این قسمت از سریال کرگدن مهر تاییدی بر کیفیت بالای این سریال بود. با ما در نقد و بررسی قسمت نهم سریال کرگدن همراه باشید.

بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 

همین که فیلم نامه ی این سریال رد پا به جا میذاره. همین که طبق اصول پیش میره و می تونی بر اساس چیزهایی که دیدی داستان رو پیش بینی کنی، از این که سریال این توانایی رو داره که فلش بک بزنه به عقب و به بیننده بفهمونه که من بهت نشونی دادم و خودت بهش توجه نکردی، یعنی این سریال یه سر و گردن بالاتر از سریال های شبکه ی پخش خانگی عمل کرده.

در این قسمت از سریال کرگدن وارد زندگی گیسو شدیم، گیسویی که برادرش رو از دست داده و مادرش رو توی این داستان بی تقصیر نمی دونه. مادری که حالا به خاطر از دست دادن یکی از فرزندانش فشار و محدودیت بیشتری رو برای گیسو قایل میشه.

در ادامه بخوانید »

اما از حرف زدن گیسو و تصمیم هاش و نترس بودنش معلومه طغیانی رو شاهد هستیم که قصد فرو کش کردن نداره.
این دختر تسلیم نمیشه و کوتاه نمیاد. بارها در همین چند قسمت شاهد بودیم که چطور جلوی مادرش وایساده.
ولی همین دختر بی پروا وارد داستانی پیچیده شد. داستانی که اتفاقات بدی رو در زندگیش رقم زد. افشین گیسو رو دزدید و از ظواهر امر پیداس که ممکنه با تجاوز روبه رو باشیم. و از انچه در آینده خواهید دید میشه فهمید اون دختر قوی با این اتفاق انقدر آسیب دیده که به براش به فکر مشاورن.



فیلم نامه ی کرگدن نسبت به سریال های در حال پخش قوی تر عمل کرده و باعث میشه اونقدر ها هم به سریال های پخش خانگی بی اعتماد نشیم. شنیدن آهن علی یاسینی هم در این قسمت یکی از نکات مثبت این قسمت بود و وجود همچین صحنه هایی در سریال اونو لذت بخش تر می کنه.

اما خوب چیزی که با توجه به نشونه هایی که سریال بهمون داد می تونستیم همدست بودن رها با نوید و حدس یزنیم. اما چیزی که مهمه اینه حالا دیگه می تونیم کاملا معنی حرف های نوید رو بفهمیم وقتی از تنهایی بازی کردن حرف میزد. که نشون میده نوید یه جورایی وارد بازی همه شده ولی در نهایت خودش بازی جدیدی رو شروع کرده که کسی ازش خبر نداره.

نقد و بررسی قسمت نهم سریال کرگدن

نقد و بررسی قسمت نهم سریال کرگدن

در واقع نوید یه جورایی تو دم و دستگاه ونوشه داره بر ضد ونوشه کار می کنه و تو این کار رها رو با خودش همراه کرده.
و مطمئنا این طور که پیداس سریال داره بدیهی ترین رازهاشو برامون بر ملا می کنه تا در نهایت برگی رو رو کنه که اصلا انتظارش رو نداریم.

در این دو قسمت اخیر سریال چیزی که بی نهایت به چشم اومد بازی فوق العاده ی مهدی کوشکی بود. هر چند که در این سریال از تمام بازیگران بازی خوبی میبینیم اما با این که این بازیگر شخصیتی نچسب و تقریبا سیاه رو بازی می کنه، بازی فوق العاده دلنشینی رو ارائه میده.

در نهایت همون طور که قبلا هم اشاره ‌کردم سریال کرگدن در این روزها نه تنها از نظر بازی ها بلکه در کارگردانی و نویسندگی هم به شدت از سریال های در حال پخش دیگه موفق تر و معقول تر عمل کرده و امیدواریم به همین روال ادامه بده. 

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت دهم سریال کرگدن ؛ حواست به بازی باشه!