در این قسمت از سریال کرگدن روند اروم تری رو دنبال کردیم. با ما در نقد و بررسی قسمت چهاردهم سریال کرگدن همراه باشید.

بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 

 

نقد و بررسی قسمت چهاردهم سریال کرگدن

متاسفانه بر خلاف اون چیزی که من امیدوار بودم و همراهان همیشگی سایت و‌ مخاطبای این‌ سریال پیش بینی میکردن، تمام مرگ هایی که در قسمت قبل دیدیم ساختگی بودن. اما چون این سریال همیشه و در هر قسمت‌ چیزی برای شگفت زده کردن مخاطب هاش داره، رها میون این مرگ های ساختگی واقعا قربانی شد.

اپیزود تلخی رو شاهد بودیم، که از ابتدا تا انتها محوریت اصلی اون حول مراسم عزاداری و خاکسپاری گذشت و طبق معمول سریال گولمون زد و درست موقعی که مطمئن شدیم نوید و رها با هم مردن بهمون نشون میده که جنازه ی دوم مربوط به خورشید یعنی مادر رهاس.

در ادامه بخوانید »

انصافا که سریال بی نهایت خوب و فکر شده عمل می کنه و اونقدر ما رو سرگرم گریه ها و معصومیت باران می کنه که نبود مادر رها رو احساس نکنیم، هر چند که در تمام طول این اپیزود دنبال مادر رها میگشتم، اما به ذهنمم نمیرسید که اونه که کنار رها خوابیده و این غیر قابل پیش بینی بودن از ویژگی های جذاب وین سریاله.

درست زمانی که رها به نوید اعتماد می کنه و اعتراف می کنه که راجع به نوید اشتباه فکر می کرده، اون تصادف اتفاق میوفته و جونش رو از دست میده و در واقع قربانی بی فکری های نوید و داستانی میشه که نباید هیچ وقت واردش میشد.

حالا می دونیم که مارک هم تو تیم نویده و کیانا هم برای انتقام با اونا کار می کنه، اما با چیزی که در قسمت آینده بهمون نشون داده شد، اگر شوهرش هنوز زنده باشه با داستان عجیب و پیچیده تری مواجه هستیم.

داستان عجیب تر شده زمانی که می دونیم تمام اطلاعات محرمانه ی ونوشه دست نویده و حالا نوید به ظاهر حافظه اش رو از دست داده، اما حدسم اینه که این هم به نوعی به جمله ی معروف نوید و تنها بازی کردنش بر میگرده، که شاید بازی جدیدی رو شروع کرده تا به ظاهر وانمود کنه از هیچ چیز خبر نداره.

ما در سریال کرگدن با یک داستان ساده طرف نیستیم، سریال کرگدن شبیه به سریال های همیشگی رسانه مون نیست که به راحتی قابل پیش بینی و حدس باشه و همین موضوع هم دلیل محکمی برای رکورد شکنیش در جذب مخاطب شده.

همین که یک سریال ایرانی جرات و جسارت کشتن نقش اصلی داستانش رو پیدا کرده یعنی شاهد اتفاقات خوبی هستیم و با این روایت جذاب و عیر قابل پیش بینی کرگدن مطمئنا این سریال یکی از سریال های مهم و موندگار در ذهنمون خواهد شد.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت پانزدهم سریال کرگدن ؛ آشنایی با سران کشورها!