در این قسمت از سریال کرگدن با افت شدیدی مواجه شدیم. با ما در نقد و بررسی قسمت هجدهم سریال کرگدن همراه باشید.بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 
متاسفانه روزهایی که ازش میترسیدیم از راه رسیدن و سریال کرگدن از تب و تاب گذشته اش افتاده.

از اون روزهایی که کرگدن شخصیت ها و رازهاشون‌ رو تو کسری از ثانیه رو میکرد، و بدون ترس کاراکتر های اصلیشو جلوی چشمامون می کشت.
کرگدن این روزها به جایی رسیده که انگار دیگه رازی برای بر ملا کردن نداره و همین موضوع سریال رو از تب و تاب گذشته انداخته.
در این قسمت بیشتر کیف کردیم تا این که بخوایم اسرار جدیدی رو کشف کنیم. دیدن کاراکتر کیانا، ترسش و در عین حال تلاش برای خونسرد و اروم نشون دادن خودش جذاب بود. اما هیچ چیزی بهمون اضافه نکرد.

نقد و بررسی قسمت هجدهم سریال کرگدن

ما در این قسمت ضعف و گریه ی ونوشه رو دیدیم. همون طور که در قسمت قبل هم بهش اشاره کردم، این دل رحمی و عشق و ضعفی که در کاراکتر ونوشه دیده میشه گواهی بر اینه که ونوشه فقط یه مهره ی ساده است و هنوز اون کسی که پشت این مافیای بزرگه برامون ناشناخته است.

اما شخصیت حمیرا، شخصیتی که ونوشه به شدت بهش متکیه. با دیدن این که حمیرا کسی بوده که در جوونی خودش ونوشه رو زیر پر و بال گرفته، نشون دهنده ی اینه که حمیرا شخصیت کلیدی تری رو نسبت به ونوشه داره.
و گواه بزرگ تر این موضوع اینه که ونوشه هر اتفاق یا تصمیم جدیدی رو با حمیرا هماهنگ می کنه.



مثلا در اپیزود گذشته گیسو رو داشتیم که برای تایید گرفتن به دفتر حمیرا فرستاده شد، یا تو این اپیزود هم کیانا برای هماهنگی ازدواجش با افشین به دفتر حمیرا فرستاده شد، در صورتی که این یه موضوع غیر عادیه.

پس تا این جا می دونیم حمیرا جایگاه بالاتری نسبت به ونوشه داره و فقط خودش رو خوب پنهان کرده.
نقشه ای که برای تحت فشار گذاشتن نازنین کشیده شد هم نقشه ی هوشمندانه ای بود. از طرفی ونوشه از پرتوی خواست که به نازنین نزدیک بشه و از طرفی هم حمیرا تهدیدش کرد که زن پرتویه و آبروش رو میبره.

همچنان نوید مشغول فیلم بازی کردنه. و همچنان گیسو تو کاراکتر جدیدی فرو رفته که با ونوشه کار می کنه.
این که قراره چی کار کنن و به کجا برسن چیزهاییه که نمیشه پیش بینی کرد و با تکرار روند های تکراری داستان بیننده حتی علاقه ای به پیش بینی نداره.

در ادامه بخوانید:

اما نکته ی مهم این اپیزود اونجاست که دانیال با پلیس مربوط به پیگیری این پرونده در رابطه با نازنین وارد مکالمه شد و اونقدر حرف هاشون شعاری پیش رفت که باور نکردنی بود و این قطعا ترس بزرگ دوم مخاطبان این سریاله که امیدوارم سریال به هیچ وجه واردش نشه.

امیدوارم سریال کرگدن به درد هم صنفی هاش مبتلا نشه و از کش دادن داستان دوری کنه، کاش به این راضی بشه که در اوج خداحافظی کنه و خاطره ی خوبی رو از فصل اولش برامون به جای بگذاره.

در ادامه بخوانید »نقد و بررسی قسمت نوزدهم سریال کرگدن ؛ تو ازم چیزی نمیدونی!