در این قسمت از سریال کرگدن همچنان با روند آرومی پیش میریم. با ما در نقد و بررسی قسمت نوزدهم سریال کرگدن همراه باشید.بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 

سریال کرگدن بیننده هاش رو بد عادت کرده با اپیزودهای طوفانی و پر اتفاق.و همین باعث شده این دو سه قسمت اخیر از سریال برای بیننده هاش به شدت نا امید کننده باشه.


یه نگاهی به مطالب زیر هم بندازید »

کاش سریال سعی میکرد تو پخش اتفاقات در اپیزودهای مختلف کمی مدیریت به خرج بده تا هم بیننده ها بد عادت نشن به این که هر اپیزود پر از هیجان و داستان های جدید باشه هم قسمت های بی اتفاقی مثل اپیزود نوزدهم به دست مخاطب نرسه.

نقد و بررسی قسمت نوزدهم سریال کرگدن

هر چند که هنوز هم، با این اپیزودهای اخیر و به اصطلاح بی اتفاقش هم چنان چند سرو گردن از سریالی مثل سریال دل بالاتره.

به هر حال به اپیزود نوزدهم میپردازیم.

جایی که دوباره صحنه ی تکراری ملاقات نازنین با پرتوی رو شاهد هستیم و در قابل پیش بینی ترین حالت ممکن عاشق و دلباخته ی نازنین از راه میرسه و دعوا راه میندازه و برای بار هزارم به جمله ی تکراری نازنین که می گه تو چیکاره ی منی میرسیم.

اما نکته ی مهم در رابطه با پرتوی اینه که حالا میدونیم حمیرا همسر واقعی پرتوییه و این ماجرا نقشه ای برای ترسوندن نازنین و استفاده ازش نبوده.

اما با توجه به این که در قسمت قبل فهمیدیم حمیرا و ونوشه رابطه ی عاطفی و فراتر از مسائل کاری با هم دادن، این که ونوشه پشت این ماجراست و از پرتوی خواسته که به نازنین نزدیک شه موضوعی پر از ابهامه.

نقد و بررسی قسمت نوزدهم سریال کرگدن

این که آیا حمیرا هم در جریان این ماجرا هست یا ونوشه داره به دوستش خیانت می کنه تا به اهدافش دست پیدا کنه موضوعیه که باید براش منتظر موند.

اما کوروش، شخصیتی که در تمام این مدت بارها ازش شنیدیم که هیچ وقت خونواده ای نداشته و فهمیدیم که در ظاهر ماجرا گیتی اون رو زیر پر و بال خودش گرفته تا به جای پسر نداشته اش ازش نگهداری کنه چیزیه که نمیشه بهش اعتماد کرد.

همچنان اصرار دارم به این که گیتی یکی از مهره های پنهان و کلیدیه این داستانه.

به هر حال کوروش از اون خونه رفت و گیتی دیالوگ های هندی رو که اصلا در شان این سریال نبود رو به زبون آورد.

گیسو همچنان به کار کردن صادقانه برای ونوشه اصرار داره و قراره بیننده رو به این باور برسونه که اینا فیلم بازی کردن نیست و واقعیت داره اما تجربمون در سریال کرگدن همیشه بهمون ثابت کرده که نباید به چیزی که میبینیم اعتماد کنیم.

نکته ی مهم دیگه ی این قسمت فلج شدن افشین بود که خب مطمئنا طبعات بدی رو برای کیانا و کسی که این کار رو انجام داده داره.

اما برام قابل هضم نبود این که چرا کیانا تمام اون چه رو که مخفیانه شنیده بود رو پیش افشین به زبون اورد. چون نه فقط افشین بلکه هر انسان عاقل و غیر عاقلی بعد از شنیدن مو به موی حرف های خودش شک می کنه به این که یه جای کار میلنگه.

این قسمت احساسات سانتی مانتالی رو در سکانس گریه و حرف های گیتی در رابطه با کوروش دیدیم که یه ذره نچسب بود اما همچنان بازی ها و دیالوگ خوب چیزیه که در این سریال به شدت توجه جلب می کنه.
چیزی که تا به حال بهش اشاره نکردم قاب بندی های خوب سکانس های مختلف در این سریاله که واقعا جای ستایشش در نوشته هام خالی بود.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت بیستم سریال کرگدن ؛ خواهران غریب! 

امیدوارم در قسمت های آینده به روند همیشگی و قوی سریال برگردیم و شاهد اتفاقات خوب و هیجان انگیزی باشیم. نظر شما راجع به نقد و بررسی قسمت نوزدهم سریال کرگدن چی بود ؟ منتظر نظرات شما هستم!