش از دوستاش خودش رو راحت می کنه.
اما نکته ی جالب تر در این قسمت این بود که صمیمیت عجیبی بین مارک و ونوشه وجود داره.

در ادامه بخوانید »

و اگر در قسمت های ابتدایی سریال یادتون باشه یه جایی افشین به طرز عجیبی مارک رو تهدید می کنه و به صورتش آسیب میزنه. این یعنی ما یه خط زمانی از آینده داریم که یا قراره با روند سریال بهش برسیم یا دوباره واسه پیچیده تر کردن داستان بهش برمیگردیم.

اما راجع به شخصیت “سیمین کرمی” که ما اونو به اسم کیانا میشناسیم.
کسی که وارد دم و دستگاه ونوشه شده اما هدفش چیه و چی بوده هنوز برام معلوم نیست.
اون چیزی که مهمه اینه که حالا میدونیم وکیل قصه، “ساسان دادفر” در واقع شوهر ونوشه بوده و جنازه ای بوده که به جای نوید وارد قبر شده.

نقد و بررسی قسمت دوازدهم سریال کرگدن

جذابیت این سریال فلش بک هاش به گذشته است، جایی که میبینیم جواب ها جلوی چشمامون بوده ولی نمیدیدیمش.
جایی که دانیال وقتی برای اولین بار کیانا رو دید گفت قیافتون برام خیلی آشناس! و خوب این برمیگرده به گذشته ای که تو این قسمت شاهدش بودیم. و یا شب تولد ونوشه که تا قبل از این فقط دیده بودیم که در اون شب بین مارک و کیانا حرف هایی رد و بدل شد، اما این که این حرف ها چی بوده چیزی بود که تازه متوجهش شدیم، چون سریال تصمیم گرفت روایت جدیدی رو برامون تعریف کنه.

سریال کرگدن بی نهایت فوق العاده و موفق پیش میره.
در واقع فیلم نامه واقعا فراتر از حد تصور خیلی ها بوده.
این که یه سریال ایرانی بتونه چند خط زمانی رو به درستی هندل کنه نقطه قوت بزرگیه که نمیشه ازش گذشت.

این سریال به دلیل فیلم نامه ی خاصش شاید همه پسند نباشه و بر خلاف سریال های در حال پخش دیگه با وجود برتری فوق العادش شاید محبوبیت نداشته باشه، اما برای کسانی که کیفیت و جسارت فیلم و سریال براشون مهمه، مطمئنا جزو سریال های خیلی خیلی خوبه.

اما در رابطه با شخصیت نوید و نقشه هاش در این قسمت پرداخت آنچنانی صورت نگرفت، سریال در این قسمت یک روایت رو شروع کرد و به پایان برد تا ما شخصیت کیانا رو به خوبی بشناسیم. برای نقشه های نوید آماده بشیم و انتقام احتمالی کیانا رو از ونوشه و آدماش رو پیش بینی کنیم.
پس منتظر قسمت های بعد می مونیم

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت سیزدهم سریال کرگدن ؛ آیا کسی یک پایان خفن می خواهد؟