سلام دوستان با نقد و بررسی قسمت دوم سریال مانکن در خدمت شما هستم. در قسمت دوم مانکن شخصیت های جدیدی وارد داستان میشن و بیشتر با جزئیات شخصیت ها آشنا میشیم.

از اینجا نقد و بررسی سریال مانکن قسمت های قبلی رو مطالعه کنید.

نقد و بررسی قسمت دوم سریال مانکن

با من در نقد و بررسی قسمت دوم سریال مانکن همراه باشید.

در روند اشنایی با شخصیت های مانکن در این قسمت سلمان صوفیان با بازی حسین پاکدل جزئیات بیشتری از زندگیش رو بهمون نشون میده.
مردی ابرومند که سال ها تلاش کرده درست زندگی کنه و حالا به دلایلی شش هفت میلیارد بدهی اونو وارد زندان کرده.
نکته ی مهم این قسمت ورود فرزاد فرزین به عنوان دوست کاوه به سریاله که به نظرم این اتفاق و همچنین شخصیتی که از فرزاد برای بازی انتخاب شده اونقدر جواب نداده.



دلیلش هم اینه فرزاد فرزین با اون استایل خاص خودش باید نقش یه لات به تمام معنا رو بازی کنه و اصلا برای این نقش مناسب نیست.
یه جورایی با دیدن لحن حرف زدنش و تلاشش برای با مزه بودن بیشتر از بی مزه بودنش خندتون میگیره. و واقعا جای تاسف داره این ماجرای همیشگی تکرار نقش ها در فیلم ها. در سریال عاشقانه فرزاد فرزین دو نقش رو بازی میکرد نسخه ی واقعی از خودش و نسخه ی بدل خودش که تقریبا یه ادم لات بود و دقیقا این نقش در سریال مانکن با اغراق بیشتری تکرار شد و متاسفانه شکست خورده تر از تجربه ی قبلی این اتفاق افتاد.

نقد و بررسی قسمت دوم سریال مانکن



همچنان بازی های مصنوعی بازیگران حداقل برای من ازار دهنده بود. صحنه ای که بهشاد شریفیان به مادر همتا سیلی می زنه اونقدر صحنه ی بی روح و مصنوعیه که احساس کردم کارگردان حتی حوصله نداشت بخواد این صحنه ی بد رو یک بار دیگه تکرار کنه.
دیالوگ های ضعیف با بازی های ازار دهنده هم چنان نقطه ضعف بزرگ این سریال هاست. کما اینکه دیدن بازیگران خوبی که سالیان سال میشناسیمشون با دیدن این بازی های به شدت ضعیف واقعا برام عجیبه.
هم چنان امیدوارم هفته های بعد این سریال حرف بیشتری برای گفتن داشته باشه.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت سوم سریال مانکن